20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 322755 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #1350 på: 13. Feb. 2011, 11:17 »
Kranjcar<3

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 13. Feb. 2011, 18:56 »
Kranjcar<3

Tørre rundstykker med svett ost og servelat fra Europris.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 14. Feb. 2011, 20:36 »
hva har du imot rundstykker da? Har du gått så mye på NAV at du har blitt lei?

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 03. April 2011, 17:48 »
Dykk er i storform for tida!!! Må ikkje rykka ned no då ;)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 05. April 2011, 00:18 »
0 - Sunderland's Ahmed Elmohamady has fired in 24 shots but none of them have been on target. Duck.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 06. April 2011, 20:38 »
0 - Sunderland's Ahmed Elmohamady has fired in 24 shots but none of them have been on target. Duck.
Han har tydeligvis noe alvorlig imot fugler. Bare synd han ikke klarer å få høyde på ballene han sender inn i boksen.
- Maro

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 09. April 2011, 17:39 »
Mackems= STORFORM  :P

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 10. April 2011, 02:07 »
Ok - nå roer vi litt her. Ikke morsomt å være i den situasjonen de er nå... HÅper bare de ikke rykker ned, da det er nok av andre møkkaklubber som bør ned. Alle begynner merkelig nok på W...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 10. April 2011, 02:34 »
Tror at to W'er rykker ned og den siste blir en B. Mackems skal være glad de har samlet såpass med poeng allerede denne sesongen, ellers hadde det kunnet blitt ekstremt nervøst og muligens stygt der. Tror de berger seg. Vinner vi mot Villa kan vi kjapt se et nytt Newcastle-scenario i Birmingham, tror jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 10. April 2011, 02:58 »
Håper at Villa rykker ned! Det har ikke noe med at vi tapte der, som til slutt sendte oss ned. Vi spilte for dårlig i 31 andre kamper det året (vant 6, og uavgjort borte mot MU i første kampen som jeg kommer på i farten), så den kampen alene ble ikke utslagsgivende, ei heller noe jeg hater Villa for. De ville vinne kampen, det ville ikke vi.

Men jeg liker ikke Villa. De er en konkurrent til plassene vi skal kjempe om, og har aldri likt klubben noe spesielt. Hadde ikke gjort meg noen ting om de hadde rykket ned...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 10. April 2011, 03:25 »
Mest av alt misliker jeg Villa pga at supporterne deres godta seg mer enn noen andre supportere omtrent, over at vi rykka ned. Husker også blant annet at en fanside til Villa skrev et langt innlegg om deres glede over at Newcastle rykka ned. Så herregud så digg det hadde vært å sett de rykka ned selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 10. April 2011, 03:29 »
Jeg har fulgt med for lenge til å ikke innse at nedrykk ikke bare er mulig, men også sannsynlig. Våre neste 6 kamper er stort sett mot lag som er enten rett over eller rett bak oss... og alle unntatt Wigan (som vi har på SoL) viser tegn til at de kan ta poeng. Mange sekspoengere framover, og som i dag kan vi fort ryke i flesteparten av dem. Skumle saker.

Ja, fakta er at jeg faktisk allerede har akseptert at vi ikke er i samme divisjon som dere neste sesong.
- Maro

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 10. April 2011, 03:49 »
Tror dere klarer dere, jeg. Har såpass med poeng allerede, at bunnlaga skal få slite hardt bare med å nå 38 poeng. I tillegg tror jeg at dere klarer få med dere noen poeng til selv. Så får du bare satse på at vi fikser biffen senere i dag :)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 10. April 2011, 04:22 »
Herlig innsats av agent Bruce nok en gang. Håper ikke han får sparken.

Jeg unner Sunderland en 17.plass, så vi kan få en repetisjon av 5-1 kampen neste sesong også.