20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle in takeover talks  (Lest 23449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle in takeover talks
« Svar #30 på: 07. Nov. 2006, 13:57 »
Det han sier at, han vil det beste for klubben er bare tull!!!
Han sier oxo at han vil det beste for klubben!!!

The Belgravia Group er villige til å betale 91millioner pund for aksjene til Fat freddy, men han vil ikke selge under 100millioner£.

Han skifter mening hele tiden...nå vil han ha sympati fra supporterne, fyfaen mye shit han sier!!!
De fleste Newcastle supporterne ville ha Martin O'n eller han gamle bayern M trenern hitzfield!!!

For noen uker siden så sa han at han ikke vil selge til noen andre enn de som har sjela si i Newcastle....Han skifter mening hele tiden.

PS! asbjørn hvor fant du den artikklen?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 07. Nov. 2006, 14:55 »
Sitat fra: "playah"
Det han sier at, han vil det beste for klubben er bare tull!!!
Han sier oxo at han vil det beste for klubben!!!

The Belgravia Group er villige til å betale 91millioner pund for aksjene til Fat freddy, men han vil ikke selge under 100millioner£.

Han skifter mening hele tiden...nå vil han ha sympati fra supporterne, fyfaen mye shit han sier!!!
De fleste Newcastle supporterne ville ha Martin O'n eller han gamle bayern M trenern hitzfield!!!

For noen uker siden så sa han at han ikke vil selge til noen andre enn de som har sjela si i Newcastle....Han skifter mening hele tiden.

PS! asbjørn hvor fant du den artikklen?

ARtikkelen finner man over alt i dagens Engelske største aviser. The Times, Daily Telegraph, Independent, The Guardian, The Sun, The Journal osv.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 08. Nov. 2006, 20:07 »
Dra igang en innsamlingsaksjon, og få inn 9mp til Belgravia, så er vi kvitt jævelen....

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. Nov. 2006, 11:45 »
Shepherd vil ikke ut før klubben har vunnet et stort trofee...

Det kommer nok ikke til å skje med Shepherd som styreforman...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 12. Nov. 2006, 11:58 »
Da sitter han til han dør av alderdom.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #35 på: 13. Nov. 2006, 12:54 »
Høres jo "lovende" ut med kjøpsprioriteringen, men ser heller to forsvarsspillere istedet for ein spiss og ein defender. Men kommer nok til å bli nok ein skuffelse i Januar=( Bruk Luque! Han kommer vel til å selge Luque nesten gratis, og kjøpe utdaterte Viduka for mye mer! satan asso, marerittsesongen tar aldri slutt!!!
Venter i spenning...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 15. Nov. 2006, 15:38 »
Belgravia gir seg ikke.

"Talks are continuing with Newcastle United and we are keen to do a deal," a spokesman for Belgravia told BBC Sport.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/6150990.stm
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 16. Nov. 2006, 07:13 »
Vi må bare krysse fingrene for Belgravia, tror jeg. For få måneder siden ristet jeg på hodet av slike uttalelser, men nå er et salg og eventuell pengedoping tilsynelatende det eneste som kan redde klubben rent sportslig.

For det første blir kvitt feiten på topp. For den andre får vi garantert endringer i den sportslige ledelsen. For det tredje blir vi kvitt de dårlige spillerne som til tross for sin udugelighet har klippekort på laget.

Og dønn seriøst så tror jeg Newcastle kan komme til å rykke ned om man ikke får tilslag i transfermarkedet i januar.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 16. Nov. 2006, 09:16 »
Veldig enig med Jarle her. Da jeg først leste om dette så assosierte jeg det umiddelbart med russerens oppkjøp av Chelsea, eller Glazer (eller hva han heter?) i Scum.
Men dersom denne Belgravia gruppen, eller bakmannen de representerer er seriøst interessert i å investere stort i Newcastle for å gjøre klubben til den stormakten i engelsk fotball den har potensiale til å bli så er det greitt for meg. En viktig årsak for meg er at slik det er nå ser jeg ikke for meg at det kan bli stort verre. Tragisk, men sant.

Alikevel kan jeg berolige deg litt Jarle: nedrykket klarer vi å styre unna. Det kan sies mye om vår Fatman på toppen, men da nedrykksspøkelset for alvor legger seg over St.James Park er jeg bombesikker på at man finner kriseløsninger som redder klubben i 12 time. Om jeg vil se at det går den veien? Nei selvfølgelig ikke. Men poenget er uansett at om vi akkurat klarer å berge plassen så er det langt fra godt nok i noen som helst sammenheng. Det at det er blitt så ille som det er blitt er altfor galt i utgangspunktet. Det MÅ snart skje noe!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 16. Nov. 2006, 09:17 »
Er det forresten noen her inne som har lest noe særlig om hva våre engelske NUFC supportere mener om denne saken?

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 17. Nov. 2006, 18:34 »
jeg har lest 2 Newcastel sider idag, og det er gode nyheter:).
her er linkene: http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=38323
http://www.newcastleutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=309077
Yeah nå er livet herligt=).

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 17. Nov. 2006, 18:39 »
Står desverre noe annet i det jeg har lest  :(
Her og her.

Men får håpe de sidene du har lest har rett  :wink:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 17. Nov. 2006, 18:56 »
Jeg blir veldig overrasket om ikke Newcastle har blitt kjøpt opp innen sesongen 2007/2008.

Jeg er personlig veldig skeptisk til dette, og håper det ikke blir noe Chelsea lignende tendenser. Noe jeg heller ikke tror det blir.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #43 på: 17. Nov. 2006, 19:01 »
Hadde vært maksimalt irriterende om Newcastle ble kjøpt opp av noen stupide nordmenn eller noe sånt, som hadde kjørt klubben rett ned i søla. Men nå er jo ikke det særlig utenkelig heller. Det er jo Newcastle vi snakker om, en uheldig klubb av de få.

Men det tenker vel alle supportere om sine klubber, bortsett fra supporterne til disse topplagene.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 17. Nov. 2006, 20:09 »
http://www.newcastle.no/nyheter/17belgravia.htm

Her står det også....

Jeg håper og håper at dette skjer. Det hadde vært fantastisk om det hadde skjedd. Akkurat nå DRIIIITER jeg i om Newcastle blir det nye Chelski. Det er heller bra. De som ikke vil at Newcastle skal bli kjøpt opp, må tenke seg om en gang til, seriøst!

Kan jo føye til:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=417001&in_page_id=1779
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg