20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #630 på: 04. Jan. 2007, 16:50 »
Tror ikke det er noe særlig i disse ryktene, som forresten er helt fra November tror jeg. Mener å ha lest at de er avkreftet også, hvertfall av Alan Oliver.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #631 på: 04. Jan. 2007, 17:04 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "André S"
Kerzhakov klar for Sevilla også?

Link?
Se noen sider tilbake på denne tråden, rettere sagt til 28. desember.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #632 på: 04. Jan. 2007, 17:14 »
Av de overnevnte er det uten tvil Bale jeg setter høyest, den venstrefoten hans er rett og slett magisk, kanskje på linje med Emre sin. I tillegg er han god teknisk, kjemperask og ikke minst ung. Han er flere hestehoder bedre enn Baba og kommer nok til å bli en av de beste venstrebackene England har hatt...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #633 på: 04. Jan. 2007, 17:16 »
Sitat fra: "Romance"
Av de overnevnte er det uten tvil Bale jeg setter høyest, den venstrefoten hans er rett og slett magisk, kanskje på linje med Emre sin. I tillegg er han god teknisk, kjemperask og ikke minst ung. Han er flere hestehoder bedre enn Baba og kommer nok til å bli en av de beste venstrebackene England har hatt...

Enig. Bale bør satses på og prioriteres foran Baba med en gang.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #634 på: 04. Jan. 2007, 17:47 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Romance"

Enig. Bale bør satses på og prioriteres foran Baba med en gang.
Har ikke sett han spille. Han er jo ung og et talent har jeg fått med meg, men er han god nok for PL til dags dato?? Jeg har ikke peiling på denne spilleren.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #635 på: 04. Jan. 2007, 18:24 »
Bale ville vært et typisk Robson kjøp. Ville vært fantastisk å fått en god back for en gangs skyld. Hver eneste gang skal vi bruke lommerusk på backer. Å ha en god venstre og høyre back er selvsagt like viktig som å  ha en god ving, spiss eller midtstopper. Selv om man ikke skulle tro det om man skulle se hva tidligere Newcastle managere har prioritert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #636 på: 04. Jan. 2007, 19:16 »
hvis du kjøper riggott har du røyka noe som ikke er bra

da spiller vi hellr med huntington/edgar ved siden av taylor
forresten en film fra Gareth Bale. Hissig på frispark!

lt;3 Newcastle <3

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #637 på: 04. Jan. 2007, 19:35 »
Bale hadde vert et drømmekjøp
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #638 på: 04. Jan. 2007, 19:43 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #640 på: 04. Jan. 2007, 19:48 »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #641 på: 04. Jan. 2007, 20:10 »
Ser jo hvor bra lånet av Rossi har vært så nei takk til flere.
Nå bør vi få inn kvalitet her, spillere som vi kan bygge fremtidens Newcastle rundt. Gjerne spillere som Bale og Barnes.
Men en topp kvalitetstopper bør være 1.prioritet, så venstreback (Bale) og så høyreback (Neill)
Hvis det blir penger til overs sier jeg ikke nei takk til Barnes, Beattie, Carew eller SWP.

Er det realistisk, nei egentlig ikke. Men jeg fikk ikke noe til jul så da håper jeg Roeder kan gi meg og alle andre en julegave eller 5 i januar
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #642 på: 04. Jan. 2007, 21:03 »
Jeg syns faktisk ikke vi skal være så altfor negative til å låne spillere. Nei, det er langt fra ideelt, men det er heller ikke situasjonen i Newcastle United pr dags dato. Derfor kan jeg være tilbøyelig til å akseptere låneavtaler. Jeg syns heller ikke vi skal bruke lånet av Rossi som et argument MOT lån av spillere. Hadde vi lånt Drogba hadde nok han lykkes bedre enn Rossi. Et rimmelig dumt eksempel kanskje, men det forklarer hva jeg mener. Om ikke Rossi lykkes på lån kan andre\bedre spillere lykkes bedre. Vi må også huske at Ameobi og Owen er tilbake neste sessong, mens Martins forhåpentligvis fortsatt er her, og bare er blitt bedre. Derfor kan jeg godta å låne en OK spiss ut året som kan spille ved siden av Martins. Og for de som eventuelt måtte være bekymret for om det rører seg noe inni hodet mitt: nei, jeg tror ikke vi får låne Drogba ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #643 på: 04. Jan. 2007, 21:48 »
Sitat fra: "chickenman"
Jeg syns faktisk ikke vi skal være så altfor negative til å låne spillere. Nei, det er langt fra ideelt, men det er heller ikke situasjonen i Newcastle United pr dags dato. Derfor kan jeg være tilbøyelig til å akseptere låneavtaler. Jeg syns heller ikke vi skal bruke lånet av Rossi som et argument MOT lån av spillere. Hadde vi lånt Drogba hadde nok han lykkes bedre enn Rossi. Et rimmelig dumt eksempel kanskje, men det forklarer hva jeg mener. Om ikke Rossi lykkes på lån kan andre\bedre spillere lykkes bedre. Vi må også huske at Ameobi og Owen er tilbake neste sessong, mens Martins forhåpentligvis fortsatt er her, og bare er blitt bedre. Derfor kan jeg godta å låne en OK spiss ut året som kan spille ved siden av Martins. Og for de som eventuelt måtte være bekymret for om det rører seg noe inni hodet mitt: nei, jeg tror ikke vi får låne Drogba ;)

Selvfølgelig, får vi lånt inn spillere som hever nivået, som feks Drogba er jeg enig. SWP kan jo feks være et realistisk lån objekt. Men jeg er i mot å hente spillere som sliter med å spille seg inn på middelmådige lag eller kommende talenter som Rossi. Eventuellt å låne inn spillere med mulighet til å kjøpe til sommeren kan være en mulighet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #644 på: 04. Jan. 2007, 22:25 »
får satse på at chelsea kjøper en nye spiss, så får vi låne sheva. :)
men jeg vil ikke låne SWP hvis han skal spille istedenfor milner. milner blir bare bedre og bedre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /