20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #600 på: 03. Jan. 2007, 15:53 »
Det er unntakene som bekrefter regelen mer enn noe annet. Og kvaliteten på Baba og Boumsong kan helt klart diskuteres.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #601 på: 03. Jan. 2007, 15:55 »
Given kan få sagt det.

Latest comments from our Irish 'keeper:

"It would be nice to get a couple of new players in this week so that they don't get cup-tied.

"I don't know what the crack is in terms of new signings but we all know we need to get some new players in and pretty quickly.

"The chairman is aware of that and he has said he wants to strengthen.

"The manager has his targets and in an ideal world we would get them in this week.

"You could see against Manchester United that we only just had 11 fit players to put in. We need new faces to add numbers to a small squad.

"If we get the great quality of player that we need as well then that will help the squad no end. It's not just about numbers, it's about the calibre of players coming in too. We need both."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #602 på: 03. Jan. 2007, 15:59 »
Sitat fra: "Given"
It's not just about numbers, it's about the calibre of players coming in too. We need both."

Får ikke vært mer enig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #604 på: 03. Jan. 2007, 18:03 »
Hva Boumsong gjelder, tror jeg fortsatt han kunne blitt god for oss.
Men det er en annen sak. Det som derimot er fakta er at det ikke er ulovlig å arbeide på markedet før vinduet åpner. Og i vår situasjon burde vi faktisk ha gjort endel arbeid inn mot nye spillere før 01.01.2007, når vi veit hvilken håpløs situasjon vi er i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #605 på: 03. Jan. 2007, 18:55 »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #606 på: 03. Jan. 2007, 18:57 »
Sitat fra: "Hans Emil"
http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=439155

Newcastle med bud?

Er nok ganske sikkert at vi er en av disse. Dette hadde vært en skikkelig forsterkning.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #608 på: 03. Jan. 2007, 19:33 »
Han burde vi gå for!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #609 på: 03. Jan. 2007, 19:34 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Men det er en annen sak. Det som derimot er fakta er at det ikke er ulovlig å arbeide på markedet før vinduet åpner. Og i vår situasjon burde vi faktisk ha gjort endel arbeid inn mot nye spillere før 01.01.2007, når vi veit hvilken håpløs situasjon vi er i.

Det er selvsagt lov å arbeide på markedet før vinduet åpner. Det som ikke er lov er at spilleren blir brukt av den nye klubben før vinduet åpner. Henke ble jo "kjøpt" av Man United for lenge siden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #610 på: 03. Jan. 2007, 22:40 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det er selvsagt lov å arbeide på markedet før vinduet åpner. Det som ikke er lov er at spilleren blir brukt av den nye klubben før vinduet åpner. Henke ble jo "kjøpt" av Man United for lenge siden.

Avtalen ble iallfall gjort, om han ikke ble "kjøpt". ;) Det samme har jo skjedd i Real Madrid i år.
Jeg håper virkelig vi får inn de nødvendige forsterkningene i løpet av måneden, men er redd klubben ikke lyktes med å hente inn "alt" som jeg ville ansett som nødvendig. Skrekk scenarioet er at vi skal sitte igjen like skuffet som vi gjorde første september 2006. Grunnen til at jeg er bekymret er ikke hovedsaklig at vi ikke har fått inn noen ennå, men heller det som har skjedd de siste ukene. Det minner litt for mye om det som skjedde i sommer etter min mening. Navn på navn på navn på navn som linkes til klubben, og alle blir i tur og orden avkreftet av Roeder. Og det uten at det blir bekreftet noen spesiell interesse i noen. Jeg håper virkelig at Januar blir en aktiv måned på overgangsmarkedet for Newcastle United, men i fare for å virke en smule pesimistisk frykter jeg det verste igjen.

Hva jeg forventer? Klarer vi å få inn 3 spillere som holder et bra nivå tror jeg vi skal være fornøyde.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #611 på: 03. Jan. 2007, 23:57 »
Det var jo nettopp det jeg sa, at det er lov å arbeide på markedet før det åpner, bare at kjøpet ikke trer i kraft før vinduet er åpent. Var ihvertfall det jeg ville frem til!  :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #612 på: 04. Jan. 2007, 00:50 »
Det var jo nettopp det jeg sa, at det er lov å arbeide på markedet før det åpner, bare at kjøpet ikke trer i kraft før vinduet er åpent. Var ihvertfall det jeg ville frem til!  :D

Selvsagt skrev du det. Var jeg som leste feil i farta :-)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #613 på: 04. Jan. 2007, 01:48 »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #614 på: 04. Jan. 2007, 02:27 »
Kerzhakov klar for Sevilla også?