20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klær, hva er din stil?  (Lest 30099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Agurksaft

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #45 på: 08. Sep. 2006, 10:18 »
Kva vil eit warner kort sei?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #46 på: 08. Sep. 2006, 12:34 »
Carlings, Cubus, Dressmann, BikBok, Warners og Urban er alle medlem i Warner kjeden. Min mor jobber i Cubus så ho har et "Warner kort", så hele familien får 40% i de nevnte butikkene. Ganske så kjekt!:)

Agurksaft

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #47 på: 08. Sep. 2006, 22:51 »
Kva brukar folket på fest?
Det burde jo vera ganske aktuelt sidan det nærmar seg fest!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #48 på: 10. Sep. 2006, 18:57 »
Til vanlig pleier jeg å gå med Lee eller Levis dongeri-bukse, en fin t-skjorte, hette/college genser (gjerne med glidelås på midten) og et par ''vanlige'' sko, vanligvis joggesko.

Trenger et nytt par sko, noen som har forslag? Ikke Converse, eller noe lignende det er fælt.

Ting jeg ikke liker er klær som gjør VELDIG mye utav seg, ''wannabe-satanist''-stil, rosa klær (på gutter) og gutter med ''bling-bling'' i øret... De to siste synes jeg skulle vært forbeholdt homsepatruljen  :wink: Gutter med hårbånd er heller ikke noe.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #49 på: 10. Sep. 2006, 19:13 »
Klæsstil??? :/ ...

Joggebukse og Newcastle drakt selvfølgelig  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Agurksaft

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #50 på: 10. Sep. 2006, 20:16 »
Adidas sko, kvite.
Eventuellt svarte med gule striper.

pane

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #51 på: 11. Sep. 2006, 14:21 »
Har kun hvite sko. Reebok classic, ett umbro par, adidas superstar, adidas stan smith. d var vel d..

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #52 på: 11. Sep. 2006, 15:34 »
Antrekk til fest ja.. Hvite sko, dyreste beltet (selfølgelig hvitt), litt inntilsittende t-skjorte (helst rød), litt hullete jeans og min nye genser/jakke med glidelås, hette og striper, brune og hvite. Dersom jeg er ute kan fort hetten gå over hodet, hvis inine så er selfølgelig håret full av Renati så det går fint. En god parfyme (fortjener egen tråd? :D ) så er alt komplett. Da er jeg sikkret.

Edit; og solbriller, gjerne pilot.
iverpool FC

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #53 på: 11. Sep. 2006, 17:54 »
Hvor gammel er du Dag?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #54 på: 11. Sep. 2006, 18:05 »
Hvertfall særdeles metroseksuell! :lol:

plebbster

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #55 på: 11. Sep. 2006, 19:51 »
Er det mulig å være så interessert i mote da?
Minner meg litt om homsepatruljen. Ikke vondt ment. ( hvis det går an å si det uten å mene det vondt ).
YOU GO, GIRL!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #56 på: 11. Sep. 2006, 21:20 »
Mote? Hvem snakker om mote? Jeg snakker om MIN stil og jeg har ikke andre andre snakke om mote, i hvertfall ikke inne på denne tråden. Selv om min stil kanskje er litt standard så er det likevel det jeg liker å gå i, driter i hva andre mener - med mindre det er positivt såklart.

Og treningsbukser er også greit å gå med, meget behagelig..
iverpool FC

Agurksaft

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #57 på: 11. Sep. 2006, 21:49 »
Eg brukar svart dax, og id hair mud wax. eg har og gel wax frå HM som eg brukar ein sjeldan gong. Eg skal investera i raud dax som eg KUN skal bruka på fest, ala FHM festen til helga, eg veit det øydelegg håret, men ingen over, ingen ved sida når det gjeld fest.
Parfyme er ein ting eg svært sjeldan brukar ,kun på fest det og, eg kjøpte vel min første sidan russeturen no i sommar. har brukt 2 år på å bruke opp ein.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #58 på: 11. Sep. 2006, 22:04 »
Renati når jeg har mye penger, Gel Wax når jeg har lite. Men sistnevnte er jo nesten alltdi utsolgt, frustrerende.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Klær, hva er din stil?
« Svar #59 på: 11. Sep. 2006, 23:13 »
Ingen slår et av de nokså mange skoparene mine; hvitt aligatorskinn. Elsker de :D

Klesstilen min vet jeg ikke hvordan er. Jeg bruker akkurat det som passer meg, ene dagen kan det være en bukse som koster godt over 1000-lappen sammen med en Polo-skjorte eller noe slikt, mens neste dagen kan jeg gå med joggebukse.

Jeg går med akkurat det som passer meg, selv om jeg er opptatt av at jeg ser bra ut i det jeg går i. Ikke noe gale i det vel?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.