20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #990 på: 16. Jan. 2007, 19:03 »
Helt enig med de siste postene til Asbjørn og chickenman her! Sier
det meste! Spesielt enig i momentet om at frykten for å mislykkes er større enn det å ta sjansen på å lykkes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #991 på: 16. Jan. 2007, 20:05 »
Vi trenger minst tre, helst fire nye spillere nå i januar. Da bør noe begynne å skje, fatter ikke vitsen med å vente og vente. Vi dreit oss ut på det nå i sommer, og jeg håper virkelig ikke vi går i samme fella igjen.
Det første vi bør gjøre er å hente en venstreback, her har vi hatt problemer helt siden Bernard dro. Bridge er mitt klare førstevalg (synes personlig han har vært bedre enn Cole for Chelsea i år), Bridge er veldig villig og god offensivt.
Jeg føler det er viktigere med en spiss en midtstopper akkurat nå, Sibierski har vært meget svak i det siste. Så vi har egentlig bare Martins som holder mål. Carew og Bent er gode alternativer.
Vi trenger egentlig en skikkelig midtstopper ved siden av Taylor, Brown og A Ferdinand er mine førstevalg.
Har vi penger til overs bør vi gå for en god høyreback, Ferreira og G Johnson er to gode alternativer.
an sparker ikke Bobby Robson??

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #992 på: 17. Jan. 2007, 02:18 »
Lauren is in talks with West Ham, whose striker Bobby Zamora interests Wigan - (Express & Times)

:cry:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #993 på: 17. Jan. 2007, 13:09 »
Hastekjøp er en konsekvens av at vi ikke ha kjøp tidlig nok i overgangsperioden. Det sier seg selv at man må få på speedoen når det står 30 januar. Og det igjen KAN være en grunn til at vi ligger der vi ligger i dag :wink:

Roeder! Sjekk datoen. NÅ!
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #994 på: 17. Jan. 2007, 15:10 »
Som jeg fryktet og jeg er langt i fra overrasket.

Alan Oliver:

And The Chronicle can reveal tonight that Glenn Roeder was not interested in approaches from representatives of Arsenal's Cameroon international right-back Lauren because of Solano's form.

Roeder told me today: "With Nobby playing so well, and now Stephen Carr also coming back after injury, this position is not a priority for us as far as signings are concerned."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #995 på: 17. Jan. 2007, 15:13 »
Oliver skriver også dette:

Meanwhile United were linked with Arsenal striker Jeremie Aliadiere and Real Madrid's Brazilian legend Ronaldo at the weekend but neither will be coming to St James' Park.

Indeed I hear that Aliadiere could end up at Middlesbrough if, as expected, Gareth Southgate loses Mark Viduka.

And United did not even bother to deny reports that they were involved in a loan deal which would see Ronaldo come to St James' Park with a £90,000-a-week pay packet.

Roeder has always insisted that signings like Ronaldo belong to the old Newcastle United - remember Patrick Kluivert? - and not the new United he is trying to build by signing players whose best days are in front of them.

That's why I believe that Roeder would love to bring in a couple of young defenders, hopefully one on a permanent deal, in the current transfer window.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #996 på: 17. Jan. 2007, 16:50 »
Manchester United are 90 per cent certain of signing Southampton's Gareth Bale (The Guardian)

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #997 på: 17. Jan. 2007, 18:22 »
Sitat fra: "djmattis"
Manchester United are 90 per cent certain of signing Southampton's Gareth Bale (The Guardian)

nonen ma seriost skyte sheppard og roeder....
gar ikke ann a vare sa javla trangsynt at det holder...han odelegger laget..

er lei som faen..flaut er det......hater glenn og freddy...hadde faen med vart bedre med drillo..prioterer forsvaret ihvertfall....satan for noe dritt....
oger

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #998 på: 17. Jan. 2007, 19:00 »
Lucas Neill nærmer seg West Ham ifølge skysports! http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=442242&CPID=8&clid=21&lid=2&title=Neill+closes+on+move

Men det er kansje ikke denne posisjonen han vil forsterke. Vi har jo Carr og en omskolert Solano der!! Eller bør en ny høyreback prioriteres?????????

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1000 på: 17. Jan. 2007, 20:55 »
Ellers har Blackburn sikret seg David Dunn.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #1001 på: 17. Jan. 2007, 23:27 »
Edit: Glem det... Trodde han var linket til Newcastle!

Tragisk hvis ikke Roeder henter inn noe kvalitet i de bakre rekker nå. Vi har nå sluppet inn 11 mål på fire kamper, hvorav to på hjemmebane. Det er skremmende tall!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #1002 på: 17. Jan. 2007, 23:30 »
Lucas Neill's move to Liverpool could be off due to his excessive wage demands (Daily Mirror)
Newcastlesupporter siden 1992

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1003 på: 18. Jan. 2007, 11:05 »
Neill har signert for Hammers..
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1004 på: 18. Jan. 2007, 11:55 »
Sitat fra: "PhilippeA."
Neill har signert for Hammers..

Kom ikke som noen bombe det. Roeder er ikke interessert i å styrke forsvarsfireren ser det ut som. Tipper det kommer et par udugelig spillere på lån som knapt har kamptrening i kroppen.