20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226489 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #540 på: 30. Des. 2006, 11:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"
The Journal linker følgende spillere:

The Journal understands that, as well as an interest in Crouch, Roeder is also looking at Liverpool left-back Stephen Warnock, Bolton's versatile defender Tal Ben Haim and Chelsea left-back Wayne Bridge. The club have also had Cameroon striker Pierre Boya on trial and could sell Emre to Bayern Munich to help fund their winter rebuilding.

Crouch - NEI
Warnock - Kanskje
Tal Ben Haim - Kanskje, helst ikke
Bridge - Blir ikke uansett
Boya - Nei
Emre salg - NEI, NEI, NEI. Og selge en av våre beste offensive spillere er selvmord.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #541 på: 30. Des. 2006, 11:58 »
Tal Ben Haim  hadde eg tatt imot med stor glede, men Big Sam har sagt at ein må punge ut mykje for å få stopparen. Chelski skal vist vere interesserte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #542 på: 30. Des. 2006, 12:00 »
Mener en venn som er bolton fan sa at han var pissedårlig. Han jeg stoler på når jeg sa det. Men jeg veit ikke om han har peiling da :lol:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #543 på: 30. Des. 2006, 12:44 »
Sitat fra: "Noreng"
Mener en venn som er bolton fan sa at han var pissedårlig. Han jeg stoler på når jeg sa det. Men jeg veit ikke om han har peiling da :lol:

Din venn har med andre ord ikke peil. En kvalitetsspiller som jeg hadde tatt i mot med åpne armer. Vi kan nok uansett glemme han da Jose og Chelsea skal være villig til å betale 100 millioner for forsvarspilleren..
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #544 på: 30. Des. 2006, 13:40 »
Haha, beklager så mye. Skal si det til han:P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #545 på: 30. Des. 2006, 23:30 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Melchiot??? Nei fy f**n

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=438263&CPID=12&clid=4&lid=&title=English+eyes+on+Rennes+duo

Jeg er redd Melchiot har sett sine beste dager. Skal vi STYRKE forsvaret vårt, så  burde vi kjøpe spillere som Lahm, Chivu, Perea, kanskje Ayala.

Det ville kostet, men om vi skal forbedre katastrofeforsvaret vårt, så MÅ vi bruke penger. Å kjøpe spillere på billigsalg blir bare tull.

Er mange som også vil ha tilbake Woodgate... aldri i livet om jeg vil se den mannen i Newcastledrakt igjen, om vi noensinne hadde fått sett ham om han signerte. Han går jo skadet hele tiden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #546 på: 30. Des. 2006, 23:38 »
Nå har vel Woodgate kun misset 2 av 25 kamper for Boro denne sesongen. Mulig det hadde sett anerledes ut om han hadde spilt for latterlige Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #547 på: 30. Des. 2006, 23:39 »
At han ikke har vært mer skadet, er bare et mirakel. Bare vent, han blir nok hardt rammet igjen før eller siden.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #548 på: 31. Des. 2006, 00:46 »
Woody kunne jeg godt tenke meg!

Men jeg tviler desverre på om vi får noen av de spillerne du nevnte, Olav. Tenkte faktisk på (blir vel mer drømte om) hvordan det hadde det vært med Lahm i Newcastle, men aldri i verden om vi får ham. Han hadde blitt svindyr og hadde vi først kunne betalt det Bayern krever for ham tror jeg han hadde blitt i Bayern. Det samme tror jeg det hadde vært med de andre spillerne.

Men jeg må si det hadde vært en drøm å ha f.eks Chivu i forsvaret vårt. Sammen med Taylor.  :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #549 på: 31. Des. 2006, 12:06 »
Newcastle United are ready to make a bid for Everton centre-forward James Beattie.
Beatts has dropped further down the strikers pecking order at Everton following Victor Anichebe's recent success in front of goal and has been warned by manager Dave Moyes he faces a battle to win back his first team place.

Despite Moyes insisting Beatts isn't for sale, the News of the World says Toon boss Glenn Roeder will offer £6 million for the ex-Southampton centre-forward this week.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #550 på: 31. Des. 2006, 12:08 »
Ja takk

Matthew Upson could spark a major bidding war after the player's agent revealed the player will not be signing a new deal at Birmingham.

The former Arsenal star is being chased by a number of clubs including Liverpool, Portsmouth, Tottenham and Aston Villa as he looks to leave St Andrews.

Upson's current contract expires at the end of the season and Birmingham could be forced to cash in on him rather than risk losing him for nothing in the summer.

The player's representative Barry Nevill confirmed Upson was seeking to move on and would turn down Birmingham's offer of a new deal.

"Matthew will not be signing a new contract at Birmingham," Nevill told the News of the World.

"He believes his future lies elsewhere and has ambitions to play at the highest level.

"Even if Birmingham make him an offer he can't refuse ... he will refuse it!"

However, Blues chairman David Gold is not giving up hope of keeping Upson at St Andrews and believes the central defender can achieve his ambitions at the club.

"He is desperate for success," said Gold. "Yet unless one of the top four come in for him, he has as much chance of achieving it here, once we are back, as with any other Premiership club.

"But if we get the right offer, we'll consider it."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #551 på: 31. Des. 2006, 12:22 »
Jeg mener vi har god nok dekning på midtstopperplass. Vi har jo Taylor, Ramage, Bramble, Moore og Huntington som skal sloss om 2 plasser. Vi må ikke kjøpe en ny midtstopper før vi har kvittet oss med 1 eller 2 av de vi har (Bramble og/eller Moore). Men vi MÅ ha en høyreback og en venstreback, og vi trenger ikke sprenge banken for å få tak i det. Er for økonomi-forslag der. Vi trenger en spiss, samme om han er stor og sterk, liten og tjukk eller kjapp, bare han SCORER MÅL! Vi trenger også og fornye midtbanen vår. Butt, Solano og Sibierski er jo blitt noen eldre herrer, og har ikke lenge igjen av kontraktene sine. Luque forsvinner nok. Dyer har vært mye skadet, så han må vi bruke forsiktig. Emre er nok en gang blitt linket vekk fra Newcastle. Mister vi han og Luque, tar jeg imot SWP og J. Barton med åpne armer.

Uansett, jeg tror på en travel januar måned for Shepherd og Roeder. Og håper som vanlig på noen nye kjøp!!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #552 på: 31. Des. 2006, 13:29 »
Hvor mye tror dere vi har å handle for egentlig?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #553 på: 31. Des. 2006, 13:52 »
Sitat fra: "annern"
Hvor mye tror dere vi har å handle for egentlig?

Ren tipping:
6-8

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #554 på: 31. Des. 2006, 14:05 »
Kan hende vi har god nok dekkning på midtstoppar plass, men vi har spelarar på den plassen som generelt IKKJE er gode nok vist vi skal ha ambisjonar om å kjempe i toppen. Når Ramage startar kvar kamp, så seie det litt. Få inn Upson som skal spele med Taylor. Trur faktisk dei to kan bli eit kjempe par.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!