20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #585 på: 02. Jan. 2007, 19:35 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #586 på: 02. Jan. 2007, 19:56 »
Nei, spar meg. Ikke han!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #587 på: 02. Jan. 2007, 21:20 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Newcastle interessert i klassespiller :-)

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=438810&CPID=8&clid=4&lid=&title=Xavier+eyes+new+deal
Nei nå altså!!! Dette MÅ være PISS!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #588 på: 02. Jan. 2007, 22:21 »
Kjøpar vi han, så vil eg kalle klubben vår for latterleg og at vi er totalt blotta for ambisjonar!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #589 på: 02. Jan. 2007, 22:39 »
å herregud! NEI NEI NEI!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #590 på: 02. Jan. 2007, 22:58 »
Dette er selvsagt bare oppspinn!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Januar-vinduet
« Svar #591 på: 02. Jan. 2007, 22:59 »
Det betyr at vi bør ønske oss en høyreback.
Toon, Toon,
Black and white army

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #592 på: 02. Jan. 2007, 23:15 »

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=438810&CPID=8&clid=4&lid=&title=Xavier+eyes+new+deal
Selfølgelig er dette bare TULL! En ting skal Roeder ha kreditt for, og det er at han har hentet veldig gode spillere til en grei sum. Vi kan være strålende fornøyd med Martins, og Sibbe har prestert over all forventning. Duff vil vi også få mye glede av. Så jeg føler meg ganske sikker på at vi får  2-3 skikkelige kvalitet spillere nå i januar. Det er ikke ofte jeg skryter av Roeder, men i dette har jeg tillit til han.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #593 på: 03. Jan. 2007, 11:50 »
Sitat fra: "Frode"

Selfølgelig er dette bare TULL! En ting skal Roeder ha kreditt for, og det er at han har hentet veldig gode spillere til en grei sum. Vi kan være strålende fornøyd med Martins, og Sibbe har prestert over all forventning. Duff vil vi også få mye glede av. Så jeg føler meg ganske sikker på at vi får  2-3 skikkelige kvalitet spillere nå i januar. Det er ikke ofte jeg skryter av Roeder, men i dette har jeg tillit til han.
.

Hjelper ikke å hente gode spillere til en grei sum når det ikke har vært spillere vi trenger for å styrke laget. Nå mener ikke jeg å si at disse spillerne ikke har styrket laget, men vi ser hvor mye vi sliter med å ha så dårlige backer som vi har. Ser at vi blir linket til Barry Ferguson (som vi ikke trenger), samt utlån av SWP og Sheva.(Tviler)!!Vi trenger backer, men ikke Xavier
Andreas Martins

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #594 på: 03. Jan. 2007, 14:49 »
Skal innrømme eg begynnar å bli svært utolmodig no. Det har gått 3 dagar, og vi bør ha inn ein spelar før veka er omme!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #595 på: 03. Jan. 2007, 15:03 »
Det er ikke sikkert vi får inn noen spillere i det hele tatt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #596 på: 03. Jan. 2007, 15:17 »
Sitat fra: "Tønsberg"

Tull

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #597 på: 03. Jan. 2007, 15:46 »

Vi får selvsagt inn noen, men vi kan neppe vente all verden før i neste uke. Det er DA jeg forventer at det skjer noe. De to neste ukene er veldig viktige. Men denne uka er uinteressant. Vi vet godt at vi aldri har vært de raskeste. Det var vi ikke engang med en klassemanager ved roret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #598 på: 03. Jan. 2007, 15:47 »

Jeg er ganske så sikker på at vi får inn et par spilleren enten på lån eller permanent. Jeg er mer i tvil om dette er mer enn middels gode spillere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #599 på: 03. Jan. 2007, 15:50 »
Sitat fra: "Joakim"

Vi får selvsagt inn noen, men vi kan neppe vente all verden før i neste uke. Det er DA jeg forventer at det skjer noe. De to neste ukene er veldig viktige. Men denne uka er uinteressant. Vi vet godt at vi aldri har vært de raskeste. Det var vi ikke engang med en klassemanager ved roret.

Tja, Souness hadde sikret seg Babayaro og Boumsong før kalenderen viste 1. januar. Man kan selvsagt diskutere kvaliteten på de to, men det er et faktum at begge var klare tidlig. Det samme var Emre og Parker påfølgende sommer.

Jeg mener at Roeder burde hatt et par spillere klare allerede nå. Det er en megaviktig FA cup kamp som venter på lørdag. Skulle vi gå videre ville det vært jævlig kjipt om de 2-3 spillerene som kommer er cup tied i de kommende FA-cup kampene.

Det vil også være gunstig for den selgende klubb da de har tid til å erstatte vedkommende.