20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1140 på: 24. Jan. 2007, 18:16 »
Forumet tar jo helt av for tiden! :o

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1141 på: 24. Jan. 2007, 18:56 »
Selvsagt har Roeder penger. Om han ikke har det må han isåfall være stokk dum. Man snakker da for faen ikke om å hente talenter som Davies og Bale om han ikke har penger tilgjengelig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1142 på: 24. Jan. 2007, 19:20 »
Hvis Roeder har penger tilgjenglig, hvorfor bruker han de ikke da??
Hadde Roeder fått klarsignal til å bruke feks 10mp, ja så hadde han brukt de. Roeder er jo interessert i å få best mulig resultater og ha en best mulig stall åvelge i. Å tro at han ønsker noe annet blir for dumt.

Grunnen til at vi sliter med å signe nye spillere er nok desverre mye pga at pengesekken mer eller mindre er brukt opp etter Souness sine mislykkete stor signinger. Vi har nok noen midler tilgjenglig, men ikke før vi får napp hos spillere som er garantert å være verdt pengene. Det er slutt på tidene der Fatty bare punger ut til den første og beste vi finner. Det er trangere tider og vi kan ikke bare kjøpe for å kjøpe. Hadde det vært opp til Roeder så hadde nok både 1 og 5 spillere vært klare, men så enkelt er det desverre ikke i Newcastle om dagen.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1143 på: 24. Jan. 2007, 19:28 »
Ser vi på en side.Så kan hende at den spilleren lykkes i premier league. Visst ikke er det ikke så mye å tap på det i forhold det ble et kjøp.Tror nok Roeder er litt mer forsiktig med kjøp enn Souness. Souness tok sjansen med Luque f.eks og den feilen tror jeg ikke Roeder vil gjøre.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #1144 på: 24. Jan. 2007, 20:49 »
Om Roeder hadde fått så mange penger til kjøp som det er blitt sagt, da er det meget rart at han prøver å låne middelmådige spillere... Enten så har han fått masse penger, og sliter noe ekstremt på overgangsmarkedet, eller så har han ikke fått det. Og om han ikke har fått det, da er det i grunnen greit.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #1145 på: 24. Jan. 2007, 21:36 »
Roeder klarer ikkje å overtale spillere til å komme til Newcastle. Han har ikkje ein plan som overbeviser aktuelle spillere han snakker med. Hadde Shearer vert manager hadde vi fått mange flere spillere som hadde signert. Bare se på avtalen med Owen, var jo Shearer som overtalte han til å komme til oss. For Shearer kan snakke for seg, noge eg ikkje har fått inntrkk av Roeder

Roeder er handlingslammet når det kommer til innkjøp av spillere
Newcastlesupporter siden 1992

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1146 på: 24. Jan. 2007, 22:10 »
Roeder tror ikke på det han driver på.

Og det gjør ikke jeg heller.
Oscillons From The Anti-Sun

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Januar-vinduet
« Svar #1147 på: 24. Jan. 2007, 23:22 »
Sitat fra: \\\"PhilippeA.\\\"

Det blir bare tull å si noe slikt. Hvis Glenn Roeder ikke trodde på det han gjorde, hadde han aldri hatt en sjanse til å bekle managerstolen i Newcastle. På meg virker han som en engasjert og oppofrende manager som gjør sitt beste for klubben han elsker.

Jeg synes han har opptrådt svært profesjonelt i forhold til alle skadeproblemer og slikt, og leder laget etter beste evne. Altfor mange lar seg rive med og slenger negativt ladede kommentarer til Roeder, gjerne med en regelrett usaklig undertone. Slike medgangssupportere anser jeg ikke som ekte tilhengere av Newcastle.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1148 på: 24. Jan. 2007, 23:54 »
Sitat fra: \"Journalisten\"
Altfor mange lar seg rive med og slenger negativt ladede kommentarer til Roeder, gjerne med en regelrett usaklig undertone. Slike medgangssupportere anser jeg ikke som ekte tilhengere av Newcastle.

Og du er en fjott hvis du mener at man er medgangssupporter bare fordi man ikke har tiltro til Roeder og deler dine meninger.

Noen av innleggene her som nærmest er personsjikane mot Roeder er selvfølgelig unødvendig.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1149 på: 25. Jan. 2007, 00:47 »
Sitat fra: \\\"Journalisten\\\"
Sitat fra: \\\\\\\\\\\\\\\"PhilippeA.\\\\\\\\\\\\\\\"

Det blir bare tull å si noe slikt. Hvis Glenn Roeder ikke trodde på det han gjorde, hadde han aldri hatt en sjanse til å bekle managerstolen i Newcastle. På meg virker han som en engasjert og oppofrende manager som gjør sitt beste for klubben han elsker.

