20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: OK
« Svar #1020 på: 18. Jan. 2007, 14:35 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Jeg synes det er helt OK at det ikke blir noen "panic buy's". Roeder hadde ikke steget i kurs om han hadde briljert med å være flinkest i klassen til å bruke opp "lommepengene" lenge før transefervinduet stenger. Store navn trenger nødvendigvis ikke å bli noen suksess. Regner med at de har lært av Boumsong-storyen.

Ja kjøp av Neill, Lauren, Upson, Ben Haim og Distin er hva jeg kaller panic kjøp. Hvem snakker om store navn?

Det eneste vi forlanger er at det kommer inn spillere som er langt bedre enn de vi har bak der fra før. Trengs langt fra store navn for å få til det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1021 på: 18. Jan. 2007, 14:49 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Herregud, en fuckings spiller før 31. januar.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~966966,00.html

Hvor står det at han bare skal hente en spiller? Det står at det er en spiller han SPESIELT håper på å få...

Håper dette er Ryan Babel, eller en god miststopper.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1022 på: 18. Jan. 2007, 14:57 »
Sitat fra: "Håvard"

Hvor står det at han bare skal hente en spiller? Det står at det er en spiller han SPESIELT håper på å få...

Du ser vel selv med dine egne øyner at det er denne spilleren han gir alt for å få. Skulle han misslykkes her står vi igjen med et par lånte spillere. Vent å se.

Det skulle heller ikke forundre meg om Babel kommer inn, og at forsvaret ikke blir styrket. Det er Roeder i et nøtteskall.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1023 på: 18. Jan. 2007, 15:01 »
Ingen vil ha spillerne våre og ingen vil frivillig til Newcastle!!!!
Så dermed må vi lide oss igjennom sesongen med de spillerne vi har...jaja...
Godt det da at spillerne får lønna si uansett!!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1024 på: 18. Jan. 2007, 15:07 »
Ingen forsvinner og ingen kommer.
Så enkelt, så greit!
Ingen vil spille for Newcastle!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1025 på: 18. Jan. 2007, 15:34 »
å fy faen en halv sesong til med det fitte forsvaret
lt;3 Newcastle <3

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Ampert
« Svar #1026 på: 18. Jan. 2007, 16:00 »
Rimelig ampert her, til tross for at det er 12 dager igjen av transfervinduet.
-Realistisk sett så er det ikke å forvente at vi greier å styrke alle ledd som burde ha hatt det. Tviler på at det er nok "monopolpenger" til å overby alle andre klubber på alle spillere vi måtte ønske. Så da er det bare å glede seg til 1. februar når det hagler på med "hva var det jeg sa"-meldinger.
Livet er svart/hvitt!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1027 på: 18. Jan. 2007, 17:21 »
Sitat fra: "Håvard"

Du ser vel selv med dine egne øyner at det er denne spilleren han gir alt for å få. Skulle han misslykkes her står vi igjen med et par lånte spillere. Vent å se.

Det skulle heller ikke forundre meg om Babel kommer inn, og at forsvaret ikke blir styrket. Det er Roeder i et nøtteskall.

Selv om han ikke får inn den han helst vil ha betyr ikke det at vi ikke får eller prøver oss på andre spillere... Tror faktisk noen har sagt nei allerede.

Jeg hadde hvert ganske så fornøyd om Babel kom inn. Det burde du også være, men jeg er selvfølgelig enig i at forsvaret bør forsterkes.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1028 på: 18. Jan. 2007, 18:41 »
Babel ja er nok denne spissen som er Roeders transfermål. FY ####
   Eg gir snart opp heila Newcastle.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #1029 på: 18. Jan. 2007, 19:04 »
Nå må alle roe seg ned her. Ja, vi tapte 5-1 mot Birmingham på St. James` Park, men det betyr ikke verdens ende.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1030 på: 18. Jan. 2007, 19:28 »
Det må da være mulig å hente inn nye forsvarspillere. De var har nå holder ikke mål. Men blir ikke forundret over at det hentes inn ytterlige noen halvskada midtbanespillere. Som om det er der vi trenger nye spillere.
Det jeg ønsker er:
En ny keeper reserve: De to reservene vi har nå er ikke gode nok. Når Harper har vært reservekeeper i 10 år vitner det om få sjanser og lave ambisjoner (og når han først fikk den, tapte Newcastle i ett sett!!). Men han får vel lønna si uansett om han spiller eller ikke.
To-tre rutinerte forsvarspillere som har nok rutine til å unngå de flaue episodene spillerne gang etter gang klarer å havne i og påføre oss latterlige baklengsmål.
På midtbanen er vi egentlig gode nok (på papiret!), men jeg syntes vi trenger en sterk leder som kan binde laget sammen. Det syntes jeg vi mangler nå!
I angrep skulle jeg gjerne sett minst en spiller til. De to vi har tilgjengelig er ikke nok. Ameobi er ikke god nok uansett, så han bør erstattes!

Jeg kan ikke kreve at de klarer å skaffe alt dette i løpet av de få dagene som er igjen, men det bør forsterkes i forsvaret og i angrep. Så får de inn 2-3 forsvarsspillere og en spiss (Klose er en mann jeg ønsker meg til klubben!!) er jeg fornøyd.
Selv om de har bommet stort med mange av de seneste spillerkjøpene bør man da ikke være redd for å forsøke igjen!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #1031 på: 18. Jan. 2007, 19:38 »
Utrolig at Roeder aldri lærer av tidligere feil.

Og nå må noe snart gjøres med alle skadene! Noe er alvorlig galt! Treningsbanen, støtteapperat eller treningsmetodene som blir brukt har skylda.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1032 på: 18. Jan. 2007, 20:00 »
Så er Lauren klar for Pompey. Harry Redknapp har klart å hente Lauren, Glen Johnson, Sol Campbell og Kanu for slikk og ingenting. Hva er det Roeder klarer å få til? Ikke en dritt.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=442526&CPID=8&clid=3&lid=3&title=Pompey+seal+Lauren+capture

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1033 på: 18. Jan. 2007, 20:01 »
Joda Asbjørn, Roeder klarer å få til masse DRITT
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1034 på: 18. Jan. 2007, 20:45 »
Det er jo Fan ik no logikk i Roeders tranferpolitikk overhodet. Virker som han bare plukker opp nokon random spillere han funnet ved og søkt etter "football player"på google.
Han har "litt" og læra av fxs Skarsfjord som kjøper spillere til den plassen som er svakest besatt.
Er det noke som er Jøvlig nedbrytende så er det og sjå at klubben ein heiar på går i gal retning. Ser overhodet ikkje kordan me kan bli bedre med Roeder. Det hjelper ikkje og få spillere tilbake fra skade, forsvaret er lika bedritent for det om. Me vil aldri bli eit stabilt lag om ikkje skjer managerbytte snart.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]