20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225813 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #465 på: 12. Des. 2006, 20:24 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ingen Woodgate, Distin, Neill eller Knight.

Noen kilde?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #466 på: 12. Des. 2006, 20:29 »
Sitat fra: "EivindI"
Ingen Woodgate, Distin, Neill eller Knight.

Noen kilde?

Ja den ga jeg ovenfor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #467 på: 12. Des. 2006, 20:32 »
Sitat fra: "chickenman"
Noen her som vet noe særlig om Michael Ball? Han ønsker seg iallfall tilbake til England.

Nei takk. En ganske så middelmådig spiller og heller ikke fast på PSV. Men hadde det vært mulig å kjøpe Alex? Han hadde sikkert blitt dyr, men han er sykt god.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #468 på: 12. Des. 2006, 22:17 »
Vi bør iallefall kvitte oss med Luque, og få inn Lucas Neill. Neill er jo en veldig tøff og duellsterk spiller, masse rutine og het klart en forsterkning i backrekka våres. Håper Roeder gir Newcastlefansen Neill i julegave i år !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #469 på: 13. Des. 2006, 13:02 »
Pressley linkes

Newcastle United are eyeing released Hearts defender Stephen Pressley.
Pressley had his contract cancelled by Hearts on Saturday after a row with management and is emerging as the hottest free agent available on market.

The Scottish Sun says the Toon have emerged as contenders to fight it out with Celtic and Southampton to sign the former Hearts captain.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #470 på: 13. Des. 2006, 13:03 »
Ellers er det synd at vi ikke tok vare på Gary Caldwell som storspiller for Celtic om dagen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #471 på: 13. Des. 2006, 17:29 »
Sitat fra: "Håvard"
Sitat fra: "chickenman"
Noen her som vet noe særlig om Michael Ball? Han ønsker seg iallfall tilbake til England.

Nei takk. En ganske så middelmådig spiller og heller ikke fast på PSV. Men hadde det vært mulig å kjøpe Alex? Han hadde sikkert blitt dyr, men han er sykt god.

Det er sikkert mulig. Mer spørst om det er mulig for Newcastle, det tviler jeg egentlig på. Skal vel mye til at PSV er særlig villig til å selge en av sine viktigste spillere, men skal aldri si aldri.

Jeg har aldri sett denne Ball fyren i aksjon, men noe må han da være verdt da PSV valge å hente ham? Hvilken side spiller han egentlig på? Kan da umulig være mye dårligere enn de alternativene vi har når man legger til skadestatistikken deres. Og vi trenger å styrke forsvaret. Dersom vi ikke kan få de vi primært ønsker oss er det kanskje en ide og se an de som er tilgjengelige?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #472 på: 13. Des. 2006, 17:36 »
Pressley linkes

Newcastle United are eyeing released Hearts defender Stephen Pressley.
Pressley had his contract cancelled by Hearts on Saturday after a row with management and is emerging as the hottest free agent available on market.

The Scottish Sun says the Toon have emerged as contenders to fight it out with Celtic and Southampton to sign the former Hearts captain.

Alderen kan man da tross alt leve med når han er "free agent", og vi trenger sårt forsterkninger i forsvar. Så selv om dette er nok en spiller jeg knapt kjenner til mener jeg iallfall det er noe Roeder og Co i det minste bør vurdere.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #473 på: 13. Des. 2006, 17:45 »
Nå er Benitez tydligvis interessert i Benficas Nelson ifølge Sky.
Må si jeg fikk litt lyst til å se ham på St.James etter å ha sett ham i Champions League i høst, men det positive er iallfall at Liverpool neppe henter både Neill og Nelson.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #474 på: 14. Des. 2006, 14:45 »
QPRs stortalent Ray Jones er på vei. Hadde vært flott med et spisstalent!

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=435208&CPID=10&clid=4&lid=&title=Rangers+fear+Jones+exit

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #475 på: 15. Des. 2006, 20:29 »
Jeg håper at Woodgate kommer tilbake men dette blir veldig usannsynlig.
Elles vil jeg håpe at Roeder styrker forsvaret først og fremst, og ikke angrepet hvor vi har mange gode fra før.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #476 på: 16. Des. 2006, 10:37 »
Crouch er jo en god spiller å få, selv om jeg aldri har likt den mannen. Han scoret jo i fleng for Liverpool og England en stund. Finner han formen hos oss, kan vi gjøre det meget bra.

Å få inn Crouch kan være bra, en ekstra midtbanespiller på grunn av skadeproblemene, og gjerne to nye forsvarspillere.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #477 på: 16. Des. 2006, 18:30 »
Nå MÅ vi få inn en venstreback. Baba er virkelig dårlig om dagen..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #478 på: 16. Des. 2006, 18:44 »
Chris Riggott i Roeders søkelys.

Kilde: newcastle.no

http://newcastle.no/nyheter/16star.htm

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #479 på: 16. Des. 2006, 18:50 »
nufc.no er jo ikke akkuratt den sikreste kilden på kloden.