20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 54215 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #120 på: 06. Sep. 2006, 16:02 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg visste ikke at vi hadde henta Rossi før jeg fikk en gladmelding av Daniel.

Ja, jeg var tidlig ute, var jeg ikke?  :lol: Rykende ferskt. Forsto av ditt svar at jubelen ikke sto i taket hos deg, men jeg mener likefullt at Rossi er et varp, og da især hvis vi får han til å trives så mye at han blir. Og uansett, vi får en ressurs i de kampene vi får brukt ham, og det kan vi ikke takke nei til.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #121 på: 06. Sep. 2006, 16:12 »
Rossi er uten tvil er særdeles god spiller. Men det er bare så pokker i meg synd at han kun er her på lån. Jeg tror INGEN er misfornøyde med at Rossi er i Newcastle, men det er mange som ikke liker at han ikke er her på permanent basis. Inkludert meg selv...

Jeg ser på det som svært lite sannsynlig at Rossi kommer til å bli igjen i Newcastle. Da må han i så fall finne seg en Geordie som berte nekter å flytte til Manshitter!;) Så vi kan jo håpe! :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #122 på: 06. Sep. 2006, 21:22 »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #123 på: 07. Sep. 2006, 10:10 »
Han åpna jo for å fortsette,så...Men jeg tviler på at det skjer så lenge SAF sitter bak spakene på Old Trafford
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #124 på: 07. Sep. 2006, 14:14 »
Noken som veit kossen Rossi spilte i U-21-kampen?
Venter i spenning...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #125 på: 07. Sep. 2006, 15:46 »
Rossi på sin første Newcastle trening. Herlige bilder

Newcastle trening
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #126 på: 09. Sep. 2006, 08:52 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=414917&CPID=8&clid=4&lid=&title=Roeder's+Rossi+revelations

Her ser vi litt om Roeders ambisjoner. En drøm går i oppfyllelse. Det var veldig skummelt å ringe Alex Fergurson, jeg visste ikke om jeg turde og ringe han, men tilslutt tok jeg sjansen...

Jaja..
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #127 på: 09. Sep. 2006, 09:40 »
jo. sånt skjer! hadde vi gitt faen så hadde vi bare solgt han. vi prøvde å hjelpe han ved å skaffe en annen vi så på som bedre. men når vi ikke fikk han så anser vi milner som såpass god at vi trengte han. verre er det ikke. Men Milner er sikkert litt pisst innerst inne. Men sånt skjer!
Andreas Martins

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #128 på: 09. Sep. 2006, 10:18 »
dum?!? ingen grunn til å bli personlig. det vil du ikke. Du kan diskutere på en saklig måte gutt. Har du noengang tenkt over at vi hadde en avtale med Milner. Han ønsker å dra til Villa. Det er ingen hemmelighet og vi prøvde å innfri hans vilje på en bekostning. Når ikke det gikk igjennom så er det ikke til å gjemme under en stol at han er kontraktsfestet med oss og vi tilbakekalte han. sånn er det med transferdeadlines, og det er ikke første gang eller første klubben dette har skjedd med. Fat fred gikk ut og kritiserte overgangsreglene etterpå. nettopp pga at slike situasjoner oppstår. Ikke alle takler det like bra som Milner gjør.
Andreas Martins

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #129 på: 09. Sep. 2006, 10:36 »
du annser det som en trussel? meningen var at du skulle holde deg saklig. Du ønsker nok at vi andre skal forholde oss saklige og ikke skrive masse dritt til deg. hehe. Roeder har skrytt av humøret til Milner på treninger på den offisielle siden.
Andreas Martins

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #130 på: 09. Sep. 2006, 12:54 »
Det skal selvsagt ikke skje, men jeg tror ikke det er annet å si om saken enn det Roeder sa. "Slikt skjer". Det gjør dessverre det. Selv om det helst ikke bør skje.

Forøvrig ser jeg ikke helt hva som er så galt med det Roeder sier. Jeg klarer ikke se at han lyver. Han sa aldri med hundre prosents sikkerhet at vi skulle få så og så mange spillere inn. Han tok alltid forbehold. Ting gikk ikke som Roeder ønsket på transfermarkedet i sommer. Og Roeder selv var ikke uten videre happy for det.

Men det som har skjedd, har skjedd. Vi har overlevd, og vi skal klare å overleve høsten også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #131 på: 09. Sep. 2006, 13:30 »
Tror nok Roeder har lært at han skal være litt mer forsiktig med hva han sier til media, og vi må kanskje ikke alltid ta alt av medias Roeder tolkninger for god fisk!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #132 på: 18. Sep. 2006, 15:55 »
Rossi har ingen ønsker om å bli værende i Newcastle.

?A permanent move to Newcastle is not on my mind at all,? said the Italian under-21 international striker, who has featured only once in the Premiership for the Magpies to date.

?The only thing in my mind is to play for United. The important thing now is to do well for Newcastle and give 100 per cent here, then go back stronger to Old Trafford.

"Loan spells are usually beneficial ? they have been for a few players at United.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #133 på: 18. Sep. 2006, 18:40 »
Det kom vel ikke som noe sjokk. Håper Rossi får så lite spilletid som mulig i Newcastle, da det betyr at vi har våre EGENE spillere å ta vare på. Jeg vil heller ha Sibierski på banen enn Rossi.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #134 på: 18. Sep. 2006, 18:44 »
Enig Kesse. Håper vi ikke forlenger med han i Januar, da kan vi heller bruke litt cash på Nugent ellernoe

Forøvrig en jævlig trist, men også god lesning på Championship topscorerlista. 1.plass med 6 nettkjenninger-Michael Chopra. Kjenner den er bitter faktisk :?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...