20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1050 på: 19. Jan. 2007, 15:52 »
Would someone calm down and take a chill pill?
Makan til syting er det lenge siden jeg har sett.

Ja vi gikk glipp av Lauren, Neill, Campbell, Johnson, Woodgate og Trabelsi (sikkert noen andre jeg har glemt også). Men hva så? Roeder har sagt siden juli at han vil ha sultne spillere. Kan noen si, med unntak av Woodgate, at dette er sultne spillere? Lauren har vært skadet i en liten evighet, og det er ingen som vet om han kan finne formen han hadde for Arsenal da de ikke tapte en kamp for to sesonger siden. På den tiden ble han også ansett som det svakeste leddet i et ellers fantastisk forsvar.

Neill er golddigger, noe jeg håper vi er ferdige med i Newcastle.

Johnson er på lån, har vist seg å ikke være den spilleren folk trodde han var.

Campbell var en stor gambling for Redknapp. Hvem skulle trodd at han fant formen tilbake igjen? Selv om han gjorde det, så er han ikke akkurat en fremtidens mann, og jævla dyr i drift også.

Trabelsi..finnes han? Har sett ham såvidt mot Man Utd, men bortsett fra det har han vist meg utrolig lite. Det tar jeg som et godt tegn.

Poenget mitt er at Roeder var kanskje ikke så dum når han ikke gamblet på disse soon to be has been spillerne. Selv om de helt sikkert hadde styrket forsvaret vårt umiddelbart, og sikkert holdt en sesong eller to til, så hadde det igjen hemmet muligheten til å få sultne spillere med ønske om fast plass til klubben. Da er det bedre at Roeder tar sin tid, og kanskje henter en spiller nå, og en-to spillere til sommeren. Vi HAR tatt et skritt i riktig retning med Roeder. Så lenge vi ikke tar skritt bakover, men holder en stabil fremgang, uansett hvor treig den måtte være, så synes jeg Roeder burde få jobbe i fred uten mas fra alle verdens kanter.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1051 på: 19. Jan. 2007, 16:20 »
Jeg er så frustrert over Roeders holdning akkurat nå! Enten så prøver han å skaffe forsterkninger uten å lykkes og sier til pressen at han ikke har rush med å kjøpe spillere for å ''cover over it'', eller så er han en idiot som virkelig ikke vil signe kvalitet spillere!

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1052 på: 19. Jan. 2007, 16:28 »
Kjekt rykte, ikkje veldig troverdig men allikevel...

Newcastle boss Glenn Roeder has been given the green light to make a £6m bid for West Brom defender Curtis Davies. (Daily Star)

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/gossip_and_transfers/6277607.stm
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1053 på: 19. Jan. 2007, 16:29 »
Kjekt rykte, ikkje veldig troverdig men allikevel...

Newcastle boss Glenn Roeder has been given the green light to make a £6m bid for West Brom defender Curtis Davies. (Daily Star)

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/gossip_and_transfers/6277607.stm
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1056 på: 20. Jan. 2007, 10:56 »
Newcastle United will continue the chase of their three main transfer targets next week as Glenn Roeder stays hopeful of making at least one permanent signing during the transfer window.

The Journal understands that West Ham's Anton Ferdinand, West Brom's Curtis Davies and Liverpool's Peter Crouch are at the top of Roeder's wanted list, although there are other potential targets in mind as each player's club remain reluctant to sell midway through the season.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1057 på: 20. Jan. 2007, 13:01 »
Artig med lån
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #1058 på: 20. Jan. 2007, 14:37 »

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1059 på: 20. Jan. 2007, 15:30 »
Roeder! 20 januar. Kan du være så snill å lære deg kalenderen?
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1060 på: 20. Jan. 2007, 15:35 »
Roeder prøvde å låne nok en spiller som ikke er klar for PL spill. Heldigvis satt Wenger ned foten. Ellers kan det ut som Roeder er langt fra like sikker på å få kjøpt de kvalitetsspillerene han nevnte før vinduet åpnet. Nok en gang ser vi handlingslammelse på et meget høyt nivå.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=young-guns-bid-blocked%26method=full%26objectid=18506456%26siteid=50081-name_page.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1061 på: 20. Jan. 2007, 15:35 »
Roeder prøvde å låne nok en spiller som ikke er klar for PL spill. Heldigvis satt Wenger ned foten. Ellers kan det ut som Roeder er langt fra like sikker på å få kjøpt de kvalitetsspillerene han nevnte før vinduet åpnet. Nok en gang ser vi handlingslammelse på et meget høyt nivå.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=young-guns-bid-blocked%26method=full%26objectid=18506456%26siteid=50081-name_page.html

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1062 på: 20. Jan. 2007, 19:32 »
Frykter at det dugger på brillene til Roeder, slik at han ikke ser kalenderen. Klarer IKKE å skaffe klubben noen nye spillere...
Bør snarest ta sin hatt og gå!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1063 på: 21. Jan. 2007, 10:46 »
Her er en leksjon som forklarer hvorfor West Ham får de spillerne de vil, selv om store klubber som LFC er ute etter samme spiller!! http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=442893&CPID=8&clid=21&lid=2&title=Neill:+Why+I+chose+Hammers

Her har Roeder og Shepherd noe å lære!!!!!

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #1064 på: 21. Jan. 2007, 12:27 »
AKKURATT DET SAMME SOM MED WOODGATE! Blir faen med lei jeg ass