20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #1365 på: 10. April 2011, 05:05 »
Hva skjedde egentlig i Sunderland a? Greit nok at de solgte Bent, men de fikk jo faen meg £24 mill for han, gjorde de ikke?
Forvaltet de pengene så dårlig? Kjøpte jo Sessegnon, og lånte Muntari, to klare forsterkninger vel? Savnet etter Bent ble vel ikke mindre når Wellbeck ble skadet. Men er alle pengene etter Bent borte?
mackems holder seg nok, grunnet god første halvdel av sesongen. Spørsmålet jeg stiller meg er om Bruce får sparken i sommer hvis de ikke snur trenden ganske fort.
Godter meg stort over situasjonen i mackems nå, men håper fortsatt ikke at de rykker ned.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 10. April 2011, 06:37 »
Bruce signerte ny kontrakt for ikke lenge siden, og noen tall jeg har lest (dog det virker som det bare er spekulasjoner) sier at det vil koste Sunderland rundt £8m å sparke Bruce nå. Å bruke Bentpengene på å sparke Bruce er alle tiders, selv om det for vår del hadde vært gøyere om han hadde fortsatt infiltreringen.

Resten av pengene forsvinner fort og vel så det dersom de vil anskaffe seg noen av spillerne de har på lån denne sesongen, så det ser ikke ut til at salget kommer til å styrke dem vesentlig.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 10. April 2011, 10:30 »
Er liksom litt vanskelig dette her. Jeg håper at de skal tape alle kampene samtidig som at jeg ikke håper at de rykker ned. Kan bli vanskelig å få både i pose og sekk...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 10. April 2011, 11:41 »
Jeg håper helt klart at vi kommer over Sunderland på tabellen - da er liksom ting tilbake til det normale oppe i nord-øst. Samtidig håper jeg ikke de rykker ned.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 10. April 2011, 12:35 »
Jeg håper helt klart at vi kommer over Sunderland på tabellen - da er liksom ting tilbake til det normale oppe i nord-øst. Samtidig håper jeg ikke de rykker ned.

This!

Newcastle vs Sunderland er jo noe som burde være hver sesong, så uansett hvor mye man misliker Sunderland så er det et lag som skal ligge i samme divisjon som Newcastle. Enkelt og greit!

Edit: Og jeg regner med at Sunderland greier seg ganske greit.
Nei.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 10. April 2011, 14:50 »
Der er vi enige. Rivaliseringen er mye morsommere når begge er i samme divisjon. Ingen av oss kjemper helt i toppen, så da er lokaloppgjørene ekstra viktige

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 10. April 2011, 20:57 »
Sunderland Fans Tribute for Sir Bobby Robson at Celtic

http://www.youtube.com/watch?v=4_kBI4oICwU
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 11. April 2011, 20:58 »
Velfortjent applaus i retning Sunderlands supportere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 30. April 2011, 18:09 »
Ja, kva tykkjer di om siste halvdel av sesongen? Er di nøgde med Bruce som manager?

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 30. April 2011, 20:06 »
Klart vi er fornøyde. Når man kjøper spillere til en pris som kunne ha gitt 3 millioner barn i Sahel-beltet rent vann daglig og alt vi serverer er kneippbrød med kukost fra Fabian Stang er vi meget fornøyde.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1375 på: 30. April 2011, 20:49 »
Er det Sessegnon og Muntari du beskriver her?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 14. Juni 2011, 00:04 »

God sommer gutter!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 14. Juni 2011, 00:20 »
Æsj... Kommer fortsatt ikke over at vi klarte å rote bort en 3-0 ledelse i siste kamp! Og det sureste var at utligninga kom i det 89.. Ett minutt igjen av sesongen, og vi raser fra 9. plass til 12. plass bare med det ene målet imot... Og det knuste målet gjennom hele sesongen, som var topp 10...

God sommer til deg også da Chopra! ;) Nesten så jeg håper du blir litt mer aktiv her inne neste sesong! :P Du er jo eneste Mackem her tror jeg. Og det er alltid gøy med litt rivalisering og tenning her inne! :) Du er ihvertfall velkommen av meg til å ta turen inn her et par ganger. ;) Og det er jeg sikker på at du gjør, etter å ha sett det norske Sunderland forumet! :P Det var virkelig skuff! Det der forumet tilhører ikke noe topp 10 lag! ;)
« Siste redigering: 14. Juni 2011, 00:25 av thomashaer »

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 14. Juni 2011, 15:25 »
Ser ut til at mackems lander selveste Darren Gibson. Blir vel årets store signering, spennende å se hvordan det går en hel sesong uten Bent, med forsterkninger som dette  :D

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 22. Juni 2011, 20:45 »
Og det er jeg sikker på at du gjør, etter å ha sett det norske Sunderland forumet! :P Det var virkelig skuff! Det der forumet tilhører ikke noe topp 10 lag! ;)

Domenet er gull, programmet er fra den tiden mobiltelefonene ga eierne sine plager i nakke og skuldre. Nå holder vi få aktive til et annet sted, et meget hemmelig sted. Kan røpe såpass at blant de 5 mest aktive forummedlemmer i Norge er finner man en av dere.......   ;)  Han har til og med blitt mester i tippekonken vår. 

Tror dessverre det er under 100 medlemmer i Norge og Sverige. Harde bud.