Jeg synes han har opptrådt svært profesjonelt i forhold til alle skadeproblemer og slikt, og leder laget etter beste evne. Altfor mange lar seg rive med og slenger negativt ladede kommentarer til Roeder, gjerne med en regelrett usaklig undertone. Slike medgangssupportere anser jeg ikke som ekte tilhengere av Newcastle.

-----------------------------------------------------------------------------------
Jeg har lest mange av innleggene dine her når det gikk trott, særlig mtp. Milner etc., så jeg ville ikke vært den som kastet den første steinen. At du ikke anser meg som Newcastlesupporter fordi jeg begynner å miste tiltroen til ærligheten og dedikasjonen til Roeder, ser jeg på som direkte frekt. Mitt forhold til Newcastle kommer aldri til å forandre seg. Jeg er dedikert til klubben, ikke manageren. Eller styret for den saks skyld.

Hva Roeder angår, mener jeg at det må gå en grense for hvor mange ganger man kan gå ut å love ting for så og ikke engang innfri en tøddel. Mulig det er Sheperd som gjør det vanskelig for Roeder ved å gi tvetydige signaler hva økonomi angår, men sånn som ståa er nå, fremstår Roeder som en løgner og/eller en mann som ikke makter å innfri sine egne løfter. Den defensive situasjonen er prekær og vi MÅ ha forsterkninger i forsvaret. Andre klubber i vår situajson henter inn spiller etter spiller til lave priser. Spillere som ville dekket vårt behov perfekt, men vi har ikke engang vært på banen. Mulig Roeder har noen ess i ermet, men til nå er det eneste bekreftede en championshipstopper til 120 millioner og noen smågutter på lån.

Nå er det enda tid, men vi har spilt 5 kamper hvor vi kunne hatt forsterkninger på plass. Det er én kamp igjen å spille før vinduet stenger og jeg har vondt for å se at det kommer mer enn maks 1 ny spiller.

Men for all del Roeder, overrask meg! Ingenting ville gjort meg gladere enn det!
Oscillons From The Anti-Sun

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1150 på: 25. Jan. 2007, 01:06 »
Kordan er det mulig og tru Roeder ikkje har penger?
Da må han ialfall vera dummare enn hadde trodd. Da må han altså tru Curtis Davies Crouch og Bale er gratis ?

Nei så dum er trur eg faktisk  ikkje vår manager er 8).

Er jo ikkje vanskeligt og sjønna korfor Roeder ikkje har kjøpt spillere om ein leser litt nyheter, han er jo totalt handslingslamma, skal vere litt enig med han at januar er vanskeligt tid og kjøpe spillere, men det skal vere mulig og forsterke forvsaret for det om.!

Roeder Out!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1151 på: 25. Jan. 2007, 07:08 »
Sitat fra: \"Journalisten\"

Helt enig, bortsett fra det siste.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1152 på: 25. Jan. 2007, 09:40 »
Må man egentlig ha penger for å hente en klassespiller som Lauren? Mulig Roeder vil holde fansen for narr når han sier at han er interessert i Bale, Davies og Crouch. Ikke vet jeg, men Souness og Robson var i det minste glupe nok til å si at de ikke hadde penger tilgjengelig når det var fakta.

Roeder lovte og lovte fansen forsvarspillere i sommer uten å klare å hente en eneste spiller. Det samme ser ut til å skje nok en gang.

Skjønner Roeder egentlig hvor god denne spilleren er?

Despite traditional North-East rivalries, the Teessider has made no secret of the admiration he still has for Newcastle. Yet his wistful reminiscences will come as scant consolation for supporters who would love to see Woodgate back in a black-and-white shirt. \"I had a fantastic time at Newcastle and I learnt so much under Sir Bobby Robson,\" said a player who moved to Middlesbrough from Madrid on a season-long loan deal last August.

\"I owe a lot to him and the club as he was a great gaffer to play for and I was immensely proud to play for Newcastle. I think I played well while I was there and certainly the fans and I got on very well. I will never forget their support. It was incredible.

\"Newcastle and I were good for each other. I think I played some of my best football while I was there and, in return, the fans gave me everything. It is that sort of place though. If they see you are giving 100% in every game they will support you and I felt very close to them. They were great towards me and I appreciated the way they took to me.

