20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #615 på: 04. Jan. 2007, 08:56 »
Sitat fra: "André S"
Kerzhakov klar for Sevilla også?

Link?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #616 på: 04. Jan. 2007, 11:46 »
Sitat fra: "EivindI"
Kerzhakov klar for Sevilla også?

Link?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=438037&CPID=23&clid=179&lid=&title=Sevilla+snap+up+Russian+star

Skal bli spennende å følge Kerzhakov i Sevilla fremover, er redd han skal få slite med å spille seg til fast plass, men så har jeg ikke sett Kerzhakov altfor mye i aksjon selv heller da.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #617 på: 04. Jan. 2007, 11:56 »
Ellers litt om oss selv:
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=438037&CPID=23&clid=179&lid=&title=Sevilla+snap+up+Russian+star
Det ser ut som vi skal få hard konkurranse om Gareth Bale. Håper alikevel det er noe i det Rayner skriver om at Bale kan foretrekke f.eks Newcastle pga spilletid.
Og her: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1815057,00.html skriver Teamtalk at Soton' vil prøve å holde på sin unge juvel. Og skal vi tro Teamtalk har de allerede avslått bud fra Tottenham og MænJu. Det er til en viss grad posetivt da vi kanskje får færre konkurrenter om underskriften hans. I tillegg sitter jeg med en følelse av at Tottenham kunne vært interessant for Bale med tanke på spilletid. Tør ikke å håpe på for mye akkurat, men hadde vært knall om Newcastle hadde klart å sikre seg Bale. Med en konstant skadet, eller suspendert, Babayaro som vår eneste rene venstreback trenger iallfall ikke Bale å bekymre seg for å få nok med spilletid i klubben vår.

Og: om vi nå ikke skal klare å sikre oss Bale (noe jeg frykter blir realiteten) så håper jeg virkelig Roeder og co har en plan B for venstrebacken vår. Og NEI, i den planen bør det IKKE stå: "vente på at Bernard blir frisk og rask"...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #618 på: 04. Jan. 2007, 12:23 »
Og Bridge er fullstendig utelukket etter han signa ny kontrakt? Han sliter jo fortsatt med lite spilletid...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #619 på: 04. Jan. 2007, 12:41 »
Og Bridge er fullstendig utelukket etter han signa ny kontrakt? Han sliter jo fortsatt med lite spilletid...

Uansett hvor mye jeg ønsker meg Wayne Bridge til Newcastle har jeg alltid sittet med en følelse av at vi ikke kommer til å få se ham i Newcastle drakta. og da han signerte en ny kontrakt med Chelsea i høst beviste vel Bridge at han prioriterer Chelsea og vil kjempe om en plass på førstelaget. Og tar jeg ikke helt feil har Bridge startet 2 av de 5 siste kampene til Chelsea. Det er ikke akkurat mye å juble over. Men mitt skrekk senario er at Mourinho vil rotere venstrebacken mellom Cole og Bridge noe alà det Rijkard gjør med Gio og Sylvinho i Barca (som spiller så godt som annenhver kamp), og da er jeg redd toget er godt for Newcastle når det gjelder Bridge. Men det er som sagt et worst case scenario. Såvidt jeg vet er det ingenting i veien for at en spiller som signerte ny kontrakt før jul ikke kan bli solgt i Januar samme sessongen, men det er mulig det er en regel der jeg ikke vet om(?), eller en eller annen slags klausul i Bridges kontrakt for alt det jeg vet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #620 på: 04. Jan. 2007, 12:55 »
Ulovlig er det vel ikke, men det er jo en klar indikasjon på at han ønsker å bli i klubben. Cole har vel vært så og si fast denne sesongen, men Bridge har sikkert fått spille litt på grunn av det hektiske juleprogrammet...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #621 på: 04. Jan. 2007, 14:07 »
Lover ikke akkurat godt dette.

By Alan Oliver, The Evening Chronicle

Glenn Roeder has insisted that Newcastle United will not be making any "short-term panic buys" in this month's transfer window.

And this despite the fact that the United squad goes into the second half of the season absolutely decimated by injuries and with the fans impatient for new faces.

Roeder is trying to give United a solid base for the future, but because of all the club's injuries he has to balance the long-term plan with his immediate needs.

