20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NR 9  (Lest 17802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
NR 9
« Svar #30 på: 13. Aug. 2006, 22:40 »
Dere høres jo helt sinnsyke ut.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #31 på: 13. Aug. 2006, 22:41 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Er lei av dere som sier at nr 9 skal fredes, og er også lei av dere som sier at det aldri vil bli en ny Shearer. Det er bare et NUMMER! Og jeg tror at eierskapet til Newcastle er enige med meg. Gi nummer ni til Owen som valgte Newcastle fremfor sitt kjære Liverpool.

Uenig.
Vil sei nr 9 er meir eit slags symbol enn bare ein nummer.
Nr 9 er ialfall meir enn bare eit nummer for min del.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
NR 9
« Svar #32 på: 14. Aug. 2006, 15:05 »
Det syntes jeg ikke blir riktig. Vi vil huske Shearer og de andre før ham for nummer ni, men det blir feil å fortsette å lete etter en ny Shearer.

Den som får nummeret får garantert klippekort, og det er ikke bra. Newcastle dreier seg altfor mye om nummer ni, og det kan ødelegge klubben.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
NR 9
« Svar #33 på: 14. Aug. 2006, 15:23 »
Ergo, det bør fredes, slik at all spekulasjon forsvinner.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #34 på: 14. Aug. 2006, 15:25 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Den som får nummeret får garantert klippekort, og det er ikke bra. Newcastle dreier seg altfor mye om nummer ni, og det kan ødelegge klubben.

Det er jeg ikke enig i. Og hvordan kan du vite det, FØR vi har fått testet det ut? Og du sier egentlig litt imot deg selv: Når nr 9 er så viktig, blir det nødvendigvis gitt til den beste spissen, ERGO klippekort på laget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #35 på: 14. Aug. 2006, 15:31 »
For noe tull.

Skulle vi fredet nr. 9 skulle vi gjort det etter Milburn. Men det kom nye goalgettere, som fylte nummer 9 med stor verdighet. Og det skal vi være glade for.

Nummer 9 vil alltid være veldig spesielt i Newcastle, og det vil garantert komme nye generasjoner etter Shearer som fyller nummeret med verdighet.

Michael Owen skal få lov å ha det trøyenummeret han selv ønsker. Den nye spissen bør få det nummeret han selv ønsker også, blant de som er ledige. Og hvis Owen ønsker å beholde nr. 10, ser jeg ingen grunn til ikke å gi den nye spissen nr. 9, dersom vedkommende selv ønsker det. Samme faen hva vedkommende måtte inneha av ferdigheter satt opp mot Shearer, og uansett hva vedkommende måtte hete og hvor han kommer fra. Og uansett hvor stor merittliste vedkommende måtte ha. Om han kommer fra en ukjent Conference-klubb eller om han kommer fra en av verdens aller største og beste fotballklubber, er det samme for meg, så lenge vedkommende er spiss og kan score et tosifret antall mål på en sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #36 på: 14. Aug. 2006, 16:17 »
Sitat fra: "Joakim"
så lenge vedkommende er spiss og kan score et tosifret antall mål på en sesong.

Da er vi jo enige... Ikke gi nr9 til en person som Kluivert...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #37 på: 15. Aug. 2006, 15:24 »
Sitat fra: "EivindI"
så lenge vedkommende er spiss og kan score et tosifret antall mål på en sesong.

Da er vi jo enige... Ikke gi nr9 til en person som Kluivert...

Kluivert er ikke i klubben lenger.
Og når han var det, var Shearer der fremdeles. Skjønner ikke hvorfor du drar inn Kluivert. Hadde Kluivert vært litt mer motivert, kunne han glatt ha scoret et tosifret antall mål.

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
NR 9
« Svar #38 på: 15. Aug. 2006, 15:29 »
Men motivert var han jo ikke, derfor bør man ikke gi trøyen til en _som_ han...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #39 på: 15. Aug. 2006, 15:39 »
Ja, men poenget er jo at Roeder har til hensikt å kjøpe spillere som ønsker å spille for klubben. Og da skal vi i utgangspunktet slippe "Kluivert-problemet".

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
NR 9
« Svar #40 på: 15. Aug. 2006, 16:06 »
Man skal ikke frede nr. 9! Det må gi til en superspiss, som både scorer, motiverer og leder newcastle til seier i kamp ettter kamp!

Snart kommer en verdig erstatter etter kongen, iallefall en prins :lol:
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #41 på: 15. Aug. 2006, 17:01 »
Ja, men poenget er jo at Roeder har til hensikt å kjøpe spillere som ønsker å spille for klubben. Og da skal vi i utgangspunktet slippe "Kluivert-problemet".

Det hadde man da de kjøpte Kluivert også...

Hvorfor jeg drar inn Kluivert? Må jeg virkelig forklare?
 FORDI Kluivert er en spiss som virkelig kunne blitt en stor hit i Newcastle, men som kun tenkte på å tjene penger, og driver en bar... Slike bommerter kan skje igjen, og da må disse spillerne på død og liv ikke få nr.9.

Hvis vi hadde signa kluivert nå, så er det godt mulig han hadde fått nr9. Skjønner??

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #42 på: 15. Aug. 2006, 18:03 »
Sitat fra: "NUFranC"
Man skal ikke frede nr. 9! Det må gi til en superspiss, som både scorer, motiverer og leder newcastle til seier i kamp ettter kamp!

Snart kommer en verdig erstatter etter kongen, iallefall en prins :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #43 på: 15. Aug. 2006, 19:19 »
Sitat fra: "EivindI"

Det hadde man da de kjøpte Kluivert også...

Hvorfor jeg drar inn Kluivert? Må jeg virkelig forklare?
 FORDI Kluivert er en spiss som virkelig kunne blitt en stor hit i Newcastle, men som kun tenkte på å tjene penger, og driver en bar... Slike bommerter kan skje igjen, og da må disse spillerne på død og liv ikke få nr.9.

Hvis vi hadde signa kluivert nå, så er det godt mulig han hadde fått nr9. Skjønner??

Joda, men jeg tror det er nettopp derfor Roeder bruker så lang tid. Det er derfor han bruker så mye tid på å se spillere i aksjon. Han vil være sikker på at han kjøper de riktige spillerne, og at de han kjøper ikke bare vil ligge på ryggen og vente på at lønnsslippen kommer.
Det er nettopp derfor Roeder stresser at han vil ha spillere som ikke ser på det som et skritt ned å komme til Newcastle, men som virkelig ønsker å gjøre sitt ytterste for denne klubben. Det tror jeg Kuyt ønsker, det var tydelig at Kluivert var mett da han kom, og ikke var særlig opptatt av å yte noe for denne klubben. Du skjønner vel hvor jeg vil hen også?

Om Kluivert hadde kommet nå, hadde han ikke vært 35 år gammel, og en avdanket Barcelona-stjerne. Da hadde han vært i 20-åra, og fortsatt sulten på suksess. Det føler jeg meg ganske trygg på.
Ellers hadde Teddy Sheringham vært vår nye toppspiss.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
NR 9
« Svar #44 på: 15. Aug. 2006, 21:33 »
Skjønner hva du mener. Men da er vi jo også enige... Saken er at Roeder ikke må gi nr9 til en som ikke fortjener det, noe det ser ut som han ikke kommer til å gjøre...