20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 226212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #90 på: 27. Sep. 2006, 18:03 »
Nå som Parker har gått ut og kritisert stallen, særlig forsvaret, for å være for tynn, er jeg overbevist om at vi får inn minst to nye i januar. Bridge + en midtstopper.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #91 på: 27. Sep. 2006, 18:56 »
Sitat fra: "EivindI"
Nå som Parker har gått ut og kritisert stallen, særlig forsvaret, for å være for tynn, er jeg overbevist om at vi får inn minst to nye i januar. Bridge + en midtstopper.

Men er det nok? Egentlig ikke, men det er en start.
I mine øyne trenger vi 2 nye stoppere, hvorav en kan gå rett in på laget og bli den ruvende skikkelsen alâ Woodgate eller Campbell bare for å nevne eksempel. Aller helst bør også den andre vi kjøper være god nok til å gå rett inn på laget. I tillegg skal vi ha Wayne Bridge. Og forhåpentligvis har Bernard funnet tilbake til noe i nærheten av toppformen i glansdagene. Da vil han være en god backup for Bridge og Babayaro kan sitte skadet og suspendert i en eller annen annen klubb, vist vi klarer å få lurt ham på noen da. Taylor, Moore (ut året) og Ramage vil være backup for "de to nye" og dersom ikke ting endrer seg til det bedre med Bramble ser jeg ingen grunn til å forlenge med ham heller.
Da sliter vi med bare en høyreback, så det kan være lurt å holde øyner og ører oppe på den fronten også. Men av de som starter i forsvarsfirer'n vår idag er faktisk høyrebacken nesten den beste av de fire, hvis ikke den beste? Om Carr skulle bli skadet kan vi også til nøds bruke Ramage eller eventuelt Solano på høyreback.

I tillegg risikerer vi at det blir tynt med angripere ved siden av Martins når Rossi drar og Ameobi mest sannynlig blir operert. Dermed trenger vi egentlig en ny spiss også. Et alternativ er jo selvsagt Dyer, men skal Dyer og Martins danne vårens spisspar må man iallfall slutte å pumpe høye lange baller opp mot dem.

Ideelt sett får vi inn Bridge, 2 stoppere, evt en høyreback og en angriper i Januar. Det er ideelt sett vel og merke. Har jeg noen tro på at det skjer? Aldri i verden.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #92 på: 27. Sep. 2006, 20:12 »
Med den farten vi har på transfermarkedet burde vi faen meg begynne å legge inn bud nå..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #93 på: 27. Sep. 2006, 21:50 »
Sitat fra: "Romance"
Med den farten vi har på transfermarkedet burde vi faen meg begynne å legge inn bud nå..

Nei vi venter til siste dagen. Kanskje vi får låne Man Utd talentene Bardsley og Pique.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #94 på: 27. Sep. 2006, 23:05 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Romance"

Nei vi venter til siste dagen. Kanskje vi får låne Man Utd talentene Bardsley og Pique.

He he he :lol:
Who else...... Alan Shearer

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #95 på: 28. Sep. 2006, 14:46 »
For å bli best/topp 4, og spille i champions league (der pengene er), MÅ vi åpne lommeboken som sagt. Det må storsatsing til, men det er jo best fremsiktig!!! Bridge, kanskje glen johnsen, og MINS T ein klassestopper MÅ prioriteres! syns ikkje det med defoe hørtes så ruskendes galt ut heller. MÅ ikkje ha ein stor target-man, spørs kossen roeder legger taktikken, noe han dessverre ikkje har truffet med heilt til nå. Med allerede mangen små teknikkere på banen, bør taktikken vær spill langs bakken med HØYT tempo, men MÅ ha tryggheten bak først! går ikkje ann å blomstre for noen når det er så stor utrygghet, infekter hele laget! Med stor-satsing på forsvaret i januar, får me den tryggheten me trenger, og kan begynne å snakke om champions league om 2 år, realistisk satsing fremsiktig!
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #96 på: 28. Sep. 2006, 14:59 »
kva med kompany? drit-rask, 190høg, koster kanskje ikkje altfor masse. Mangler rutinen seff, men eit bra framtidsvalg sammen med taylor. ein interessant spiller, kunne vært ein av to nye stoppere, der ein klassestopper med meir rutine er viktigst seff.
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #97 på: 28. Sep. 2006, 15:03 »
http://youtube.com/watch?v=HP9aOSoD8vQ han spiller vel fast i hamburg nå? ikkje værst for ein så ung spiller
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #98 på: 28. Sep. 2006, 15:13 »
http://7search.com/scripts/security/visit.asp?id=14655880&qs=urlid%3D13952900%26affiliateid%3D64226%26keyword%3Dhamburger%2Bsv%26s%3Dpls%26u%3Dhttp%253a%252f%252fwww%2Eiwantsearch%2Ecom%26rank%3D1%26rid%3D16599%2D4%26sd%3D09%252f28%252f06%2B08%253a09%253a17%2E875 Allerede 14 landskamper, hamburg betalte 5,5mill pund, kan nok bli dyrt ja:( borre som høgre back=) og til dere kritikere, veit det er høyst usansynlig, bare lufter noen tanker, ikkje ment altfor seriøst=)
Venter i spenning...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #99 på: 28. Sep. 2006, 18:50 »
Sitat fra: "alop123"
For å bli best/topp 4, og spille i champions league (der pengene er), MÅ vi åpne lommeboken som sagt. Det må storsatsing til, men det er jo best fremsiktig!!! Bridge, kanskje glen johnsen, og MINS T ein klassestopper MÅ prioriteres! syns ikkje det med defoe hørtes så ruskendes galt ut heller. MÅ ikkje ha ein stor target-man, spørs kossen roeder legger taktikken, noe han dessverre ikkje har truffet med heilt til nå. Med allerede mangen små teknikkere på banen, bør taktikken vær spill langs bakken med HØYT tempo, men MÅ ha tryggheten bak først! går ikkje ann å blomstre for noen når det er så stor utrygghet, infekter hele laget! Med stor-satsing på forsvaret i januar, får me den tryggheten me trenger, og kan begynne å snakke om champions league om 2 år, realistisk satsing fremsiktig!

Er redd Martins, Owen OG Defoe blir liittt like i spillestilen. Det hadde funket om man hadde fått spillet ned på bakken, men aldri dumt med en target man. Hva med Zidic(skrives det sånn?) Han er jo verdens høyeste proffspiller, og god som suttan:)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #100 på: 28. Sep. 2006, 19:02 »
Skal si denne siden var blitt lang. Se i tilbakemeldinger/info forumet om hva vi gjør med sånne linker, eller i signaturen til Lasse, du som skrev den  :wink:

Synes ikke vi trenger Defoe, men vi trenger ham like mye som vi trenger Rossi som også er liten. Men jeg drømmer om Klasnic...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #101 på: 29. Sep. 2006, 13:45 »
Her er en vi trenger, og kunne ha hatt:http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/29/478234.html
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #102 på: 29. Sep. 2006, 13:53 »
Heller Kuyt ass.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #103 på: 29. Sep. 2006, 14:04 »