20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #1320 på: 19. Jan. 2011, 11:39 »
Vi kan vel gå med på et salg av Xisco?
Tja. Unner egentlig ikke Xisco den tvilsomme æren det er å måtte ikle seg den røde og hvite trøyen. Å spille for the unwashed må jo være en skjebne verre enn døden. Men for hans del, så er det jo kanskje bedre enn å slite tribunen hos oss. Men det er ikke sikkert at slike som han blir så mye bedre tatt imot i Sunderland, enn i Newcastle...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 19. Jan. 2011, 17:09 »
Trodde kanskje xisco var litt sånn Dirrrty jeg, men kanskje jeg tok feil?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 19. Jan. 2011, 17:56 »
Du tar så absolutt ikke feil !

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=143568662365339&set=a.115302281858644.28055.100001366186249#

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 19. Jan. 2011, 17:57 »
Carew er god dersom han holder seg skadefri, men det er jo også et stort spørsmål om han vil klare. For våre EM-sjanser bør han det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1324 på: 19. Jan. 2011, 20:54 »
Hmm. Som Rosenborg-supporter er jeg ikke for glad i å eksperimentere med rødt og hvitt. Ei heller for Carews del, da jeg fremdeles husker han som den beste spissen Rosenborg har hatt siden en kar ved navn Odd. Men ettersom han uansett har ikledd seg blått og rødt og mange andre rare farger, så gjør vel ikke den rødstripete drakta for mye skade.

Carew vil aldri klare å holde seg skadefri hele tiden fra nå til EM-start. Men unngår han langvarige skadeavbrekk, og får han spille så godt som fast for klubblaget, så er det så bra som det er mulig å få blitt for landslagets del.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 19. Jan. 2011, 20:59 »
Du tar ikke feil, og jeg tror det kan være en viktig årsak til at han ikke akkurat har hatt en strålende karriere i England. Jeg tror ikke lenger slike folk blir drevet til selvmord i England, men spesielt godt likt blir de nok ikke.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 20. Jan. 2011, 00:06 »
Du tar ikke feil, og jeg tror det kan være en viktig årsak til at han ikke akkurat har hatt en strålende karriere i England. Jeg tror ikke lenger slike folk blir drevet til selvmord i England, men spesielt godt likt blir de nok ikke.

Ut ifra de kommentarene der så er han joh elsket av en del mannfolk :S fysj a man.. er nok ganske sikker på at han er skeiv.
Ba Ba Ba!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 20. Jan. 2011, 00:07 »
Homo pga det derre!? Haha!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1328 på: 20. Jan. 2011, 00:18 »
Det der er standard greker-pose i Ayia Napa. Mulig moten har slått spanjolene også.

Tviler på at han er gay. Gikk jo samme ryktene om Tim Krul husker jeg :P

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 20. Jan. 2011, 00:46 »
Jeg tror han er gay (ikke at jeg har noe imot det uansett) se på de andre bildene hans, eller så er han bare glad i å kose med andre menn.
Ba Ba Ba!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 20. Jan. 2011, 00:58 »
Bare glad i litt manlove han! :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 20. Jan. 2011, 01:07 »
Har vært en del bilder rundt på netter hvor fyren koser seg veldig med andre mannfolk, og jeg regner med at det har blitt brukt både tunge og mye annet mellom den fyren og andre menn. Men hverm bryr seg? Er'n homo så er'n homo, og er'n hetero så er'n hetero. Big fuckin' deal! Jeez! Eneste som betyr noe er jo hvor god, evt. ræva han er. Håper dog han får en sjanse til å vise seg frem en eller annen gang. Det litte jeg har sett av fyren har så absolutt ikke vært ille.

Og angående homofili: Jeg blir mildt sagt OVERRASKET om PL, og proffotball generelt, ikke er "fult" av homofile menn. Herre min hatt. Er jo bare og ta en titt på folkene. Noen av de MÅÅÅÅ da være homofile!? :D
« Siste redigering: 20. Jan. 2011, 01:15 av boris. »
Nei.

Simmi

• Gjest
« Svar #1332 på: 20. Jan. 2011, 14:38 »
Tror ikke han er homofil. Var et stort intervju med Xisco i et matchprogram, og da snakka han mye om barnet sitt og forloveden sin :) Kan jo hende han er det i hemmelighet dog...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 20. Jan. 2011, 14:43 »
Er vel 1 av 30 som er homse eller noe, og ingen i Tippeligaen eller Premier League ... merkelig sak det der.

Hoset tror jeg er homo i Norge da. Og kanskje Annan er bifil. Ellers vanskelig å tippe

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 20. Jan. 2011, 15:46 »

Ut ifra de kommentarene der så er han joh elsket av en del mannfolk :S fysj a man.. er nok ganske sikker på at han er skeiv.
Hvis det er kommentarene på Facebook-siden du sikter til, så er jeg nokså sikker på at den er fake ;)

Men for all del, er ikke umulig at han er litt skeiv. Er ikke akkurat den type bilder jeg hadde tatt sammen med kompisene mine :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.