Har akkurat fått svar ifra den "nye" ledelsen i Nufc.no. Den nye lederen er vel samboeren til Weiseth eller noe sånt...
Her er hva de skrev:På bakgrunn av at det ble opplyst både i medlemsbladet og på newcastle.no at vi ikke kunne garantere spillernes ankomst, kan vi ikke se at det er
grunnlag for refusjon. Vi var hele tiden avhengige av klubbens eget opplegg og garanterte aldri at spillerne kom. Dessverre hadde de ikke anledning til
å delta, men alle som deltok på vår treningstur til Jessheim fikk møte spillerne på Losby Gods etter treningen og NUFC stilte da villig opp for oss.
Vi ser dermed på saken som avsluttet.
mvh.
NUSSC
www.newcastle.no----- Original Message -----
From: Espen Engebakken
To: Newcastle United SSC
Sent: Sunday, July 23, 2006 2:16 PM
Subject: Pengene tilbake for "banketten"
Hallo!
Mitt navn er Espen Engebakken og jeg og en kompis hadde billetter til denne ?banketten? deres i går. Større svindel skal du vel lete lenge etter!!!
Grunnen til at jeg bestilte denne pakken med bankett var å møte spillerne. Det var den eneste grunnen og noe dere reklamerte for.
Jeg hadde også trodd at man var sikret et bord når man hadde betalt 600 kroner. På infoskrivet som lå i konvolutten med billettene sto det følgende:
?Vår arrangementskomitè vil ta i mot dere og dere vil finne deres plasser på et av bordene?
Dette stemte heller ikke. Når vi kom ned dit, ca 19.20, var alle bordene tatt og det var ikke plasser til oss. Jeg spurte hvor vi skulle sitte og fikk til svar at vi bare måtte finne oss en plass. Hvordan skal vi finne oss en plass når det ikke var noen plasser ledig? Det hele endte med at vi måtte gå på Peppe?s på Aker Brygge for å få i oss litt mat.
Selve opplegget i går var noe av det mest amatørmessige jeg har vært borti, jeg snakket med flere engelskmenn som bare ristet på hodet når jeg fortalte hvordan dette utartet seg.
Jeg vil kreve å få igjen pengen for 2 billetter på banketten, 1200 kroner. Jeg mener det er rett og rimelig når dere har stelt i stand noe som både bryter med reklamen deres og noe som alle ikke kan være med på p.g.a. plassmangel.
På forhånd takk for hjelpen.
Mvh
Espen Engebakken
Spå sendte jeg mail og spurte om de som ikke fikk plass fikk igjen pengene sine, og fikk dette svaret:
I følge arrangementskomitèen var det plass til alle og vi stiller oss forundret over at dere bare gikk uten å sette dere ned.
Jeg har lest mailen din fra forbrukerombudet og i og med at den er er skrevet på basis av kun dine opplysninger, kan den ikke brukes, noe de selv også skriver hvis du faktisk leser mailen fra de.
Ber om forståelse for at dette er vanskelig, men siden det hele tiden har blitt skrevet at det ikke gis garantier for at spillerne kom, gis det ingen refusjon.
Vi har full forståelse for at man er skuffet over at spillerne ikke kom, men det var ingen inntekter/kostnader relatert til dette.
----- Original Message -----
From: Espen Engebakken
To: Newcastle United SSC
Sent: Tuesday, August 15, 2006 12:19 PM
Subject: Spam Alert: Re: LSK
Hva med de som ikke fikk mat engang da? Og måtte gå en annen plass for å få i seg mat?!?! Og dessuten, når jeb meldte meg på dette var reklamen: Dette er den beste måten å få møte spillerne på!"
Jeg skal gjøre alt jeg kan for å få tilbake disse pengene, og ifølge forbukerombudet så er dette reklamebrudd!!!!!
Hvis snakkes ved en senere anledning...
Mvh
Espen Engebakken
Jeg har nå meldt meg ut av Nufc.no...