20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Faye til Charlton  (Lest 5187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« på: 08. Aug. 2006, 21:58 »
Jeg liker at vi får rydda ut litt unyttig skrap. Faye var grei han altså, men ville ikke spilt mye mer enn reservelagsfotball denne sesongen. Får allikevel takke Faye for den fine innsatsen han har gjort for laget :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #1 på: 08. Aug. 2006, 22:00 »
Helt enig. Men har stor respekt for Faye: Gjorde alt han kunne, klagde sjelden på for lite spilletid, og glitret til tider... Takk for alt, Amady!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #2 på: 08. Aug. 2006, 22:12 »
Lykke til Amady Faye! Har hatt sansen for fyren. Ein som aldri klager. Fin type.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #3 på: 08. Aug. 2006, 22:38 »
Hadde evnene til Amady Faye stått i stil med haldningane, hadde han blitt stor. Vil takke han for tida i klubben og for at han, til tross for lite speletid, ikkje har klaga.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #4 på: 08. Aug. 2006, 22:48 »
Herlig å være kvitt halvfabrikatet. Det eneste Faye var brukende til, var å stoppe/bryte motstanderenes angrepsspill. På det var han til tider veldig god. For øvrig var han i mine øyne en svært begrenset midtbanespiller: pasninger kunne han ikke slå, og offensivt var han et null.

Nå håper jeg vi blir kvitt Nicky Butt også, så er vi kvitt daudkjøttet i troppen.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #5 på: 08. Aug. 2006, 23:32 »
Sitat fra: "Jarle"
Nå håper jeg vi blir kvitt Nicky Butt også, så er vi kvitt daudkjøttet i troppen.

Bli kvitt Butt? Skal vi stå helt uten noen "holding midfielders" bortsett fra Parker når sesongen starter? For vi kan ikke regne med at Parker kommer til å gå skadefri gjennom en lang og hard sesong med deltakelse i Europa osv. Og ja, jeg er klar over at vi kanskje kjøper Gravesen, men han er ikke noe midtaneanker. Det er det kun Parker og Butt som er av de som er i stallen.
Dessuten virker Butt mer motivert enn noengang under Roeder

pane

• Gjest
Faye til Charlton
« Svar #6 på: 09. Aug. 2006, 00:13 »
Tidenes salg spør du meg! :)

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #7 på: 09. Aug. 2006, 06:19 »
Fikk vi virkelig £2mill for Faye?
Isåfall var det et bra salg :)

TeamTalk sier:
"Charlton boss Iain Dowie has captured Liverpool defender Djimi Traore and Newcastle midfielder Amdy Faye for a combined fee of £4million."

Så skriver Liverpool.no:
"Djimi Traore har signert en 3-årskontrakt på The Valley. Overgangssummen er £2M."

Liverpool.no skriver også "The Addicks skal ha vunnet kampen om Djimi Traore, i konkurranse med blant annet Newcastle og Everton."
Newcastle har da aldri vært intressert i Traore?

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #8 på: 09. Aug. 2006, 07:30 »
Sitat fra: "KingKev"
Og ja, jeg er klar over at vi kanskje kjøper Gravesen, men han er ikke noe midtaneanker.

>> Det var litt av en påstand. I beste fall er jeg ekstremt uenig. Hva med å utdype litt hva du mener at Gravesen faktisk ER?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #9 på: 09. Aug. 2006, 09:32 »
Vel i følge Alan Oliver så er Gravesen i sitt absolutt beste når han får være med fremover i spillet.

Noe jeg forsåvidt er enig i. Når Gravesen var i Everton så var han faktisk en av Evertons viktigste spillere offensivt, både pga han styrke til vinne ballen på midten med også fordi han klarer å bryte opp forsvaret med rå styrke.

Skulle han komme til Newcastle så ville jeg ikke blitt overrasket hvis han danker ut Emre og det blir en midtbane med Parker som et anker og Gravesen med en litt mer fri rolle.

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
Faye til Charlton
« Svar #10 på: 09. Aug. 2006, 09:40 »
En som er flink til å vinne ballen på midten er da langt på vei til å bli et godt midtbanenanker vel?

I tillegg har Roeder sagt eksplisitt at han ikke skal bruke Parker som anker denne sesongen, men gi han friere tøyler fremover.

PS! Ikke hør på hva Oliver sier, Oliver er ei ku.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #11 på: 09. Aug. 2006, 09:51 »
skjønner ikke hvorfor han skal endre på parker, han passer jo perfekt i den anker rollen som han hadde i fjor!

bra og bli kvitt faye selvom han ikke har gjort noen noe vondt!
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #12 på: 09. Aug. 2006, 10:02 »
Sitat fra: "Werther"
En som er flink til å vinne ballen på midten er da langt på vei til å bli et godt midtbanenanker vel?

I tillegg har Roeder sagt eksplisitt at han ikke skal bruke Parker som anker denne sesongen, men gi han friere tøyler fremover.

PS! Ikke hør på hva Oliver sier, Oliver er ei ku.

Selvom man er en ballvinner betyr ikke det at man MÅ være et anker. Spesielt ikke hvis man hadde spilt med både Parker og Gravesen... Jeg sier ikke at Gravesen ikke kommer til å være anker, men jeg mener at han fungerer like godt fremover på banen som bakover.

Vet at Oliver er en fjott, men om folk liker det eller ikke så har han svært ofte rett i det han skriver.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #13 på: 09. Aug. 2006, 12:42 »
det at Parker skal få en mer fri rolle, gir vel bare sterkere tegn på at Gravesen er ønsket av Roeder som def.midt.

Men på en annen side er det dumt for klubben og kanskje særlig for Parker selv om han vil trives med friere tøyler fremover, for det tar bort en del av muligheten til å bli englands defansive midtbane, og den rollen må få en fast mann fremover om england skal komme seg! Lampard og Parker kan ikke Parker konkurrere med i dette tidspunkt og det skal mye til for at han stjeler en plass fra de.
ancs and Scousers, go to H***!!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #14 på: 09. Aug. 2006, 13:32 »
Både Parker og Gravesen er jo egentlig best i en offensiv rolle selv om jeg ikke har sett så mye til Parker i den rollen. Gravesen spilte offensiv midt i Everton og det var der han var så evig god og han er slettes ikke et anker men heller en offensiv spiller med mangen kvaliteter.
iverpool FC