And he told me today: "There are not a lot of quality players out there at the moment, but this does not mean we cannot find two or three players who will suit our needs.

"We have had Seppe Rossi on loan but can still take another couple in this transfer window and that's what we may have to do.

"What I do not want to do is to sign players who we will be lumbered with for the next three-and-a-half years.

"There is a saying in football that while you cannot hide good players, you cannot get rid of bad players, and we want to avoid that."

As revealed in the Chronicle on December 12, United are still keeping tabs on Peter Crouch's situation at Liverpool, and I hear the Merseyside outfit have been asking about Mark Viduka just in case they sell their England striker.

Certainly Crouch's claim that he is happy at Anfield was to be expected. But my information is that if Rafael Benitez does not want him, then the beanpole striker would jump at the chance to come to St James' and form a little and large partnership with Oba Martins and Michael Owen.

But United have not renewed their interest in Viduka, and talk of them being interested in Everton's James Beattie and Kevin Davies at Bolton Wanderers is pie in the sky.

And no matter how many phones calls Joey Barton's agent Willie McKay makes to Tyneside, the Manchester City midfielder will not be coming to St James' Park.

United's priority is a couple of defenders, but talk that Lucas Neill, Matthew Upson, Steve Warnock, Chris Riggott and Jonathan Woodgate are heading this way is y wide of the mark.

There has also been talk in London that Fulham are interested in Titus Bramble, but Roeder says: "We are not in a position to let any of our players go."

Roeder has to try and get the best out of Albert Luque, but I am sure that if a Spanish club wanted to take him on loan with a view to a permanent move then United would agree to this.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #622 på: 04. Jan. 2007, 14:17 »
Forsåvidt greit nok HVIS han holder løftet om å hente kvalitet når han først henter spillere. Jeg klarer meg i et par kamper til uten forsterkninger.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #623 på: 04. Jan. 2007, 14:28 »

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #624 på: 04. Jan. 2007, 14:57 »
Det er nok Bale og Uppson vi forsøker oss på. Samtidig som vi ønsker Crouch. Det er nok mer sannsynlig enn mange tror at vi kan lande Crouch. Jeg bare Håper Roeder har en backup hvis noen av disse spillerne ikke vil til oss. Helt klart at Roeder ikke er mannen til å ta noen sjanser når det gjelder transfers. Dette strider desverre imot hvorfor jeg begynte å like newcastle i utgangspunktet. Dette misliker jeg ved Roeder, men det kan hende det lønner seg i det lange løp. Håper det!
Andreas Martins

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #625 på: 04. Jan. 2007, 15:27 »
Får vi inn Lucas Neill, Gareth Bale og Matthew Upson begynner forsvaret virkelig å likne noe.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #626 på: 04. Jan. 2007, 15:55 »
Får vi inn Lucas Neill, Gareth Bale og Matthew Upson begynner forsvaret virkelig å likne noe.

Det hadde isåfall vært mye mer enn det jeg våger å håpe på. Men ingen av mine ønsker gikk i oppfyllelse til jul, så..
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #627 på: 04. Jan. 2007, 16:00 »
Sitat fra: "PhilippeA."

Det hadde isåfall vært mye mer enn det jeg våger å håpe på. Men ingen av mine ønsker gikk i oppfyllelse til jul, så..

Situasjonen er en helt annen nå. Da hadde vi Moore, Bramble, Taylor, Ramage, Babayaro og Carr til å spille bak der, nå har vi kun 1 av disse klare. Derfor ville det blitt ramaskrik om Roeder ikke hadde hentet en forsvarer eller to nå. Og det er jeg sikker på at han kommer til å gjøre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #628 på: 04. Jan. 2007, 16:09 »
Det skulle ikke forundre meg mye om Roeder henter denne udugelige spilleren.

http://talkingsoccer.blogspot.com/2007/01/rumour-newcastle-to-launch.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #629 på: 04. Jan. 2007, 16:37 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det skulle ikke forundre meg mye om Roeder henter denne udugelige spilleren.

http://talkingsoccer.blogspot.com/2007/01/rumour-newcastle-to-launch.html

Har også tro på at vi kan ende opp med noe sånt, håper for guds skyld jeg tror feil...