20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #120 på: 21. Sep. 2008, 17:18 »
Ja, takk skal du ha Ashley. Takk for at vi kommer til å havne bak dette laget denne sesongen.
Ashley skulle faktisk lært litt av godeste Niall Quinn, han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #121 på: 21. Sep. 2008, 23:18 »
Må si meg enig at dette viser klassen til Sundershite suporterne:P
Takk for at du understreker det vi alle visste:)
Newcastle United Football Club<3

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 22. Sep. 2008, 01:36 »
Hva med at man stenger denne tråden og heller er litt nøyere på hva man slipper inn av tilfeldig søppel?
Oscillons From The Anti-Sun

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 22. Sep. 2008, 13:01 »
Er det så farlig då? Kan ikkje sei eg tar meg nær av denne tråden.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #124 på: 22. Sep. 2008, 13:12 »
Bare morsom at han interesserer seg så mye for vår klubb at han registrerer seg som bruker av forumet.

Pappan hans er nok Sunderland fan, og så tør ikke lillegutt å innrømme at han virkelig er Newcastle fan.
Kjip situasjon å være i, så synes vi skal være snille med han.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 22. Sep. 2008, 13:18 »
Sunderland har jo vert lillebror så er kje rart det lager litt "kvalme" nå når det er bedre enn oss. Folk her liker jo og plage Sunderland og det går vel begge veier ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #126 på: 22. Sep. 2008, 20:36 »
Men det er jo symptomatisk for en SMB at han ikke aner at det er Manure som er scums, mens vi er the (not so) mighty geordies...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 23. Sep. 2008, 10:02 »
Er nesten litt rart å si dette, men jeg føler faktisk ikke noe hat til Sunderland i det hele tatt. Kanskje det er fordi klubben alltid har levd i skyggen av oss. Og de er like sultne på suksess som oss. Er bare en klubb jeg virkelig hater og der er Man U. Drittsupportere med drittklubb som overhodet ikke representerer engelsk fotballkultur i det hele tatt. Hva er gøy med et lag hvor 80 prosent av de som er på stadion kommer fra utlandet. PATETISK.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #128 på: 23. Sep. 2008, 11:36 »
Nå aner jeg ikke hva som går av meg, for det kan vel virke som om jeg kanskje forsvarer Manchester. Men de (klubben) kan jo ikke noe for at 80% på stadion er utlendinger. Ikke det at det er helt riktig uansett, men det er jo ikke poenget.
Når det er sagt, hater jeg "Scums" jeg også, men Spuds, Mackems og Chelski kommer først på hatlista!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 23. Sep. 2008, 15:28 »
Manchester United har jo skyhøye billettpriser og det er vel derfor det er mest utlendinger så klubben kan helt klart noe for det. Dog kan man si at de er avhenigig av penger for å ha suksess i dagen PL, men de kunne helt klart hatt noe billigere priser.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 23. Sep. 2008, 15:39 »
Det har blitt sånn i de aller største klubbene i England, at utlendingene utgjør den største inntektskilden. Merkevaren Manchester United teller mer enn fotballklubben Manchester United.

Den dagen Newcastle blir på samme måte, og Toon Army gradvis utraderes, legger jeg offisielt opp som supporter.
Mike Ashley er jo på god vei, så la oss håpe at eventuelle nye eiere fortsetter på samme sti.

Men skulle vi bli kjøpt opp av arabiske oljesjeiker eller Bill Gates, så vil det samme skje hos oss ganske fort er jeg redd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 24. Sep. 2008, 08:50 »
Nå aner jeg ikke hva som går av meg, for det kan vel virke som om jeg kanskje forsvarer Manchester. Men de (klubben) kan jo ikke noe for at 80% på stadion er utlendinger. Ikke det at det er helt riktig uansett, men det er jo ikke poenget.
Når det er sagt, hater jeg "Scums" jeg også, men Spuds, Mackems og Chelski kommer først på hatlista!

Det er jo klubbens komersielle suksess og Bækhæm som blant annet har ført til dette.  Klubben har jo et ansvar når de utvider seg at de ikke mister den engelske sjelen.  Det morsomme er å diskutere dette med scumfans i Norge, de hevder selvsagt at flesteparten i manchester heier på united og ikke på city. Dette er jo absurd siden klubben faktisk holder til utenfor bygrensene. Det ville vært det samme som at flesteparten av folka rundt Lillestrøm heier på Vålrenga!! I tillegg synes de at livet på theatre of silence er vanvittig bra, og et er jo rent oppspinn. Jeg glemmer ikke da jeg så jublieumskampen scum mot city, 50 år siden flyulykka.  Rundt en sånn markering burde det være litt stemning og følelser, men hva hørte jeg da Carrick reduserte på overtid?? En liten bris av applaus, samme typen applaus som hører på en golfbane. Jeg misliker sterkt pool, spesielt pga av de arrogante supporterne i Norge. Men,  i motsetning til SCUM, kan klubben kan skilte med at den representerer engelsk fotball og har en lojal og sterk engelsk fanbase.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #132 på: 24. Sep. 2008, 09:27 »
Som du sier her, så de fleste som bor i Manchester, heier på Citeh. Om det stemmer, aner jeg ikke. Så jeg stoler på deg.
Men i så tilfelle, kan fotballklubben Manchester United noe for det? Det har jo veldig mye med miljøet du vokser opp i, og hvilket lag foreldre/venner holder med.
Men at SCUM-fans i Norge vet (LES: tror) at de er verdensmestere, er det jo liten tvil om.
Men jeg har ikke hørt så veldig mye drittslenging og slik om Newcastle fra de i år, som jeg gjorde i fjor :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #133 på: 24. Sep. 2008, 10:26 »
Man-Utd er en klubb for folk uten baller og uten egne meninger. For svake folk med mindreverdighetskomplekser og som ikke takler motgang.
http://www.youtube.com/watch?v=qh10PMRpYoY
sunt pueri pueri puerilia tractant

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 24. Sep. 2008, 11:48 »
Man-Utd er en klubb for folk uten baller og uten egne meninger. For svake folk med mindreverdighetskomplekser og som ikke takler motgang.
http://www.youtube.com/watch?v=qh10PMRpYoY

HEHEHE!!Akuurat som jeg skulle ha sagt det selv. *klapp klapp klapp*