\"When I was in Spain, I spoke to a few of the Newcastle players and I tried to keep up with what was happening there. That will never change.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1153 på: 25. Jan. 2007, 09:49 »
Hadde bare Roeder skjønt hvor god denne spilleren er.

Meanwhile, Jonathan Woodgate has told Newcastle supporters he will always cherish the time he spent at St James\'s Park after admitting he still retains a soft spot for his former club.

Despite traditional North-East rivalries, the Teessider has made no secret of the admiration he still has for Newcastle. Yet his wistful reminiscences will come as scant consolation for supporters who would love to see Woodgate back in a black-and-white shirt. \"I had a fantastic time at Newcastle and I learnt so much under Sir Bobby Robson,\" said a player who moved to Middlesbrough from Madrid on a season-long loan deal last August.

\"I owe a lot to him and the club as he was a great gaffer to play for and I was immensely proud to play for Newcastle. I think I played well while I was there and certainly the fans and I got on very well. I will never forget their support. It was incredible.

\"Newcastle and I were good for each other. I think I played some of my best football while I was there and, in return, the fans gave me everything. It is that sort of place though. If they see you are giving 100% in every game they will support you and I felt very close to them. They were great towards me and I appreciated the way they took to me.

\"When I was in Spain, I spoke to a few of the Newcastle players and I tried to keep up with what was happening there. That will never change.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Januar-vinduet
« Svar #1154 på: 25. Jan. 2007, 09:55 »
Sitat fra: \"PhilippeA.\"
Sitat fra: \\\\\\\"Journalisten\\\\\\\"
Sitat fra: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"PhilippeA.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

-----------------------------------------------------------------------------------
Jeg har lest mange av innleggene dine her når det gikk trott, særlig mtp. Milner etc., så jeg ville ikke vært den som kastet den første steinen. At du ikke anser meg som Newcastlesupporter fordi jeg begynner å miste tiltroen til ærligheten og dedikasjonen til Roeder, ser jeg på som direkte frekt. Mitt forhold til Newcastle kommer aldri til å forandre seg. Jeg er dedikert til klubben, ikke manageren. Eller styret for den saks skyld.

Hva Roeder angår, mener jeg at det må gå en grense for hvor mange ganger man kan gå ut å love ting for så og ikke engang innfri en tøddel. Mulig det er Sheperd som gjør det vanskelig for Roeder ved å gi tvetydige signaler hva økonomi angår, men sånn som ståa er nå, fremstår Roeder som en løgner og/eller en mann som ikke makter å innfri sine egne løfter. Den defensive situasjonen er prekær og vi MÅ ha forsterkninger i forsvaret. Andre klubber i vår situajson henter inn spiller etter spiller til lave priser. Spillere som ville dekket vårt behov perfekt, men vi har ikke engang vært på banen. Mulig Roeder har noen ess i ermet, men til nå er det eneste bekreftede en championshipstopper til 120 millioner og noen smågutter på lån.

Nå er det enda tid, men vi har spilt 5 kamper hvor vi kunne hatt forsterkninger på plass. Det er én kamp igjen å spille før vinduet stenger og jeg har vondt for å se at det kommer mer enn maks 1 ny spiller.

Men for all del Roeder, overrask meg! Ingenting ville gjort meg gladere enn det!

Jeg henviste ikke nødvendigvis til deg. Men til andre som tidligere har kommet med særdeles usaklige kommentarer og annet tull.

Og når det gjelder steinkasting, kastet jeg vel ikke noe særlig steiner når det gjaldt James Milner. Jeg mente han spilte altfor ustabilt i perioder i høst, og uttrykte min bekymring for det, i mer eller mindre fengende ordelag. I senere tid har jeg delvis snudd, og mener nå at han gjør en OK jobb for klubben og at han er blitt mye mer stabil i sitt spill enn før.

Sitat fra: \"kesse\"
Noen av innleggene her som nærmest er personsjikane mot Roeder er selvfølgelig unødvendig.

NETTOPP! Det er usakligheten og den inngrodde motviljen til enkelte jeg vil til livs. Jeg har full respekt for de fleste som ikke deler mine meninger, og også de som er smått skeptiske til Roeder. For all del. Men enkelte er blitt altfor opptatt av å kritisere i stedet for å reflektere litt og faktisk sette seg inn i Roeders til tider meget vanskelige situasjon.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!