20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227218 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #795 på: 10. Jan. 2007, 14:59 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Litt sladder:

Newcastle United are considering a move for West Ham defender Anton Ferdinand.
Ferdinand has already been offered to Chelsea and Tottenham at a fee of £7 million and The Times says Toon boss Glenn Roeder is pondering a concrete bid for the England prospect.
VELDIG dyr pris!! Vet ikke helt om det er verdt å hente han. Er jo ikke sikkert han blir en stjerne, selv om broren hans er det. Og kan jo legge til at han har vært til tider KATASTROFAL denne sesongen. Men så var han jo god forrige sesong!!! Sitter litt med en blandet følelse for om han er den som forsterker oss nevnverdig........

Må ihvertfall passe på så vi ikke betaler overpris bare fordi han har det riktige etternavnet!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #796 på: 10. Jan. 2007, 15:05 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Middelmådige Davenport linkes:

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=161398
Nei, dette er sikkert bare kødd!! For når begynte backup-spillere på Tottenham å forsterke oss??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #797 på: 10. Jan. 2007, 15:11 »
Sitat fra: "TooN"
Enig bjørn. Egentlig rimelig lei lese om hvor idiot dere syns Rhoder er. Syns han er meget fornuftig jeg handlet bra under forrige vindu. Så han har min full tillitt. Og ikke begynn klag nå alt. Er kunn 10. januar. Klag 1. Feb om ting ikke har blitt forsterket!!

Drar vi inn Bent- SWP på lån med opsjon- 2 til 3 foravspillere skal jeg synge Rhoders navn så høyt at hele norge hører det.  

Har faktisk veldig trua på at Rhoder fikser klassespillere!

Syns han overrasket postivt ed forrige vindu med å signe spillere som Martins,Duff ved forrige vindu. Og å kalle Milner tilbake fra villa,viste seg være genialt!!

Joda forrige vindu var positivt. Bernard gjorde forsvaret våres flere hakk bedre. Forsvaret som var Roeders første prioritert før vinduet åpnet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #798 på: 10. Jan. 2007, 15:14 »
Sitat fra: "Bjørn"
Ikke bare fokuser på det negative da Asbjørn;)

http://http://www.fansfc.com/newcastlefootballclub/news.asp?newsid=161400

Men jeg synes fremdeles vi burde kjøre på for å kapre Wayne Bridge!!!

Bjørn - need defense

Er dette så positivt da? Låne en 20-år gammel italiener i 5 måneder, og tro at dette er løsningen for at forsvaret våres skal bli bedre. Nei her trengs det litt rutine og kvalitet i de bakre rekker, og ikke en 20-åring som aldri har spilt PL fotball.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #799 på: 10. Jan. 2007, 15:18 »
Sitat
The Journal understands that manager Glenn Roeder is confident he will be able to confirm the signing of a new defender tomorrow, with Chelsea's young Frenchman Lassana Diarra the latest name to set the transfer grapevine buzzing.

:D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #800 på: 10. Jan. 2007, 15:30 »
Vedder bil, kone og hus på at vi ikke får en ny forsvarer imorgen..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #801 på: 10. Jan. 2007, 15:33 »
Sitat fra: "Romance"
Vedder bil, kone og hus på at vi ikke får en ny forsvarer imorgen..

Okey, vedder imot. Eier ingen av delene :D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #802 på: 10. Jan. 2007, 15:35 »
For så vidt ikke jeg heller, men siden vi ikke kommer til å signe en ny spiller imorgen, spiller det ingen rolle.. hehe :D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #803 på: 10. Jan. 2007, 15:38 »
Sitat fra: "Håvard"
Sitat
The Journal understands that manager Glenn Roeder is confident he will be able to confirm the signing of a new defender tomorrow, with Chelsea's young Frenchman Lassana Diarra the latest name to set the transfer grapevine buzzing.

:D

The Journal vet sjeldent hva de snakker om.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #804 på: 10. Jan. 2007, 15:54 »
Gledelig at vi linkes til Anton Ferdinand, som jeg har sagt tidligere tror jeg denne spilleren ville fungert utmerket i midtforsvaret sammen med Taylor. A Ferdinand er en spillende stopper med stor fart, og slik jeg ser det vil han utfylle Taylor som er en veldig fysisk sterk stopper.

Kunne vi i tillegg fått inn Wayne Bridge og en spiss så hadde jeg vært veldig fornøyd.
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #805 på: 10. Jan. 2007, 16:06 »
Nå sier Alan Oliver i dagens Chronicle at Roeder ikke er interessert i Ferdinand, Upson og Riggott.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #806 på: 10. Jan. 2007, 16:09 »
Tottenham have made a £3million bid for Deportivo La Coruna defender Fabricio Coloccini. (The Sun)

HER burde vi henge oss på. Beinhard kvalitetsstopper til spottpris.
Oscillons From The Anti-Sun

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #807 på: 10. Jan. 2007, 16:13 »
http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/10/488467.html Er dette en mann vi børr vurdere..?
Beckham har vist at han kan spille i engelsk Premier League før så hvorfor ikke få han til Tyneside?

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #808 på: 10. Jan. 2007, 16:14 »
Sitat fra: "Mariusen"
http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/10/488467.html Er dette en mann vi børr vurdere..?
Beckham har vist at han kan spille i engelsk Premier League før så hvorfor ikke få han til Tyneside?

NEI TAKK.
Milliardlønn til en drittspiller er uaktuelt.
Oscillons From The Anti-Sun

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #809 på: 10. Jan. 2007, 16:15 »
Han trenger nok ikke så høy lønn da det meste han tjener er på reklame og slikt, men han blir selvsagt dyr å ha i klubben..