20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir kjøp nummer to?  (Lest 14684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem blir kjøp nummer to?
« Svar #45 på: 20. Aug. 2006, 12:56 »
Sitat fra: "djmattis"
Jeg har lest at Wayne Bridge er klar for oss fra Chelsea.....
Følg med!!!!

kilde?

djmattis

• Gjest
« Svar #46 på: 20. Aug. 2006, 13:14 »
La oss bare se hva dagen har å by på....
Dette er jo bare løse rykter men jeg har kommet over det.
La oss si det sånn...
Får håpe det går gjennom!

djmattis

• Gjest
« Svar #47 på: 20. Aug. 2006, 14:01 »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #48 på: 20. Aug. 2006, 14:13 »
Disse 4 spillerne detta handler om er jo de spillerne vi har vært linka over lang tid Kerzhakov,Bridge og Martins tror jeg blir tillfeldigvis de vi har størst mulighet til og mest sannsynelig vill komme til klubben hvis det først kommer noen.Gravesen som nevnt der også tror jeg vell velger CL spill men ingenting er sikkert før det er bekrefta men nevnte ikke Roader att han skulle bare hente en spiss? Så da blir det ikke Martins OG Kerzhakov men velger kun en av dem?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 20. Aug. 2006, 14:20 »
Hvis vi får de 4 spillerne må vi være strålende fornøyd:) Da gjelder det bare å se hva som skjer.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 21. Aug. 2006, 17:54 »
Nå ser det virkelig ut som de 12 personene som tippet Obafemi Martins som neste transfer, går  av med seieren! Og det liker jeg :lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 21. Aug. 2006, 18:05 »
Sitat fra: "EivindI"
Nå ser det virkelig ut som de 12 personene som tippet Obafemi Martins som neste transfer, går  av med seieren! Og det liker jeg :lol:

selv om jeg ikke er en av de 12 liker jeg det også :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 21. Aug. 2006, 18:09 »
Får bare håpe han er 21:) Kan ikke tenke meg at de handler uten å ha kontroll på dette?!

I såfall, om han er 21, så har vi to svarte, lynraske bein som holder i minst 10år på toppnivå!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 21. Aug. 2006, 21:39 »
Martins + Emre + Zoggy + Duff/Milner = superrask gjennombrudds power!!! :twisted:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 21. Aug. 2006, 21:56 »
Pluss at Dyer snart er klar..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 25. Aug. 2006, 10:18 »
Nå er det altså klart at Martins ble Roeders andre kjøp for sessongen. Men tråden er langt fra død for det. Man har hintet til at det er flere på vei inn, og mens jeg skriver dette tidlig fredag morgen så forventer jeg faktisk at Roeder og Fat Fred å resten av apperatet i skrivende stund arbeider reva av seg med nettop flere spillere.

Jeg har hele tiden antydet at vi bør hente Gravesen, men bare sålenge det IKKE går på bekostning av forsterkninger i andre ledd som trengs mere. Jeg mener vi kan trenge både en kvalitetsstopper og en back og ideelt sett enda en spiss. Legger vi da til Gravesen der, regner vi 4 spillere. Det tviler jeg på at vi kan klare før transfervinduet stenger (altfor snart). Derfor er det viktig at man nå bruker det lille som er igjen av tid mest mulig effektivt og mot de områdene som trenger forsterkninger mest.

Har også merket meg at ryktene om Robert Huth har blusset opp igjen. Han er jeg sterkt imot, han har sikkert alle forutsetninger for å bli veldig god. Men jeg føler at vi allerede har to stoppere i den kategorien. Skal vi ha en stopper bør vi gå for en som kan gå inn på laget umiddelbart og heve nivået der bak og være den lederen som våre unge fremmadstormende ser ut til å trenge. Stallen har strengt tatt ikke vert stor nok, og i tillegg går man hen å selger Boumsong. Resultat: vi trenger forsterkninger i forsvaret. Helst både en back og en stopper.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 25. Aug. 2006, 17:57 »
Huth vil jeg ikke ha.. Han slang med leppa til kong Shearer. Håper på Bridge, Gravesen og en spiss.. Da kommer vi langt

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 25. Aug. 2006, 18:32 »
Ikke bare slang han med leppa, se her   :x

Ser skikkelig vondt ut...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 25. Aug. 2006, 19:46 »
Ingen får komme her og fortelle meg at det der var et uhell.
Han er fullt klar over at han tramper foten akkurat der han gjør det. Og er det noen som kan huske å ha sett tyskeren bedt om unnskyldning i etterkant? Jeg kan ikke huske det. Og jeg husker den episoden pretty well.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 25. Aug. 2006, 19:47 »
Derfor bør ikke Newcastle kjøpe Huth. Vi har allerede Bramble til å kløne det til i forsvaret.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.