20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klær, hva er din stil?  (Lest 30113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #30 på: 07. Sep. 2006, 18:08 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Det er gay !

Hehe, ikke overasket over det svaret akkurat.

Personlig har jeg et belte til 700, hvitt, som matcher en bestemt bukse og en bestemt rød t-skjorte. Det står "Republic" på beltet btw. Har også et rødt belte men jeg føler det blir for kjipt med rødt belte og t-skjorte og selv om jeg har røde sko så føler jeg det blir kjedelig å gå med, holder meg til hvite sko, der har du min interesse. :wink:
iverpool FC

Agurksaft

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #31 på: 07. Sep. 2006, 18:22 »
Hehe , sko skal vera kvite, fotballsko derimot...
Skal ein drista seg til kvitefotballsko skal ein ha ein helvettes god teknikk, og ein skal ruve på nivået.
Men finst det nokon i heile verden som syns at converse sko er fine?
Dei er jo stygge som juling.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #32 på: 07. Sep. 2006, 18:25 »
Slenger heller på meg rosa genser for å si det slik. :wink:

Converse sko er fælt, rett og slett.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #33 på: 07. Sep. 2006, 19:48 »
Jeg har 3 par svarte fotballsko og 1 par gullsko, de som mange brukte i VM. (men de fikk jeg gratis) Synes det er helt klart best å spille med svarte fotballsko...

Synes 700 kroner for et belte er en ganske drøy pris, hadde jeg aldri gidda i allefall...

plebbster

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #34 på: 07. Sep. 2006, 20:05 »
Fotballsko har jo en del å si, mener jeg da! :wink:
For øyeblikket bruker jeg disse, men har akkurat samme skoene bare i svart.

Også har jeg sånne nike Vapor. De er digge når jeg spiller på naturgress. Adidas er best på kunstgress.
Jeg har også Puma King, men de bruker jeg veldig, veldig sjeldent.

Når jeg spiller fotball, så liker jeg å spille i genser. Da blir det helst en eller annen form for hettegenser. + shorts/svart joggebukse da.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #35 på: 07. Sep. 2006, 20:15 »
http://www.soccercorner.com/Adidas_Predator_Absolute_TRX_FG_White_Black_p/sm-ad463019.htm

Disse fotballskoene har jeg. Enormt herlig som sitter som hånd i hanske på foten min! :)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #36 på: 07. Sep. 2006, 20:17 »
Har de skoene du har jeg også Pleb, men bruker de ikke så ofte. Liker best å spille i svarte sko...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #37 på: 07. Sep. 2006, 20:20 »
Personlig er jeg ikke så nøye med hvilken fotballsko jeg bruker men heller hviket merke jeg bruker. Adidas eller Nike, pr.nu bruker jeg et rødt Adidas par. Kjøper sjeldent nye fotballsko, blir så fort slitt ut uansett så..
iverpool FC

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #38 på: 07. Sep. 2006, 20:21 »
Hah, bruker 50 kroner når eg kjøper meg belter, og då kjøper eg naglebelte på H&M, helt greit belte til en billig penge! Hadde nok brukt noen fete belter, men hadde ikkje giddet å betale over 300 for ett belte.. er jo bare ett belte jo...
Men, smak og behag!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #39 på: 07. Sep. 2006, 20:26 »
Hehe, personlig foretrekker jeg en kul bukse, jeg overlever med ett kult belte og et par mindre kule belter. Trenger belter, må vise belter, da må jeg ha ett som er ekstra pent, trenger ikke flere. Har et for 300 også, men den dagen jeg kjøpte det for 700 var jeg stinn av gryn og skulle kjøpe klær, noe jeg gjorde.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #40 på: 07. Sep. 2006, 22:04 »
Jeg har hatt ganske bra med penger i mange år nå, men det har fortsatt aldri kunne falt meg inn og bruke 700 på et belte. Selv om jeg har brukt mye penger på annen idioti, så synes jeg det er for mye. Det dyreste beltet jeg har kjøpt tror jeg kosta 300 kroner.

Liker best å kjøpe klær når jeg er på turer. Har nesten ingen klær nå som er kjøpt i Norge. Mye er kjøpt i Newcastle, og noe i Praha og Amsterdam. Der er som regel prisene litt lavere, utvalget bedre og du slipper å gå med klær som alle andre har... De klærne jeg har kjøpt i Norge er mest trolig kjøpt på Jack and Jones eller Hennes og Mauritz.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #41 på: 07. Sep. 2006, 22:27 »
Brukte 500 kr på et par Lacoste sko når jeg var i England - deriblandt Newcastle - og de samme skoene koeste i Norge rndt 1200. Det kaler jeg fair deal.
iverpool FC

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #42 på: 07. Sep. 2006, 22:32 »
Du er en liten motefreak Dag! :P

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #43 på: 07. Sep. 2006, 22:36 »
Sitat fra: "Førre"
Du er en liten motefreak Dag! :P

Haha, kjenner folk som bruker mer på sandaler enn hva jeg gjør på bukser.. Kjenner en person som heller betaler 1600 for et par sko med en krokodille på i stedet for et helt identisk par uten krokodille for 450. Da er du motefreak. Kjenner mangen som kan bruke 1-2000 på en bukse, en genser, 1000 lapp for en rosa t-skjorte osv.. Det er da du er motefreak, dessuten hater jeg rosa. :lol:
iverpool FC

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #44 på: 07. Sep. 2006, 22:58 »
Morsom tråd!

Har ingen helt spesiell klesstil. Men er har en ganske "laid back" stil, spesiellt på sommeren. Litt "surfer" inspirert... :) hehe.. Ellers går jeg med jeans, converse ellers adidas superstar sko og en hettegenser.

Handler overalt fra Cubus til Carlings. Men siden jeg har et slikt "Warner kort" som det heter, så har jeg 40% på Carlings, så shopper mye der! :D