20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225869 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #450 på: 10. Des. 2006, 20:49 »
Vil helst ikke ha enda en skadeplaget spiller. Men en frisk Brown ville ha styrket kvaliteten på backfireren, uten tvil.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #451 på: 11. Des. 2006, 09:21 »
7,5 er det vi trenger fra Shepherd.

Inn:
Gale - 3 mill £
Upson - 3 mill £
Nugent - 5 mill £

Ut:
Pavel Srincek - Free
Luque - 3,5 mill £

Staroppstilling:
--Martins/Dyer-Sibbe/Nugent---
Duff/NZogbia-Emre/Dyer-Parker/Butt-Milner/Solano
Gale/Bernard-Taylor/Bramble-Upson/Moore/Ramage-Solano/Carr
----------------Given/Harper---------------------------

Er ikke dette bra nok, så skal vi jammen ha mange skader.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #452 på: 11. Des. 2006, 10:07 »
Sitat fra: "Noreng"
7,5 er det vi trenger fra Shepherd.

Inn:
Gale - 3 mill £
Upson - 3 mill £
Nugent - 5 mill £

Ut:
Pavel Srincek - Free
Luque - 3,5 mill £

Staroppstilling:
--Martins/Dyer-Sibbe/Nugent---
Duff/NZogbia-Emre/Dyer-Parker/Butt-Milner/Solano
Gale/Bernard-Taylor/Bramble-Upson/Moore/Ramage-Solano/Carr
----------------Given/Harper---------------------------

Er ikke dette bra nok, så skal vi jammen ha mange skader.

Hvem er Gale?
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #453 på: 11. Des. 2006, 12:10 »
Han mener nok Gareth BALE.,...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #454 på: 11. Des. 2006, 13:12 »
Tviler på at vi får Bale for 3mill. Er det forresten noen som har sett ham spille? Eller er det bare noen på VG-Nett eller noe annet tull som sier at han er god? Han er hvertfall god på FM, men det sier ikke så mye.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Hvorfor det?
« Svar #455 på: 11. Des. 2006, 13:27 »
Sitat fra: "Benson"
Brown er vel det beste me kan håpa på under Roeder.

Hvorfor det?
Livet er svart/hvitt!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #456 på: 11. Des. 2006, 13:55 »
Gareth Bale hadde vært et knallkjøp. Jeg har sett han spille og ja han er god nok for PL!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #457 på: 11. Des. 2006, 14:43 »
Vi må kjøpe en venstreback, en midtstopper og en høyreback! Vi kan kanskje kjøpe en spiss, men helst bare eit talent, vi må tenke på at Owen og Ameobi kommer tilbake fra skader de og, vi kan vente med å kjøpe spiss til sommeren, då kan vi selge Luque og! Det blir bare overpris på spisser no uansett, Bent til 10 mill e altfor mye, venter til sommeren med å få inn en spiss
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #458 på: 11. Des. 2006, 15:23 »
nå må belgravia raska på

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #459 på: 11. Des. 2006, 17:07 »
Mener å ha lest en plass at det er en amerikansk forretningsmann som er den som mest sannsynlig kjøper oss opp og ikke Belgravia. Han hadde egentlig tenkt å kjøpe Liverpool, men nå skal jo Dubai kjøpe dem så vi er hans andre valg. Uansett er jeg mer for at en enkelt forretningsmann kjøper oss enn en investor gruppe. Tror ikke han kjøper oss bare for å tjene penger, selvfølgelig det også, men han er visstnok utrolig sportsinterresert og eier et (kanskje to) amerikanse ishockey(?) lag.

Tror det var i en tråd på www.newcastle-online.com sitt forum.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #460 på: 11. Des. 2006, 23:07 »
Sitat fra: "lucky_luque"
nå må belgravia raska på

Alle kildene sier at Belgravia mest sannsynlig IKKE rekker å kjøpe oss opp før transfervinduet er over. Selv om de legger inn et bud 1.januar vil ikke forhandlingene være klare før i februar.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #461 på: 12. Des. 2006, 11:40 »
Sitat fra: "Håvard"
Mener å ha lest en plass at det er en amerikansk forretningsmann som er den som mest sannsynlig kjøper oss opp og ikke Belgravia. Han hadde egentlig tenkt å kjøpe Liverpool, men nå skal jo Dubai kjøpe dem så vi er hans andre valg. Uansett er jeg mer for at en enkelt forretningsmann kjøper oss enn en investor gruppe. Tror ikke han kjøper oss bare for å tjene penger, selvfølgelig det også, men han er visstnok utrolig sportsinterresert og eier et (kanskje to) amerikanse ishockey(?) lag.

Tror det var i en tråd på www.newcastle-online.com sitt forum.

Belgravia er vel en slags investeringsgruppe som representerer ressurssterke personer, kan være at det står en enkelt amerikansk forretningsmann bak Belgravia som blir den som kjøper oss opp. Altså: samma grøten uansett. Jeg for men del har begynt å tvile litt på om dette kommer til å skje, men det er nå bare den følelsen jeg har fått (hva nå enn den er verdt).

Til lucky_luque: Om Belgravis evt en bakmann kjøper oss opp nå eller i Mars har i praksis null betydning for overgangsmarkedet i Januar. Det formelle blir aldri i orden i tide til at vi kan bruke midelene til en eventuell ny eier i Januar uansett. Men nå sier jo de siste nyhetene at Roeder har fått signaler om at han får midler til disposisjon i Januar, så for min del kan gjerne Fatty og gjengen kaste inn enda mer penger i spillere nå på vintermarkedet og så er vi enda rikere til sommerens overgangsmarked med nye eiere (noe jeg alikevel ikke tror kommer til å skje da men...)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #462 på: 12. Des. 2006, 14:39 »
Les artikkelen som er postet i denne tråden.

Ser forresten at vår egen Lucky Luque har uttalt seg om det også.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #463 på: 12. Des. 2006, 19:37 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #464 på: 12. Des. 2006, 20:15 »
Noen her som vet noe særlig om Michael Ball? Han ønsker seg iallfall tilbake til England.