20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 14214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #30 på: 21. Mai 2005, 23:39 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg kan ikke skjønne at Owen, som er født og oppvokst i Beatles' hjemby, vil spille fotball på Old Trafford. Jeg kan heller ikke skjønne at ManU-fansen er særlig hypp på en spiller som er født og oppvokst i Liverpool. Men det kan meget godt hende at Glazer er hypp på fyren, og at samme mann gjerne vil selge nissen til spania. Kan ikke være bekjent av å ha spillere fra treskoens hjemland i klubben sin. Nei sånt går ikke an.

Tror ikke Owen vil spille for Man Utd. Han havner nok i Arsenal eller Newcastle tenker jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #31 på: 21. Mai 2005, 23:43 »
Og hva skal Arsenal med Owen? Når Bergkamp signerer ny kontrakt har de enda mindre bruk for ham. Og jeg kan ikke skjønne at Wenger ønsker å evt. erstatte Reyes med Owen. De er jo ikke noe i nærheten av de samme spillertypene. Og man trenger ingen til å avlaste Henry når det gjelder å score mål.

Jeg tviler på at han havner i Newcastle. Og skulle Liverpool melde seg på, av en eller annen merkelig grunn, så er det vel ganske så klart hvor han havner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #32 på: 21. Mai 2005, 23:46 »
Sitat fra: "Joakim"
Og hva skal Arsenal med Owen? Når Bergkamp signerer ny kontrakt har de enda mindre bruk for ham. Og jeg kan ikke skjønne at Wenger ønsker å evt. erstatte Reyes med Owen. De er jo ikke noe i nærheten av de samme spillertypene. Og man trenger ingen til å avlaste Henry når det gjelder å score mål.

Jeg tviler på at han havner i Newcastle. Og skulle Liverpool melde seg på, av en eller annen merkelig grunn, så er det vel ganske så klart hvor han havner.

De har ikke bruk for han når Bergkamp signerer ny kontrakt? Dennis er over the top og kommer til å spille minimalt om han signerer ny kontrakt. Med en OWen idag ville Arsenal vært et helt annet lag.

Man trenger ikke avlaste Henry? Er det noen garanti for at den mannen holder seg skadefri neste sesong?

Liverpool vil aldri betale £15 - 20 millioner for en spiss de solgte for £8 millioner i sommer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Michael Owen
« Svar #33 på: 21. Mai 2005, 23:48 »
Ellers så har vel Reyes sagt at han gjerne vil spille for Real Madrid. Real har også vist interesse for spanjolen, så en byttehandel med Owen er nok ikke usansynlig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Michael Owen
« Svar #34 på: 31. Mai 2005, 15:34 »
News Of The World skriver idag at Newcastle sitter bare å venter på et klarsignal fra Real Madrid. Budet kommer til å ligge på rundt £18 millioner om Real vil selge.

http://www.worldfootballers.com/news.php?id=6099

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Michael Owen
« Svar #35 på: 31. Mai 2005, 16:10 »
Nå er nok dette bare spekulasjoner. Men om det faktisk viser seg å være sant, så syntes jeg at vi kastet bort 7£ mill.

DanMan

• Gjest
Michael Owen
« Svar #36 på: 01. Juni 2005, 11:13 »
Hvordan kaster vi bort £7mill på dette? Enig i at prisen er vel høy, og håper vi kan tilby Robert eller Bellamy somen del av dealen, men åkkesom: Owen er en fantastisk spiss jeg mer enn gjerne ser i Newcstletrøye! Scoret 3 i går mot Colombia også, og egler seg sakte, men sikkert inn på en all-time toppscorerstatus for England, dersom han holder seg skadefri.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #37 på: 01. Juni 2005, 12:30 »
Hva i all verden skal Real Madrid med Robert eller Bellamy.. Litt realistisk går det vel ann å være selv for en Newcastle supporter..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Michael Owen
« Svar #38 på: 01. Juni 2005, 22:55 »
Michael Owen scorte hattrick da England slo Colombia 3-2.

Kilde
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Michael Owen
« Svar #39 på: 02. Juni 2005, 07:48 »
Sitat fra: "Mushans"
Hva i all verden skal Real Madrid med Robert eller Bellamy.. Litt realistisk går det vel ann å være selv for en Newcastle supporter..

Hva skulle Real med Woodgate som de betalte dyre dommer for? Vet da vel ikke jeg, alt jeg vet er at Real kjøper i "fleng", og at de har en spiller jeg vil ha til Newcastle..Og hvis du ser nøye etter sier jeg ikke at det er sannsynlig, bare at jeg håper.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #40 på: 02. Juni 2005, 10:27 »
Å sammenligne Robert med Woodgate blir i denne sammenheng bare latterlig. Real Madrid trengte en stopper, og kjøpte derfor en av verdens beste...

DanMan

• Gjest
Michael Owen
« Svar #41 på: 02. Juni 2005, 11:24 »
Real kvitter seg med Figo nå, vil det ikke bety at de har behov for en ekstra venstreving?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #42 på: 02. Juni 2005, 13:19 »
Uff, Figo på venstre? Der spiller Zidane.. Beckham skal ut på høgre i Real tipper jeg.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Michael Owen
« Svar #43 på: 10. Juni 2005, 08:55 »
http://www.dagbladet.no/sport/2005/06/10/434319.html

Dagbladet skriver idag at Real har bestemt seg for å kvitte seg med Michael Owen, Luis Figo, Santiago Solari og Walter Samuel.

Dette gjør hvertfall at sjansene for å hente Owen til Tyneside blir større, men det skal fortsatt mye til at han velger Nord-Øst England.
Howay the lads!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #44 på: 10. Juni 2005, 10:55 »
Da må i alle fall Real Madrid senke det påståtte kravet om 20 millioner Euro. Det er det dobbelte av hva Real Madrid betalte Liverpool for 1 år siden.
Carr har altfor få landskamper for England!