20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)  (Lest 50963 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Aston Villa - Newcastle 27.08 (C+Sport)
« Svar #225 på: 28. Aug. 2006, 15:49 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Sitat fra: "geordie-olav"
FYFAEN I HELVETE ")=%("#U/%)(#YT/&!

I blant kan man lure på hvorfor jeg ble Newcastlefan!

Ja, du får begynne å bli supporter av Chelsea da slipper du slike skuffelser som dette!

Har jeg sagt at jeg skal bytte favorittklubb?

Jeg ble bare så utrolig lei meg da Martins ble skadet, at jeg ikke har ord.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #226 på: 28. Aug. 2006, 16:55 »
Jeg skjønner hvor du vil hen Joakim, og jeg er til en viss grad enig med deg. Men så lenge Bramble i kamp etter kamp, sesong etter sesong, gjør feil som koster oss dyrt så hjelper det ikke at han prøver og gjør sitt beste. Vi kan ikke forlange mer av spillerne våre enn at de yter sitt beste og prøver så godt de kan, men hvis det beste de kan ikke er godt nok for at Newcastle skal vinne tilsrekkelig nok med fotballkamper til at vi skal kunne hevde oss på det nivået vi ønsker å være på, så hjelper det ikke. Man kan ikke få lov til å fortsette i evigheter med å slurve bare fordi han gjør så godt han kan. Da må vi erstatte de med andre spillere som kan gjøre Newcastle til et bedre fotball lag. Og dette med Bramble handler ikke bare om gårsdagens kamp, det har jo vært slik i alle år. Han spiller bra til tider, for så å gjøre slurvefeil som koster laget dyrt. Og da hjelper det lite at han sikkert gjør så godt han kan da han er utpå der.

Babayaro kan heller ikke få fortsette slikt som han spiller. Han er heller ikke god nok, og han var som du korrekt sier, dårligere enn Bramble igår. Forskjellen, eller problemet, er at på midtstopperplassen så har vi andre spillere på benken som jeg mener kan gjøre en bedre jobb (les Taylor). Mens Baba er den eneste v.backen vi har i stallen pr. dags dato. Og det er et jævla stort problem. Derfor blir det også lettere å "ta" Bramble for hans feil enn det er med Baba. Og dermed kan man kanskje si at kritikken av Bramble blir noe urettferdig sett utfra kampen igår. For jeg er helt enig i at Baba og v.backen er et større probelem for klubben enn det midtstopperplassen er. Måttte bare Bridge annkomme Tyneside i løpet av uka...

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #227 på: 28. Aug. 2006, 20:06 »
Neste kamp: Fulham

Mitt valg:

Given

Taylor - Bramble - Huth - Bridge

Duff - Parker - Emre - Zoggy

Martins - Amoebi/ ny mann

Dropp Solano, la Milner komme inn fra benken kanskje.. Grunnen te at jeg bytter Carr med Taylor, er at jeg føler Taylor klarer å holde hodet kaldt på den plassen + at vi ikke trenger en SÅ offensiv back mot et lag vi lett burde slå med Duff og Zoggy på kantene. Da demmer vi godt opp og lar midtbanen stå for underholdninga
Ja heia gutta!

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #228 på: 28. Aug. 2006, 20:14 »
HUTH?!?!?

Er det en mann jeg vil ha langt unna Newcastle så er det han. Huth har alle de egenskapene som skal til for å floppe totalt i Newcastle.

Han bestod ikke legesjekken for Middlesbrough. Og alle vet at er det noen spillere som har antydninger til skader i andre klubber blir de garantert skadet i Newcastle. Det er bare sånn det er med den klubben. Samtidig virker han usikker og nervøs når han ikke for selvtillit. Og er det en klubb som har med å gjøre forsvarere usikre og nervøse så er det Newcastle. Nei vil heller ha Woodgate....
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 28. Aug. 2006, 20:36 »
Huth slang også dritt om kong Alan.. Han skal aldri til oss!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 29. Aug. 2006, 15:52 »
Sitat fra: "Snusflekk"
Bramble - Huth

Selv om jeg er en aldri så stor tilhenger av Bramble, så er jeg LIVREDD det midtforsvaret der. Huth er jo mindre pålitelig enn Bramble, og med den kritikken som kommer mot Bramble, hvordan skal det bli med Huth?
Det kan hende at Huth har et bittelitt høyere høyestenivå enn Bramble, men det ser vi jo omtrent sånn en gang vært tiende år. Hvis vi er heldige.

Selv om Woodgate er altfor mye skadet, så er han uansett et bedre valg enn Huth. Woodgate vil være sjefen i forsvaret når han spiller, og det er nettopp det vi trenger. En "commanding centerback" som man kaller det i England. At Alan Oliver kaller Huth for det, sier jo alt om hvorfor han lanserte Graeme Souness' managerkandidatur kun et par dager før jobben var hans.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 30. Aug. 2006, 14:36 »
Som mange andre her har jeg vondt for aa se for meg at et kjoep av Huth vil vere svaret paa vaare problemer i forsvaret.
Men etter aa ha sett andremaalet til Villa (foerste rakk jeg ikke frem til puben i tide til) kan man diskutere i det uendelige om det er Babayaro eller Brambles feil. Det er fordi man ser et todelt problem der. Babayaro er altfor sloev og proever knapt nok aa gjoere noe med situasjonen. Men Bramble er ikke bedre. Han klarer nemlig det kunststykket jeg trodde kun en hoene kan, nemlig aa staa aa sove. Konklusjon er at begge maa skjerpe seg. Naa ser det ikke ut til aa bli noen ny venstreback denne gangen. Da vil jeg faktisk snart vurdere Ramage over Babayaro fordi han er bedre deffensivt. Spoersmaalet for meg blir altsaa om man skal satse paa Ramage sine deffensive kvaliteter eller Babayaros offensive. Bramble er og blir Bramble og viser nok engnag hvorfor han har mange tvilere. Men aa kjoepe Huth aa sette ved siden av ham ser jeg ikke for meg loeser noe som helst.....

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 30. Aug. 2006, 14:47 »
Sitat fra: "chickenman"
Babayaro er altfor sloev og proever knapt nok aa gjoere noe med situasjonen. Men Bramble er ikke bedre. Han klarer nemlig det kunststykket jeg trodde kun en hoene kan, nemlig aa staa aa sove.

En hest kan også dette kunststykket, så der kommer gampen Babayaro inn :lol:
Who else...... Alan Shearer