20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 54220 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #135 på: 18. Sep. 2006, 18:53 »
Ønsker Chopra alt godt jeg for min del og koser meg med at han endelig lykkes. Synd at Luque til tider stod i veien for utviklingen hans i newcastle

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #136 på: 18. Sep. 2006, 18:55 »
Fint at Chopra lykkes. Ønsker han alt godt, men skulle ønske han var hos oss nå!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #137 på: 18. Sep. 2006, 19:21 »
Enig han skulle ventet litt med overgangen sin! Men men hjort er hjort og elg er elg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #138 på: 18. Sep. 2006, 19:52 »
Sitat fra: "kesse"
Det kom vel ikke som noe sjokk. Håper Rossi får så lite spilletid som mulig i Newcastle, da det betyr at vi har våre EGENE spillere å ta vare på. Jeg vil heller ha Sibierski på banen enn Rossi.

Amen
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #139 på: 18. Sep. 2006, 20:08 »
Dere har ikke tenkt på at kanskje ikke Siberski har en lang fremtid i klubben uansett? Så da kan vi like gjerne bruke Rossi? Siberski går til sommeren!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #140 på: 18. Sep. 2006, 20:26 »
Og Rossi går til jul...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #141 på: 18. Sep. 2006, 21:42 »
Nettopp... Og la oss si at Owen er tilbake i Februar, da..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #142 på: 18. Sep. 2006, 21:45 »
Sitat fra: "EivindI"
Nettopp... Og la oss si at Owen er tilbake i Februar, da..

Februar????  Du er klar over at det var korsbåndet han røk?

Er vi maks heldige kan vi se Owen på banen i april.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #143 på: 18. Sep. 2006, 22:00 »
Det er ikke sikkert vi kommer til å se Owen denne sesongen i det hele tatt... Februar er ønsketenkning er jeg redd. Men det hadde vært kanon!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #144 på: 18. Sep. 2006, 22:04 »
Sitat fra: "kesse"
Det er ikke sikkert vi kommer til å se Owen denne sesongen i det hele tatt... Februar er ønsketenkning er jeg redd. Men det hadde vært kanon!!

Isåfall vil han sette verdensrekord. Kan legge til at Gazza brukte 18 måneder for å komme tilbake etter samme skade. For de som husker Andreas Lund som spilte for Wimbledon og Molde så måtte han legge opp.

Vanlig er å være tilbake på treningsfeltet etter 6-7 måneder.

Sinilio

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #145 på: 11. Nov. 2006, 01:04 »
Hei, er United supporter som det står i signaturen min. Har registrert meg her inne for å kunne få et innblikk i andre klubber i Premier League enn kun United. Skal være så seriøs som jeg klarer. Drittslenging skal jeg spare meg for. Jeg har ingenting imot Newcastle eller deres supportere. Håper at jeg ikke får noen drittslenginger iallefall.

Jeg følger ikke så mye med på Newcastle. Hvordan går det med Rossi? Han startet iallefall mot Charlton og i ligacupen sist onsdag leste jeg...Har Rossi fått mange sjanser denne sesongen? Har han scoret enda?

Håper på svar og en fin tid her på forumet til Newcastle :)

Edit: Nå fant jeg ut at jeg har plassert innlegget mitt i en underforum for transfers. Dette var den eneste tråden jeg fant, så jeg regner med at dette er Guiseppe Rossi tråden...
Bli med på COM

Er Man United-supporter, men fikk lyst til å registrere meg på newcastle forumet. Skal være så seriøs som mulig.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #146 på: 11. Nov. 2006, 03:05 »
Rossi har fått spele ein del, scora har han óg gjort, men eg føler det vert feil av Newcastle å bruke Rossi, som berre er i klubben fram til januar, istadenfor dei spissane som er i klubben, iallfall når han ikkje har vore betre enn det han har; dvs. han har vore på det jamne, men ikkje uvurderleg på nokon måte.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #147 på: 11. Nov. 2006, 05:15 »
Huh ka tid scora Rossi?

Rossi er ein drit som burde hold seg i Manure. Tragisk at me er bruker laget våres til og dyrek fremtiden til United. Makes me sick. Mens Spanske landslagspiller sitt på tribunapiller manure lånet Rossi fast. Det er abre til og gratulere Roeder med glimrende management :S
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #148 på: 11. Nov. 2006, 07:29 »
Sinilio, dette er eit United forum :wink:
Men velkommen Man Utd supporter.  :wink:

Uansett Rossi har skårt eit mål, ellers vore svært dårlig. Virka som han er ein god avsluttar, men er alt for egoistisk Prøva heile tida å vise seg fram i staden for å sentre.

Rossi har fått for mykje speletid, og eg gler meg til Martins og dei andre spissane blir skadefie.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

BallaJazz

• Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #149 på: 11. Nov. 2006, 08:54 »
Rossi har vært en tragedie med resten av newcastle laget :lol: