20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 14192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #15 på: 16. Mai 2005, 13:23 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Dessuten ville det ha vært PERFEKT med Shearer - Owen på topp. En rask og finteglad storscorer i Michael Owen, sammen med den store legenden Alan Shearer, som ikke har farten, men målteften. Jeg mener det. Det spissparet ville ha vært PERFEKT!

Bortsett fra at både Owen og Shearer er blottet for kreativitet/playmakeregenskaper, og ingen jobber spessielt mye for å skape noe. Begge er typiske målmaskiner. Å si at det er perfekt er litt hardt å ta i. Det finnes mange spisser som er bedre enn Owen, og det gjelder også Shearer, og samtidig utfyller hverandre bedre. Et perfekt spisspar har du i Shevchenko-Henry (litt hypotetisk men). Henry er full av playmakeregenskaper, samtidig som han er en herlig målmaskin. En herlig angiper, og en herlig spiss. Shevchenko inside the box, banker inn målene.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Michael Owen
« Svar #16 på: 16. Mai 2005, 14:03 »
Michael Owen begynner faktisk å bli en god playmaker i Real. Så hadde jeg ikke sagt nei til å hente tilbake Solano heller.

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #17 på: 17. Mai 2005, 13:10 »
Hadde ikke gjort noe med owen. Owen og Shearr var radar par i 2000... Owen vet vi også at vil prestere:)
azze Eric - Nufc4ever

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #18 på: 17. Mai 2005, 16:52 »
Owen tror jeg hadde gjort det bra for oss....men prisen som er blitt nevnt er vel i høyeste laget spør du meg...skal være unødvendig å betal 8.mill mer enn Real betalte for ham...

Bjørn - ikke rik
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #19 på: 18. Mai 2005, 09:48 »
Ja det er mye penger dette..,men det er jo Englands sin landslags spiss vi snakker om..Men en ting jeg lurer på..Hvis vi hadde lagt inn et bud på £12 mill på Defoe..tro om de hadde akseptert det.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #20 på: 18. Mai 2005, 11:15 »
Skulle også ønske Wright Phillips velkommen i den stripete drakta!
Men det kommer nok ikke til å skje med det første...
Men det kan vel virke litt forhasta, dersom vi blåser av over halve kjøpe-budsjettet på Owen...?? Selvom han helt sikkert ville blitt en hit på Tyneside!

Bjørn - en hit
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #21 på: 18. Mai 2005, 12:48 »
Ifølge artikkelen til asbjørn så er Keane og Boa morte på vei..da er det vell ingen vits å tenke på Owen..Vi har vell ikke råd til han og

DanMan

• Gjest
Michael Owen
« Svar #22 på: 19. Mai 2005, 09:54 »
Har selv hørt rykter om opptil £18mill, og det er så klart svært mye. Håper vi får prutet på prisen, da Real uansett vil tjene penger på kjøp/salg av Owen. lite hadde gledet meg mer enn å se Owen i Newcastle, sammen med Shearer på topp!  :) de er utvilsomt et radarpar, da Owen har ekstrem hurtighet (mangelvare for oss etter at Bellamy ble tuppet til Skottland), og målteft av Shearer-klasse. Han er heller ikke over-the-top, med tanke på alderen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #23 på: 19. Mai 2005, 16:20 »
Men kjøper vi Owen vil vi også trenge to vinger (høyre og venstre) med innlegg av ypperste klasse. For verken Owen eller Shearer kan skape særlig mye på egenhånd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #24 på: 19. Mai 2005, 16:25 »
Sitat fra: "Joakim"
Men kjøper vi Owen vil vi også trenge to vinger (høyre og venstre) med innlegg av ypperste klasse. For verken Owen eller Shearer kan skape særlig mye på egenhånd.

Jeg er ikke enig i at Owen er avhengig av gode innlegg. Owen er svært god på å true bakrommet på gjennomspill fra midtbanen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Michael Owen
« Svar #25 på: 19. Mai 2005, 19:29 »
Og også etter stuss fra Kong Alan.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #26 på: 19. Mai 2005, 19:31 »
Sitat fra: "Mack"
Og også etter stuss fra Kong Alan.

Ikke minst :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #27 på: 20. Mai 2005, 00:00 »
Scums på banen!!!

Hva i pokker skal ManU med en ny spiss da??

http://www.redissue.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=222655

Bra sitat:

But is the deal done? Not quite, according to Owen’s mother, who has let it slip to ears at MGN that there’s just one problem with the proposal: “Michael fucking hates Fergie.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #28 på: 21. Mai 2005, 23:27 »
Sies idag at Real vil betale det som skal til for å hente svenske Zlatan fra Juventus. Da forsvinner nok Owen fra Real Madrid.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #29 på: 21. Mai 2005, 23:38 »
Jeg kan ikke skjønne at Owen, som er født og oppvokst i Beatles' hjemby, vil spille fotball på Old Trafford. Jeg kan heller ikke skjønne at ManU-fansen er særlig hypp på en spiller som er født og oppvokst i Liverpool. Men det kan meget godt hende at Glazer er hypp på fyren, og at samme mann gjerne vil selge nissen til spania. Kan ikke være bekjent av å ha spillere fra treskoens hjemland i klubben sin. Nei sånt går ikke an.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon