20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Faye til Charlton  (Lest 5188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #15 på: 09. Aug. 2006, 13:41 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "KingKev"
Og ja, jeg er klar over at vi kanskje kjøper Gravesen, men han er ikke noe midtaneanker.

>> Det var litt av en påstand. I beste fall er jeg ekstremt uenig. Hva med å utdype litt hva du mener at Gravesen faktisk ER?

En hardtarbeidende playmaker vil jeg si han er. I Everton var Gravesen en offensivt anlagt midtbanespiller, scoret mange mål, gikk på mange løp osv, mens kollega Lee Carsley var den som holdt tilbake. Vet ikke hvilken rolle han har hatt i Real Madrid, men husker det var slik i Everton iallfall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #16 på: 09. Aug. 2006, 13:47 »
Sitat fra: "Jarle"
Og ja, jeg er klar over at vi kanskje kjøper Gravesen, men han er ikke noe midtaneanker.

>> Det var litt av en påstand. I beste fall er jeg ekstremt uenig. Hva med å utdype litt hva du mener at Gravesen faktisk ER?

En hardtarbeidende playmaker vil jeg si han er. I Everton var Gravesen en offensivt anlagt midtbanespiller, scoret mange mål, gikk på mange løp osv, mens kollega Lee Carsley var den som holdt tilbake. Vet ikke hvilken rolle han har hatt i Real Madrid, men husker det var slik i Everton iallfall.

Selvsagt har han anlegg for å gå fremover, på samme måte som Parker. Men han fungerer jo utmerket som anker, akkurat som Parker har gjort for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #17 på: 09. Aug. 2006, 14:21 »
Øsnker Faye lykke til videre, fin fyr å ha i stallen, men han glimtet nok litt for sjeldent. Overganssummen er det ingenting å si på, helt konge faktisk!

Ang dette Gravesen,Parker greiene. Vil helst ha begge to defensive hvis vi kjøpoer de, synes begge virker mer solide der. Og en annen ting, kjøper vi Gravesen, MÅ Butt selges, han er altfor dyr i drift som et 4.valg.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #18 på: 09. Aug. 2006, 14:34 »
at vi fikk penger for denne mannen er for meg helt utrolig

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #19 på: 09. Aug. 2006, 15:04 »
nå ble gravesen kjøpt til real madrid fordi de ikke hadde klart og fylle tomrommet etter makelele! og så vidt jeg vet er han defensiv midtbane spiller. jeg ser på gravesen som en butt type og ikke en riquelme kar!
lt;3 Newcastle <3

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #20 på: 09. Aug. 2006, 15:20 »
KAn jo virke som om ikke gravesen greide å fylle tomrommet etter makelele og. så det spørs hvor god han er i den rollen
Andreas Martins

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #21 på: 09. Aug. 2006, 15:38 »
Sitat fra: "amt"
KAn jo virke som om ikke gravesen greide å fylle tomrommet etter makelele og. så det spørs hvor god han er i den rollen

Vi snakker om Claud Makelele her.
Vi snakker ikke om noen hvemsomhelst.
Å fylle tomrommet etter Makelele i et Real Madrid-lag totalt uten mål og mening er veldig, veldig vanskelig. Parker var glimrende i den defensive rollen hos oss i fjor, og opererte nesten som Makelele gjør i Chelsea. Men ikke faen om Parker hadde greid å overta etter Makelele i Real Madrid eller Chelsea. Selv om Parker er aldri så god, så er det Makelele vi snakker om.

Å fylle tomrommet etter Makelele er som å fylle tomrommet etter Alan Shearer! Verken Southampton eller Blackburn har greid det. Vi kommer heller ikke til å greie det. Men heldigvis har vi økonomi til å hente gode spillere, som kan gjøre savnet mindre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #22 på: 09. Aug. 2006, 15:46 »
Hehe. Sant. Eneste som kunne fyllt tomrommet til Makelele spiller antakeligvis ved hans side på Frankrike.
Men at Gravesen vil være en av de aller beste ankrene i Premier League syns jeg det er liten tvil om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Charlton
« Svar #23 på: 09. Aug. 2006, 17:37 »
får håpe det om vi skaffer oss han!
Andreas Martins