20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klær, hva er din stil?  (Lest 30142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« på: 05. Sep. 2006, 23:28 »
Jaja, jeg er sterkt delaktig i en liggnende tråd på et annet forum som på få dager har passert ti sider. Den handler enkelt og greit om klær.

Hva går du med, hvor kjøper du klærne dine og hvor mye bruker du på dine klær, eventuelt hvor mye er du villig til å betale for et plagg som du liker/andre (damer) liker.

Så kommer vi sikkert inn på hav som er soss, moter, homser og diverse som har blitt gjentatte ganger diskutert på den andre tråden og på forhånd, ja, i denne tråden er det ikke usaklig å diskutere det siden tråden på en måte handler om det. Så slipper vi den diskusjen. :wink:

Håper folk liker å diskutere dette temaet, man trenger ikke ha peiling, være soss eller ha null innteresse for klær, jo flere forskjellige meninger, jo bedre blir tråden/diskusjonen.

Skal komme med mine meninger og synspunkter i morgen, håper denne tråden falt i smak.

Dag.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #1 på: 06. Sep. 2006, 00:59 »
Jeg går som regel alltid i dongeribukser. jeg har som regel gensere med hette og glidelås og tøffe t-skjorter under. Evt bruker jeg blazere i stedet for hettegenseren. Går i hvite sko. Enten Adidassko med striper + at jeg har et annet par hvite sko.

Hvis jeg bruker genser bruker jeg gjerne gensere med striper. Bruker av og til finskjorter til fest, men er lei av både det og blazere.

djmattis

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #2 på: 06. Sep. 2006, 04:40 »
Jeg går i jeans, t-shirt, og pen trøye på vanlige dager, men hvis jeg skal ut på byen så kler jeg meg opp.
Men sånn på hverdagene så stresser jeg ikke særlig mye for å se så kul ut som mulig.
alt er vel avhengig av situasjonen og hva jeg skal.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #3 på: 06. Sep. 2006, 08:25 »
En slags skate-stil,men ikke noe overdrevne baggy greier,det ser litt teit ut. Jeg kjøper meg klær uhyre sjelden,tror siste gang var...Til jul
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #4 på: 06. Sep. 2006, 11:00 »
Går med vanlige jeans, hvite sko - alltid hvite sko, stripete gensere/hettegensere (hettegenserene uten striper) , gjerne med glidelås, og fargerike t-skjorter under. Aldri rosa vel og merke, aldri!

Prisen ligger vel rundt 500-1000 kroner pr antrekk og skoene er ofte Addidas eller lacoste.. Men det viktigste er at skoene er HELT hvite, elsker hvite sko.

:wink:
iverpool FC

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #5 på: 06. Sep. 2006, 13:52 »
Litt rocka, skate stil, med litt shabby klær, gamle dressbukser og vanlige dongeri bukser.. en del hette gensere blir brukt og..Bruker converse eller vans sko,bruker ofte caps og..
Kjøper stort sett klær på H&M, der e det billig for en fattig student, når eg e rik kjøper eg av og til klær på Carlings, der e det så fine jenter som jobber.!:P
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #6 på: 06. Sep. 2006, 14:07 »
Kjøper ofte klær på JJ og til tider Boys of Europe. Men sistnevnte har så kjipe bukser føler jeg, dog kule gensere og jakker.

Edit: t-skjorter også.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #7 på: 06. Sep. 2006, 14:17 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Går med vanlige jeans, hvite sko - alltid hvite sko, stripete gensere/hettegensere (hettegenserene uten striper) , gjerne med glidelås, og fargerike t-skjorter under. Aldri rosa vel og merke, aldri!

Prisen ligger vel rundt 500-1000 kroner pr antrekk og skoene er ofte Addidas eller lacoste.. Men det viktigste er at skoene er HELT hvite, elsker hvite sko.

Hermer du etter meg motherfucker???

plebbster

• Gjest
Klær, hva er din stil?
« Svar #8 på: 06. Sep. 2006, 14:41 »
Pleier å gå i hvite hettegensere, rosa skjorter/fotballtrøyer, jeans eller joggebukse. Joggebukse er mye brukt. Og hvite Puma-sko.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #9 på: 06. Sep. 2006, 14:47 »
Støtter Riise sin kommentar om å aldri gå i rosa,det er ufyselig. Skjønner ikke hvordan det har blitt en trend blant gutter,"fysj faan" som vi sier i Nord-Trøndelag :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #10 på: 06. Sep. 2006, 15:08 »
Hehe. Ikke uventet, aDDis.

Selv har jeg ingen spesiell stil. Jeg er opptatt av å gå i behagelige klær, og er ikke fremmed for å ha på meg joggebukse og en utslitt t-skjorte når jeg tusler hjemme. Men vanligvis har jeg på meg jeans og en passende t-skjorte. Vinterstid finner jeg også en finfin genser å ta på meg, som ikke ser helt gal ut.

Klær kjøper jeg like gjerne på Dressmann og Cubus som på Helgesen (en spesialforretning i Trondheim). Jeg styrer bevisst unna de verste og dyreste motekjedene.

Skal jeg ute på byen eller på fest tar jeg som regel på meg en litt penere skjorte/t-skjorte, fikser håret, og slenger med meg en jakke om nødvendig. Skoene er til for å være behagelige å gå med. Hvordan de ser ut gir jeg omtrent blanke i.

Det er den beste måten å forklare min "stil" på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #11 på: 06. Sep. 2006, 16:13 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg har forresten aldri etter barnehagen brukt jeans/olabukse. Gullgraverbukser, kaller jeg det. Ser ikke særlig bra ut på gutter akkurat.

:shock:  Seriøst? Joggebukse hver dag?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Klær, hva er din stil?
« Svar #12 på: 06. Sep. 2006, 16:23 »
Bruker ikke joggebukse hver dag, da.

Også sånne andre bukser som er litt vanskelig å forklare hvordan ser ut.

Pluss en annen type bukser som OGSÅ er litt vanskelig å forklare hvordan ser ut. :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #13 på: 06. Sep. 2006, 16:28 »
Har litt rocka stil ja. Kjøpe kleda mine på Carlings og Jack and jones for det meste. Men når det er sagt, så er det ganske mykje kult på H&M!

Lika å blande litt egentlig. Av og til har eg på meg stor Parkas jakke med  capslua, og litt mørke dongri. Andre dagar stripete overdel og litt meir tettsittandes bukse.

Viktig å finne ein balanse syns eg. Blir det for mykje Hip Hop eller for feminint blir det berre teit.

Rosa er også ein farge som eg aldri kommer til å bruke.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Klær, hva er din stil?
« Svar #14 på: 06. Sep. 2006, 17:19 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Sitat fra: "Dag Riise"

Hermer du etter meg motherfucker???

Hmmm, tja, tvilsomt at jeg hermer i og med at mitt innlegg var skrevet to dager før ditt på et annet forum, dog jeg har omformulert det litt.  :lol:

Må legge til at jeg faktisk har de hvite addidas skoene med svarte striper også selv om jeg foretrekker HELT hvite sko.

Og til Jokke, du skrev akkurat det jeg trodde du kom til å skrive, du har akkurat den stilen jeg trodde du ville ha, du er lett gjenomskuelig rett og slett. :lol:
iverpool FC