20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #75 på: 25. Sep. 2006, 15:49 »
Syns vi bør få inn en skikkelig panser på topp. Ala Jan Koller

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #76 på: 25. Sep. 2006, 19:44 »
Håper virkelig at man prioriterer å handle defensive spillere først og fremst i januar. Trenger en spiss til, ja. Men om vi ikke får inn et par som styrker oss bakerst, skjønner jeg virkelig ikke hva planen er.
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #77 på: 25. Sep. 2006, 19:45 »
Håper og tror Wayne Bridge blir klar i januar...

validus

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #78 på: 25. Sep. 2006, 21:49 »
Vel, Defoe takker jeg gjerne ja til... På tide at Fat Fred åpner lommeboken!
ieron Dyer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #79 på: 25. Sep. 2006, 22:05 »
Sitat fra: "validus"
Vel, Defoe takker jeg gjerne ja til... På tide at Fat Fred åpner lommeboken!

På tide?
Synes han opner pengeboka ofte nok e. Me har nok penger til og bli best problemet er prioriteringa +bomkjøp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #80 på: 25. Sep. 2006, 23:14 »
Vi trenger ikke flere bittesmå hobbit-teknikere foran der, nå! Vi trenger en dyktig targetmann!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #81 på: 26. Sep. 2006, 14:13 »
På tide at Fat Fred åpner lommeboken!

Hehe, synes den var litt morsom. Greit at Fat gjør mye rart, men er det en ting jeg aldri kommer til å bruke mot ham så er det pengebruken og den økonomiske støtten han har gitt klubben!

£10m for Defoe? Vi har allerede gitt £18m for Owen og £10m for Martins på 1 år, synes det kvalifiserer til å "åpne lommeboken" jeg..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

validus

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #82 på: 26. Sep. 2006, 14:24 »
åpner lommeboken så vi får spillerene vi trenger for å kjempe i toppen av PL. Alle vet at de gode spillerene koster penger, og når chelsea, arsenal, liverpool og man united kjøper de beste spillerene så er det fordi de vet at man må åpnde lommeboken for å bli best...

Det er nettopp det jeg mener med å åpne lommeboken, ja vet at owen og martins er kjøpt inn, og ja jeg vet at de er gode, men har vi god nok spissrekke for å kjempe i toppen nå? har vi godt nok forsvar for å kjempe i toppen nå? har vi gode nok reserver for å kjempe i toppen nå?

Det er på tide vi får inn kvalitetsspillere som er i sin beste alder! Ikke avdanka fotballspillere som vi henter fordi vi ikke vil bruke penger på de beste!

Alt i alt så må man bruke penger for å bli best, og Newcastle har penger å bruke! Så hvorfor ikke satse fullt og helt nå? Hvor lenge skal vi gå og være midt på treet? Hvor lenge må vi vente på trofeeene?
ieron Dyer

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #83 på: 26. Sep. 2006, 14:37 »
Syns vi bare skal gå for Defoe om vi klarer å selge Luque. Luque er så og si en ikke eksisterende spiller i troppen som bare koster oss lønnsutgifter. Det er jo helt klart at han ikke vil bli satset på, og hvis vi får Defoe har vi en spiller som har spilt flere sesonger på dette nivået og har prestert bra. Eneste minuset blir da som andre har nevnt her at vi har en hobbit angrepsrekke som kommer til å få juling av svære midtstoppere

Agurksaft

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #84 på: 26. Sep. 2006, 19:35 »
"Alle vet at de gode spillerene koster penger, og når chelsea, arsenal, liverpool og man united kjøper de beste spillerene så er det fordi de vet at man må åpnde lommeboken for å bli best... "

Arsenal har jo vore utrulig flinke til å hente gråstein å gjere dei til stjerner då.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #85 på: 26. Sep. 2006, 19:44 »
Newcastle og Liverpool er vel ganske gjevnei pengebruken? United og Chelsea har jo en overlegen konto også, slikt må vises hensyn til.
iverpool FC

validus

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #86 på: 27. Sep. 2006, 01:59 »
Sitat fra: "Agurksaft"
"Alle vet at de gode spillerene koster penger, og når chelsea, arsenal, liverpool og man united kjøper de beste spillerene så er det fordi de vet at man må åpnde lommeboken for å bli best... "

Arsenal har jo vore utrulig flinke til å hente gråstein å gjere dei til stjerner då.

ja, men likevel har dei brukt store penger på kjøp(reyes, hleb, rosckyi, ikke sikker på hvordan det staves...)

kan forresten ta med spurs på min liste, greit nok har de ikke gjort det så bra til nå i år, men de kommer!
ieron Dyer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #87 på: 27. Sep. 2006, 14:42 »

Alt i alt så må man bruke penger for å bli best, og Newcastle har penger å bruke! Så hvorfor ikke satse fullt og helt nå? Hvor lenge skal vi gå og være midt på treet? Hvor lenge må vi vente på trofeeene?

Skal ikke se bort i fra at et par år til uten suksess, så er ikke den pengebingen store greiene...

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #88 på: 27. Sep. 2006, 15:37 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #89 på: 27. Sep. 2006, 15:39 »
Lurt trekk av Reading som kan skaffe seg litt pr mens dei ennå er i PL.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]