20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 227249 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #570 på: 01. Jan. 2007, 11:00 »
Sitat fra: "Frode"
Sitat fra: "Asbjørn"
Gud forby

http://www.sundaymirror.co.uk/sport/football/tm_headline=glenn-targets-davies%26method=full%26objectid=18356276%26siteid=62484-name_page.html
hahaha, bra kommentar til tragiske nyheter!!!
Bolton striker Kevin Davies is the Premiership player with the worst disciplinary record in terms of fouls and yellow cards, according to official Opta statistics - but the 29-year-old is also the most fouled player in the division. (The Sun)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #571 på: 01. Jan. 2007, 12:25 »
Jeg hadde gjerne bytta ut Emre om vi fikk Barton inn. I allefall så lenge vi ikke risikerer det som skjedde med Milner i sommer. At Emre er i Munchen for å skrive under for så og bli hentet hjem. Da ser jeg for meg at en viss hissig tyrker hadde tacklet det betraktelig dårligere enn Milner gjorde i sommer...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #572 på: 01. Jan. 2007, 12:59 »
Sitat fra: "André S"
Da ser jeg for meg at en viss hissig tyrker hadde tacklet det betraktelig dårligere enn Milner gjorde i sommer...

Artig feilskriving, egentlig. :lol:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #573 på: 01. Jan. 2007, 14:37 »
Jeg bruker å være ganske morsom ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #574 på: 01. Jan. 2007, 15:45 »
Sitat fra: "Torjus"
Bytt Parker med Barton. Barton er VILL!

Verste jeg har hørt!  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #575 på: 01. Jan. 2007, 15:51 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Bytt Parker med Barton. Barton er VILL!

Verste jeg har hørt!  :lol:

Skulle til å skrive akkurat det samme.

Her i Newcastle går spillere fra å være i "verdenstoppen" til å bli søppelspillere. I det ene øyeblikket var Parker guden i klubben, og etter en dårlig periode er han ubrukelig.

Det samme gjelder jo Crouch. Var knallgod forrige sesong, men vært i dårlig form i år, og da var han plutselig elendig.

Så husker jeg Boumsong også, som var "forsvarsjefen" vår. Måneder senere var han den største flopp på jord.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #576 på: 01. Jan. 2007, 16:22 »
sant.. Parker er kanskje den viktigste spilleren vi har.. Han er tross alt kaptein.. Ville aldri byttet Parker mot joey..

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #577 på: 01. Jan. 2007, 16:37 »
jeg mener at Crouch har gjort en god jobb i år... problemet hans er jo de spillerne han konkurer mot... de er jo i verdensklasse.. og mer typiske spillere som du ikke trenger å forandre  spillestil for å bruke...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #578 på: 01. Jan. 2007, 18:36 »
Parker skal ikke selges. Mer er det ikke å si om den saken.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #579 på: 01. Jan. 2007, 20:41 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Parker skal ikke selges. Mer er det ikke å si om den saken.
Det er jeg helt enig i! Det er sånne spillere vi må bygge laget rundt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #580 på: 01. Jan. 2007, 23:19 »
Ja, ingen tvil. Nok en trademark-Parker-kamp i dag. Den mannen løper noe helt ekstremt. Med en midtbane som den vi spilte med i dag kan vi løpe sund mange lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #581 på: 02. Jan. 2007, 14:54 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Her i Newcastle går spillere fra å være i "verdenstoppen" til å bli søppelspillere. I det ene øyeblikket var Parker guden i klubben, og etter en dårlig periode er han ubrukelig.

Det samme gjelder jo Crouch. Var knallgod forrige sesong, men vært i dårlig form i år, og da var han plutselig elendig.

Så husker jeg Boumsong også, som var "forsvarsjefen" vår. Måneder senere var han den største flopp på jord.

Parker begynte jeg så smått å kritisere i fjor. Pearce ville neppe bytta Parker mot Barton uansett. Crouch er piss. Hater egentlig fyren uten at jeg vet hvorfor(På FM er han god for han vinner alle dueller som target man). Når Crouch går opp i en duell må han alltid støtte seg i fletta eller på skuldrene til motspillerne. Boumsong skjønner jeg ikke at vi solgte.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #582 på: 02. Jan. 2007, 15:29 »
Pearce ville neppe bytta Parker mot Barton uansett.

Selvsagt ville han gjort det. Ellers hadde gutten vært stokk dum.

Crouch er piss. Hater egentlig fyren uten at jeg vet hvorfor(På FM er han god for han vinner alle dueller som target man). Når Crouch går opp i en duell må han alltid støtte seg i fletta eller på skuldrene til motspillerne. Boumsong skjønner jeg ikke at vi solgte.

Så du aldri Alan Shearer? Alle gode hodespillere bruker også litt rå makt i luften, og da må i visse tilfeller armene brukes..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #583 på: 02. Jan. 2007, 15:31 »
dobbelp

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #584 på: 02. Jan. 2007, 16:44 »
Hvis vi hadde greid å kjøpt Huntelaar til klubben. Hadde det vært bra,men tror vi ikke har nok til å bruke penger på han og forsvarspillere :cry: En spiss jeg skulle gjerne sett i newcastle..