20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle in takeover talks  (Lest 23443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle in takeover talks
« Svar #45 på: 21. Nov. 2006, 10:07 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 21. Nov. 2006, 13:25 »
lt;3 Newcastle <3

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 21. Nov. 2006, 14:37 »
Håper det skjer før Januar hvertfall, sånn at den nye manageren kan handle fortest mulig.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

DanMan

• Gjest
« Svar #48 på: 21. Nov. 2006, 14:59 »
Man må mangle noe vesentlig i toppetasjen dersom man ønsker en random slipsknute fra et eiendoms/investeringsselskap "overseas" fremfor Shepherd, UANSETT hvor mye dumt sistnevnte har gjort og hvor mye man måtte hate ham.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 21. Nov. 2006, 15:40 »
Tja DanMan
Er ikke så sikker på det, men her er det fallgruver uansett. Og jeg stoler ikke mye på FF sin kompetanse. Særlig i de siste 7-8 årene.

Jeg ønsker meg iallefall noen i ledelsen som er mer sulten enn FF! :lol:
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 21. Nov. 2006, 17:15 »
Nå kommer det konserner fra all over the world og kjøper opp den ene klubben etter den andre. Og så ille som ting er i Newcastle nå, og når oppkjøp er den minst smertefulle måten å bli kvitt kreftsvulsten Fat Fred på, så er jeg veldig positiv til oppkjøp. Jeg vet ingenting om Belgravia, men jeg ser ikke at ManU, Villa og diverse andre klubber har tatt så veldig stor skade av å bli kjøpt opp. Og jeg tviler på at Belgravia har onde hensikter.

For all del, det er ingenting jeg heller vil enn at supporterne og innbyggerne i Newcastle skal få makten over klubben. Jeg vil fremfor alt i verden se at Newcastle blir en medlemsstyrt klubb. På linje med Barcelona, hvor fansen velger klubbens president, som sitter på supporternes nåde.
I norsk fotball er det medlemmene som velger hvem som skal sitte i styret og inneha sentrale posisjoner i klubben. Sånn burde det jo selvsagt vært i enhver engelsk klubb. For da hadde vi kunnet fjerne Fat Fred for flere lysår siden.

Men det er ikke sånn. Og det minste av alle onder er å la klubben bli kjøpt opp. Lerner har foreløpig ikke gjort all verdens skade på Villa. Og å ansette O'Neill var det bare en rik mann utenfra som kunne fått til.
En slik effekt tror jeg også vi vil oppleve. Jeg ser ikke lenger så mørkt på dette med oppkjøp.

Forandring fryder. Mer enn noen gang i Newcastle akkurat nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 21. Nov. 2006, 17:33 »
Helt enig med Joakim her.

Ser ikke helt hvorfor man må mangle noe vesentlig i toppetasjen dersom man ønsker nye krefter i klubben fremfor Fat Fred DanMan. Hadde kanskje vært bedre å begrunne ditt synspunkt litt i stedet for å tvil på andre sine topp-etasjer?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 25. Nov. 2006, 17:14 »
Voldsomt med oppkjøp i PL "om dagen"....

Chelsea, Villa, West Ham, ManU og snart Newcastle. Kan jo også hende jeg glemmer noen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 25. Nov. 2006, 17:31 »
Sitat fra: "EivindI"
Voldsomt med oppkjøp i PL "om dagen"....

Chelsea, Villa, West Ham, ManU og snart Newcastle. Kan jo også hende jeg glemmer noen.

Pompey!:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 30. Nov. 2006, 13:17 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 30. Nov. 2006, 14:11 »
The Belgravia Group are still pursuing their ambition to take over Newcastle.

A spokesman for the Jersey-based investment group reiterated their interest in the club on Thursday, noting the imminent arrival of the January transfer window as "something to focus the minds".

Belgravia were reportedly set to launch a £235million takeover earlier this month - and even though that did not happen, it seems a deal is still very much on the agenda.

"We are still in talks which may or may not lead to a deal, but from our perspective we are still very keen to do a deal," the spokesman told BBC Sport.

"The transfer window is approaching, and I think from both parties' perspective that is something to focus the minds."

Belgravia first announced their interest in Newcastle in the summer, club chairman Freddy Shepherd recalling: "They made a statement in August saying they may or may not make a bid.

"They can say what they like but they have yet to make an offer - and until they make an offer we cannot say anything."

The Belgravia spokesman confirmed nonetheless plans are still ongoing.

"Were we to make an offer or were we to cease our talks, or they were to cease talks with us, they would have to make an announcement to the stock exchange," he noted.

"None of that has been done, so you can presume that talks are ongoing.

"We are in discussions with the board of Newcastle, which means we are talking to all the shareholders."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 30. Nov. 2006, 17:21 »
Daily Mail

The Belgravia spokesman said: "It would be premature and disrespectful to the fans to talk about what we may or may not want to do as we don't own it.

"Were we to make an offer, you have to disclose what financing plans are and what you are going to do and at that point, we will outline in detail what our plans for the club would be.

"If you want to make money out of football clubs you need a successful team on the pitch.

"But Newcastle has a fantastic infrastructure, a fantastic fan-base, they are a big club, have a developed ground with good facilities and are one of the premier football brands in Europe.

"In an ideal world things would happen sooner rather than later, but negotiations take time."

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=419679&in_page_id=1779

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #57 på: 30. Nov. 2006, 18:33 »
Jeg har ingen bakgrunnsinformasjon av Belgravia, og har ikke peiling på hva hensiktene deres er. Hva er Belgravia i det hele tatt? Hvilket land representerer de? Hva er motivet deres? Og hvor sterk er økonomien deres?

Ja, det er mange spørsmål å besvare her. Men å få bort Shepherd ville jo vært hyggelig, men ikke for å få inn nye eiere som er verre enn ham.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #59 på: 30. Nov. 2006, 19:34 »
tror at belgravia er mer opptatt av å kjøpe fordi nufc er en stor engelsk klubb og ikke fordi det er akkurat newcastle det er snakk om. da foretrekker jeg heller FF :!:

Bør vi egentlig klage på mengden penger i klubben?