20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #555 på: 31. Des. 2006, 14:06 »
Må si jeg blir JÆVLA bekymret når vi blir linket til spillere som Crouch, Beattie, SWP osv - spillere vi per dags dato ikke trenger. Ja, jeg vet at dette er rykter, men det er vel en grunn til at disse ryktene oppstår? Og det blir faen ikke bedre at Roeder går ut og sier at han beundrer Crouch!! Crouch vil jeg ikke ha, Beattie har tapt seg enormt siden Southampton dagene. SWP kan være greit på lån, men KUN på lån.

Kommer vi til å sitte igjen 31. januar, slik vi satt igjen 31. august uten en eneste forsvarsspiller?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #556 på: 31. Des. 2006, 14:08 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "annern"
Hvor mye tror dere vi har å handle for egentlig?

Ren tipping:
6-8
Leste et sted at Roeder har fått i overkant av 10 m/p å handle for i januar.

Så kan jo kansje et salg av Bramble og Luque gi litt ekstra, men det er mine egne gjetninger.

Og hvis de finner på å selg Emre til Bayern M. skal vi ha like stygg pris som ManU må betale for Owen Hargreavs. Da kan vi få mye da??? hehehe

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #557 på: 31. Des. 2006, 15:04 »
Sitat fra: "KingKev"
Ja, jeg vet at dette er rykter, men det er vel en grunn til at disse ryktene oppstår? Og det blir faen ikke bedre at Roeder går ut og sier at han beundrer Crouch!!

Jo, rykter trenger ikke ha noen som helst grobunn, og at Roeder beundrer Crouch er han ikke alene om.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #559 på: 31. Des. 2006, 15:33 »
Nå er jeg fan av både Beattie og Crouch, men det er uaktuelt å bruke mye gryn på disse når alle ser at forsvaret må brukes på.
Upson, ja takk. Det vil være en glimrende signing. Så blir det forhåpentligvis starten på slutten for Bramble hos oss. Ser for meg at han kastes ut av klubben i sommer. Det fine med Upson er vel at han også fungerer bra som venstreback?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #560 på: 31. Des. 2006, 15:43 »
Realistisk sett håper jeg på dette:

Upson, Distin og Beattie, men jeg tipper på at vi ender opp med 2-3 spillere som er laaaaaaaaaaaangt dårligere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #561 på: 31. Des. 2006, 16:34 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #562 på: 31. Des. 2006, 16:48 »
Jeg håper også på Beattie (hvis vi får han for under 3MP), Distin og Upson. I tillegg vil jeg gjerne ha Bridge på lån.

Ikke veldig urealistisk, men veldig usannsynlig! :?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #563 på: 31. Des. 2006, 16:56 »
Da er det bare noen timer til transfervinduet åpner, og jeg krever at vi er den mest aktive klubben på transfermarkedet denne måneden.

Jeg har følgende personell på ønskelista:

- Matthew Upson
- Curtis Davies
- Gareth Bale
- Lucas Neill
- Klaas Jan Huntelaar
- En jævla høyreback...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #564 på: 31. Des. 2006, 17:07 »
Lucas Neill er vel gjerne den jævla høyrebacken. Å få kjøpt en hel forsvarssfirer er mer enn jeg tror og håper på. Minstekravet er en back, en stopper og helst en spissforsterkning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #565 på: 31. Des. 2006, 17:39 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Lucas Neill er vel gjerne den jævla høyrebacken. Å få kjøpt en hel forsvarssfirer er mer enn jeg tror og håper på. Minstekravet er en back, en stopper og helst en spissforsterkning.

Jeg vil ha to høyrebacker, da vi kun har Carr som spiller der. Nobby regner jeg kun som nødløsning.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #566 på: 31. Des. 2006, 17:50 »
Har vel også kun en venstreback i Babayaro da. Bernard spiller jo som kjent ikke mer denne sesongen, og dermed ikke mer for oss.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #567 på: 01. Jan. 2007, 01:38 »
OK, jeg er helt normal!! Vet at det er nyttårsaften og sent, men jeg fikk ikke barnevakt. Det er min forklaring!!! Men nok om det!

Nå er overgangsvinduet åpnet igjen, og her er en ny/gammel nyhet.

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,1980103,00.html?gusrc=rss&feed=5

Er det noen som kunne tenke seg og selge Emre, hvis vi fikk J. Barton fra ManC som erstatter????

Jeg synes at Barton er for lik Parker til at de kan utgjøre et fremtidig sentralt midtbane par.

Noen andre meninger om dette???

Godt Nyttår

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #568 på: 01. Jan. 2007, 06:15 »
Bytt Parker med Barton. Barton er VILL!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #569 på: 01. Jan. 2007, 06:54 »