20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 224373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #420 på: 06. Des. 2006, 16:49 »
Hehe, såpass ja. Så ikke helt troverdig ut det der nei...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #422 på: 06. Des. 2006, 17:46 »
Sliter benken i Zenit? Nei, danke til han

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #423 på: 06. Des. 2006, 17:57 »
Når var det sist en russer hadde suksess i PL egentlig?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #424 på: 06. Des. 2006, 18:04 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Når var det sist en russer hadde suksess i PL egentlig?

Må vel ha vært gode gamle Andrej Kancshelski... Dæven, så feil jeg skrev det navnet.. Men gidder ikke sjekke hvordan det staves...

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #425 på: 06. Des. 2006, 18:08 »
Andre Kanchelskis! :D
Er vel ikke altfor mange russere som har vært i Premier League?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #426 på: 06. Des. 2006, 18:10 »
Spilte ikke Smertin på Chelski?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #427 på: 06. Des. 2006, 21:49 »
Sitat fra: "André S"
Spilte ikke Smertin på Chelski?

Jo.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #428 på: 07. Des. 2006, 11:55 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Andre Kanchelskis! :D
Er vel ikke altfor mange russere som har vært i Premier League?

Heller få. Er noen eiere som har blitt særdeles profilerte de siste årene derimot.

Andrei Kanchelskis er opprinnelig ukrainer, men holdt seg til Russland etter at Sovjetunionen ble oppløst. Han er vel egentlig den eneste russeren som har satt noenlunde preg på Premier League.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #429 på: 07. Des. 2006, 12:25 »
Dimitri Kahrin (sikkert feil skrevet) var vel en brukbar keeper? Mener å huske han voktet buret for det russiske landslaget?

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #430 på: 07. Des. 2006, 12:29 »
vi bør legge in bud på inters Maxwell. Venstreback vi sikkert kan få for rundt £3m. Sykt sterk og rask. Han er benkesliter også..

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #431 på: 07. Des. 2006, 12:42 »
Sitat fra: "chickenman"
Dimitri Kahrin (sikkert feil skrevet) var vel en brukbar keeper? Mener å huske han voktet buret for det russiske landslaget?

Jo, Kharine var en god keeper. Han hadde jeg helt glømt. En av de bedre keepere i Premier League på 90-tallet.

Litt artig fakta er at Kharine har spillt på 3 forskjellige landslag i fotball.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #432 på: 07. Des. 2006, 12:50 »
Sitat fra: "lucky_luque"
vi bør legge in bud på inters Maxwell. Venstreback vi sikkert kan få for rundt £3m. Sykt sterk og rask. Han er benkesliter også..

Og hvorfor skal han ville komme til Newcastle? Må ærlig innrømme at jeg tviler på at Inter er veldig interessert i å selge ham allerede nå da de signerte ham i sommer. Et storlag som Inter ønsker nok å ha dobbel dekning på hver plass så jeg tviler på at de ønsker å selge Maxwell.
Og om Maxwell selv ønsker seg bort så har det seg engang sånn at for eksempel PSV som spiller i Champions League følger situasjonen hans nøye. Så summa summarum ser jeg ikke for meg at Maxwell havner i Newcastle, hvis han i hele tatt vil forlate Internazionale allerede.

Et annet spørsmål er jo dette med brasser i Premier League. De har ikke akkurat verdens beste tradisjoner med å lykkes i England, og heller ikke Newcastle med sånne type spillere. Les vår misplasserte Katalaner som et eksempel på en spennende spiller som risikerer å ødlegge karrieren sin hos oss (worst case scenario). Eneste brasilianeren jeg kommer på som har tatt PL med storm i de senere år er Sylvinho. Og det var i Wengers Arsenal. Ser nyanser av forskjeller fra Wenger og Arsenal til Newcastle og Roeder for å si det mildt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #433 på: 07. Des. 2006, 12:53 »
Sitat fra: "Rolfern"

Jo, Kharine var en god keeper. Han hadde jeg helt glømt. En av de bedre keepere i Premier League på 90-tallet.

Litt artig fakta er at Kharine har spillt på 3 forskjellige landslag i fotball.

Som gammel keeper (på lavt nivå) er jeg en forsvarer av alle "stakkarer" mellom stengene ;)

Viste dog ikke at han hadde spilt for 3 landslag, men Russland er vel ett av dem? Sto han ikke i VM i 94 da Salenko scoret 4 mål eller noe(?) i en kamp (mot Kamerun i gruppespillet?)

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #434 på: 07. Des. 2006, 14:58 »
Sitat fra: "lucky_luque"

Og hvorfor skal han ville komme til Newcastle? Må ærlig innrømme at jeg tviler på at Inter er veldig interessert i å selge ham allerede nå da de signerte ham i sommer. Et storlag som Inter ønsker nok å ha dobbel dekning på hver plass så jeg tviler på at de ønsker å selge Maxwell.
Og om Maxwell selv ønsker seg bort så har det seg engang sånn at for eksempel PSV som spiller i Champions League følger situasjonen hans nøye. Så summa summarum ser jeg ikke for meg at Maxwell havner i Newcastle, hvis han i hele tatt vil forlate Internazionale allerede.

Et annet spørsmål er jo dette med brasser i Premier League. De har ikke akkurat verdens beste tradisjoner med å lykkes i England, og heller ikke Newcastle med sånne type spillere. Les vår misplasserte Katalaner som et eksempel på en spennende spiller som risikerer å ødlegge karrieren sin hos oss (worst case scenario). Eneste brasilianeren jeg kommer på som har tatt PL med storm i de senere år er Sylvinho. Og det var i Wengers Arsenal. Ser nyanser av forskjeller fra Wenger og Arsenal til Newcastle og Roeder for å si det mildt.

Å si at Sylvinho tok PL med storm er vel å ta i litt.. han spilte en og en halv sesong på venstrebacken til Arsenal, men datt fort ut av laget.
Jeg ville heller trukket fra Juninho, evt. Gilberto. Men sannheten er vel egentlig den at det ikke har florert av gode brasilianere i England.

Dessuten, når det gjelder Maxwell, har vi ikke råd til å kjøpe inn spillere som ikke har spilt fotball det siste året for å vente på at de skal komme i form. Dårlig med reservelag i Italia etter det jeg kjenner til..
Oscillons From The Anti-Sun