20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle in takeover talks  (Lest 23381 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle in takeover talks
« Svar #60 på: 30. Nov. 2006, 19:55 »
Sitat fra: "Chris"
tror at belgravia er mer opptatt av å kjøpe fordi nufc er en stor engelsk klubb og ikke fordi det er akkurat newcastle det er snakk om. da foretrekker jeg heller FF :!:

Bør vi egentlig klage på mengden penger i klubben?

Enig, er vel kun Chelsea og Man Utd som har brukt mer penger enn Newcastle de siste 10 årene. Det er snakk om at Belgravia vil gi £25-30 millioner til nye spillere, men det er ikke det vi trenger nå. Nå trenger vi en kvalitetsmanager på øverste hylle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 01. Des. 2006, 19:20 »
Hva med en avstemning som reflekterer hva folk her inne synes om oppkjøpet
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 02. Des. 2006, 10:53 »
Sitat fra: "annern"
Hva med en avstemning som reflekterer hva folk her inne synes om oppkjøpet

Enig. Setter opp en,jeg...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #63 på: 02. Des. 2006, 12:50 »
Vi kan jo egentlig ikke si noe som helst, fordi vi ikke har en minste anelse om hvem disse Belgravia-menneskene er!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 02. Des. 2006, 15:59 »
Hvis noen kjøper opp en klubb blir de på en måte tvunget til å prøve å forbedre klubben.. Hvis noen skal tjene penger på å eie en klubb må jo klubben ha suksess, og for å få suksess må man ha god manager, gode spillere og ikke minst et godt publikum. De som kjøper newcastle blir nødt til å investere mye for å få den skakkjørte skuta på rett kjøl igjenn. Ingen vits å kjøpe en klubb å la det gå til helvete med den.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 02. Des. 2006, 17:10 »
Hvis noen kjøper opp en klubb blir de på en måte tvunget til å prøve å forbedre klubben.. Hvis noen skal tjene penger på å eie en klubb må jo klubben ha suksess, og for å få suksess må man ha god manager, gode spillere og ikke minst et godt publikum. De som kjøper newcastle blir nødt til å investere mye for å få den skakkjørte skuta på rett kjøl igjenn. Ingen vits å kjøpe en klubb å la det gå til helvete med den.

det er jeg helt uenig i. se på hva glazer har gjort med united. han er der KUN for å tjene penger, men kjøper noen spillere nå og da for å ikke bli enda mer mislikt enn han allerede er.

newcastle fansen kommer jo ALDRI til å slutte å gå på kamp, og slutter aldri å kjøpe supporterutstyr. dette betyr mye penger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 02. Des. 2006, 17:28 »
Tror ikke nødvendigvis Belgravia kjøper oss opp for å la skuta seile sin egen sjø, mens de bare hover inn milliionene. Og jeg er helt enig i at det ikke er pengene vi trenger. Og jeg skulle så gjerne så gjerne fått Belgravia til å fortelle oss nøyaktig hva de vil med klubben. Hvordan de har tenkt å løse problemene som vi nå irriterer oss grønne over. Og da tenker jeg ikke på noe så enkelt som manageren. Hvordan vil Belgravia løse problemene rundt klubbens ledelse per dags dato? HVORDAN vil de bruke pengene sine?

Mange gode spillere som koster drøssevis av millioner har vi vært kjent for lenge. Og akkurat der er dagens ledelse meget gode. Så mer transferpenger trenger vi ikke. Men jeg er nesten tilbøyelig til å gå så langt som å si: ALT for å bli kvitt Shepherd!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 03. Des. 2006, 13:45 »
Siste nytt fra sunday Sun

Belgravia run out of time?Dec 3 2006

By Neil Farrington, The Sunday Sun
 The Belgravia Group look to have run out of time in their bid to complete a takeover of Newcastle before the close of the transfer window.

United's would-be buyers insisted last week they hope to complete a deal for the club before January 31.

And with Belgravia reputed to have earmarked up to £25 million for new signings, hopes had been raised of the Magpies making a major transfer splash next month.

But with no bid for the club yet lodged, a Newcastle insider has told the Sunday Sun he believes it will be impossible for Belgravia to complete a buy-out within eight weeks.

"Even if a bid had been made on December 1, a takeover could not be completed by the end of January," said the United source.

"Both sides could say `yes, we are up for it', but it couldn't be completed in time for the buyer to put money into the club in January.

"If a bid was made, Newcastle United Plc would have to go to its shareholders, who would normally be given 28 days to make their decision on the offer.

"After that would come the normal time of clearance through the Stock Exchange. The quickest that you'd expect it to be done is mid-March."

The only way Belgravia would be able to provide extra transfer funds would be to agree a buy-out deal in principle then loan the club money
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 03. Des. 2006, 16:17 »
Sitat fra: "aDDis"

det er jeg helt uenig i. se på hva glazer har gjort med united. han er der KUN for å tjene penger, men kjøper noen spillere nå og da for å ikke bli enda mer mislikt enn han allerede er.

newcastle fansen kommer jo ALDRI til å slutte å gå på kamp, og slutter aldri å kjøpe supporterutstyr. dette betyr mye penger.

manu har da ikke akkurat blitt dårligere etter at glazer tok over, men skjønner poenget ditt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 03. Des. 2006, 17:44 »
Jeg skjønner også poenget, men synes det er på tide at noen tar over skuta (den lekker som en sil), og gjør Newcastle til verdens beste klubblag :wink:
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 03. Des. 2006, 19:55 »
Jeg ser på avstemningstråden at 99% vil at et oppkjøp skjer før Januarvinduet, noe jeg selv også stemte på.. Belgravia har uttalt at det i såfall blir 25mp til spillerkjøp. Roeder vil hente en venstreback, en midtstopper og et par spisser etter det jeg har skjønt-.. Kan jo bli grei kvalitet på disse med tanke på midlene...

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #71 på: 03. Des. 2006, 20:56 »
Jeg for min del, har ingen problemer med at et stort internasjonalt selskap
kjøper opp mitt kjære Newcastle, så lenge de viser seg dedikert og engasjert.
De skal få lov til å tenke på profitt, så lenge det ikke går utover satsingen og ambisjonene til klubben.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #72 på: 04. Des. 2006, 17:38 »
http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=9616&zone=1&parentzone=0

Herregud, tenk om dette faktisk skulle bli realitet!

Vi vil aldri ha en sjanse da! Før kunne vi måle krefter med Liverpool og Chelsea. Og når også de to lagene blir mye, mye, mye, mye bedre enn oss, da vil vi nok ikke komme til Champions League på tiår!

Dette må IKKE skje!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 04. Des. 2006, 23:42 »
Sitat
Al Maktoum og konene hans skal være meget interessert både i hesteløp (galopp) og kamelløp.

Nice!
iverpool FC

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil