20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klær, hva er din stil?  (Lest 30121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #15 på: 06. Sep. 2006, 17:24 »
Sitat
Jeg hater klær med knapper på, eller store stygge krager, for ikke å snakke om ubehagelige og tettsittende klær.

Hehe, t-skjorter (pique?) med krager er jo rått da, tettsittende t-skjorter er også ganske kult.  :wink:

Faktum er at jeg går med det du hater.

Edit: og på vinteren er det jo selvsagt jakker, slike med fake pels på toppen, hva mener folket om det? Hva mener Joakim og Olav om det?

Og dyre belter med diverse mønster på. :)
iverpool FC

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Klær, hva er din stil?
« Svar #16 på: 06. Sep. 2006, 18:10 »
Falsk pels på toppen av jakken kan være en mulighet. Bare ikke selve jakken er bæsjebrun (som dessverre er blitt altfor populært) og at det ikke er mye pels.

Sort jakke med litt mindre pels er bra.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #17 på: 06. Sep. 2006, 18:15 »
Sitat
Sort jakke med litt mindre pels er bra.

Helt enig, har en brun også men den går jeg aldri med. For kort er den også + at den er lyse-brun noe som gjør alt mye verre.
iverpool FC

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #18 på: 06. Sep. 2006, 18:31 »
Jeg har en stil som er preget av kule jeans (diesel, replay, levis), tøffe t-skjorter (quiksilver, poco loco, diesel), hettegensere (ofte med glidelås).
Ja, jeg er ganske merkebevisst, men disse klærne har også utvilsomt best kvalitet. Bruker litt penger på klær, men er langt fra en værsting. :P

Agurksaft

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #19 på: 07. Sep. 2006, 09:42 »
Til dagleg, kvite adidas sko med svarte striper ( there best there is )
Dongeri av ymse slag, som oftast kjøpt på JJ.
Hettegenserar med glidelås ser eg er ein slagar her, det er det hjå meg og.
Eg skulle gjerne ha hatt litt fleire carlings bukser, men sidan eg er halvt sunnmøring så er det vel noko i meg som er negativ til akkurat det.
Handlar som oftast på jj, carlings og hm.

Det er er i mot, og aldri ville ha kledd meg i er;
Kvite dongeri bukser med hull over alt.
Desse hærsens svarte inntilsittande buksene med naglebelte eller noko i den dur som av ein eller anna ekkel grunn er blitt mote i trondheim.
Oppbretta dongeribukser
Rosa- gud og alt anna: Forby!!
Band, panneband, å fy, det er ein provokasjon mot mannen i gata.
Bling,bling.. fy å fy.
Stoooooore sæggebukser , caps og basketballsinglet på ein gong.
Men sist men ikkje minst, converse skoa.
Oppramsinga er ikkje fullstendig.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #20 på: 07. Sep. 2006, 12:56 »
Helt enig med deg, Agurksaft. Hva er ditt forhold til dyre belter? Personlig liker jeg dyre belter med diverse effekter på eller mønster om du vil.
iverpool FC

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #21 på: 07. Sep. 2006, 13:25 »
Det er gay !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #22 på: 07. Sep. 2006, 13:27 »
Sinna i dag?
Carr har altfor få landskamper for England!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #23 på: 07. Sep. 2006, 13:38 »
Som Red Forman sier :"I have two stages. Anger,and drinking."
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #24 på: 07. Sep. 2006, 14:33 »
Jeg vet ikke helt hva stil jeg har, kanksje litt rocka blada med litt finsligt hvis jeg kan si det. Kjøper for det meste klær på Carlings, men mixer kanskje med ting fra H&M, JC eller JJ. Men det er enormt herligt å gå i joggebukser og!

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #25 på: 07. Sep. 2006, 15:01 »
Noen som vet noen bra nettsider å handle klær på?
ynesides black and white army..!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Klær, hva er din stil?
« Svar #26 på: 07. Sep. 2006, 15:22 »
Rosa er en farge jeg aldri kommer til å kle meg i. Har aldri gjort det i hele mitt liv.

Og jeg hater sånne "satanist"-kledde folk, som bare går i sort og som har langt hår. Fysj!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #27 på: 07. Sep. 2006, 15:29 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Rosa er en farge jeg aldri kommer til å kle meg i. Har aldri gjort det i hele mitt liv.

Og jeg hater sånne "satanist"-kledde folk, som bare går i sort og som har langt hår. Fysj!

Enig i det med rosa. Det er så latterlig med alle keege-folka som går rundt her i Bærum med ekle bånd, blinger og rosa klær. Begynner heldigvis å gå av moten.

Må si det høres rart ut å hate noen for at de går rundt i sort. Men ville selv heller aldri gått rundt sånn selv. Skjønner ikke helt poenget med den stilen, er det så moro å være liksom-satanist?

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #28 på: 07. Sep. 2006, 17:14 »
Kan prøve å si litt om min stil selv om den kan variere litt..

Går omtrent bare i jeans, da helst Nudie som jeg synes har de beste buksene. Gjerne litt tighte. Bruker joggebukse noen få ganger. Ellers elsker jeg pysjbuksa mi fra Calvin Klein. Den er digg den! Når det gjelder sko, så går jeg i Vans slip-ons året rundt, noe jeg har gjort i 3 år (merk, altså før det ble så populært som det er nå).

På overkroppen pleier jeg å bruke t-skjorter som ofte er forholdsvis enkle. Ved passende anledninger går jeg ofte i en av Newcastle-draktene mine. Over t-skjorta pleier jeg å ha hettegensere, da mest sånn med glidelås. Ellers har jeg noen "vanlige" gensere som jeg også bruker.

Bruker en del penger på klær når jeg er i gang og synes faktisk shopping er en artig aktivitet. Kjøper bukser på JC eller Carlings og gensere for det meste på Carlings eller Steen & Strøm i Oslo. Liker litt kvalitet når jeg kjøper klær, derfor S&S. Ikke så mye dyrere enn f.eks. Carlings heller.
Norwegian blood, Geordie heart

Agurksaft

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #29 på: 07. Sep. 2006, 18:01 »
For store beltespenner syns eg ser jalla ut.
Men eg har ikkje nokon store motforestillingar mot belter flest.