20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #135 på: 24. Sep. 2008, 13:09 »
Hehehe. Med den videoen ble faktisk innlegget meget bra ;)
Enig er jeg tilogmed :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 24. Sep. 2008, 15:48 »
Originaltekst:
"Kom ikke her og fortell meg at du begynte for at det var godt, nei.
Du begynte for at alle andre gjorde det.
Du er svak og tør ikke si nei."

Oversatt til fotballspråket:
Kom ikke her og si meg at nordmenn har begynt å heie på Man Utd fordi de er gode. De begynte for at alle andre gjorde det. De er svake, og tør ikke si nei.

Enkelt og greit.

Jeg kjenner dessverre en god del røde djevler, og jeg har stor respekt for menneskene. Men jeg kan umulig respektere deres valg av favorittlag, for det er jo ikke en bevisst handling. Manchester United er en ond sekt som sprer seg som pesten rundt om i verden, og som suger til seg lettlurte småunger i alle aldre.

Finnes det ærlig talt norske United-supportere som husker da Alex Ferguson var nyansatt? Er det noen som vet at Bobby Charlton er geordie, for eksempel? Vi som har den eneste rette tro vet selvfølgelig dette godt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #137 på: 24. Sep. 2008, 16:23 »
Jeg visste faktisk ikke at Bobby Charlton var geordie :o
hehe.
Når ble egentlig SAF ansatt? '87?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 24. Sep. 2008, 16:39 »
Er det noen som vet at Bobby Charlton er geordie, for eksempel? Vi som har den eneste rette tro vet selvfølgelig dette godt.
Hvor mange i det hele tatt er det egentlig som vet dette? Jeg visste det ikke, og jeg er overbevist om at det kun er noen få personer på dette forumet som visste det fra før også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 24. Sep. 2008, 17:00 »
Bra innlegg, ratatosk :P

http://www.youtube.com/watch?v=AD3TwlRg-xE&feature=related

Dette er vel en fin sang for oss da ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 24. Sep. 2008, 17:03 »
Originaltekst:
"Kom ikke her og fortell meg at du begynte for at det var godt, nei.
Du begynte for at alle andre gjorde det.
Du er svak og tør ikke si nei."

Oversatt til fotballspråket:
Kom ikke her og si meg at nordmenn har begynt å heie på Man Utd fordi de er gode. De begynte for at alle andre gjorde det. De er svake, og tør ikke si nei.

Enkelt og greit.

Jeg kjenner dessverre en god del røde djevler, og jeg har stor respekt for menneskene. Men jeg kan umulig respektere deres valg av favorittlag, for det er jo ikke en bevisst handling. Manchester United er en ond sekt som sprer seg som pesten rundt om i verden, og som suger til seg lettlurte småunger i alle aldre.

Finnes det ærlig talt norske United-supportere som husker da Alex Ferguson var nyansatt? Er det noen som vet at Bobby Charlton er geordie, for eksempel? Vi som har den eneste rette tro vet selvfølgelig dette godt.

Jeg er nok selv en av de som misliker Man.utd alt for mye. Man burde vel heller konsentrere seg om sitt eget lag, men jeg fordrar faktisk ikke dette laget. Men allikvel så har jeg ingen problemer med å respektere kompiser eller andre som holder med Man.utd. Hva i helvette får deg til å tro at folk som holder med Man.utd er svake mennesker? Det blir bare dumt å si. Noe av grunnen til Man.utd store fanskare i Norge er faktisk foreldregenerasjonen vår(er 21 år), altså folk som vokste opp på slutten av 50 og 60-tallet. ALLE holdt med Man.utd på den tiden(flyulykken var mye av grunnen selvsagt), og det har blitt videreført. Far og sønn holder veldig ofte med det samme laget, eller man har blitt påvirket innad i familien av en eller annen. Det er hvertfall en tendens jeg ser veldig mye av i min krets. Det er en hovedårsakene til at vår generasjon er så til de grader dominert av Man.utd supportere. Selvfølgelig har all suksessen sitt og si, og det vil alltid komme medgangssupportere. Men vi kan ikke dra alle over en kam og ikke respektere det laget de holder med(da snakker jeg om folk som er like entusiastiske fans som meg selv, hvorfor skal ikke jeg respektere de da?). Faktisk har jeg større problemer med å respektere folk som bytta lag til Newcastle i takt med Shearer. Det jeg vil frem til er at Man.utd faktisk har vært det mest naturlige laget å holde med for oss som har vokst opp på 90-tallet. Foreldregenerasjonen og suksessen på 90-tallet har sammen  skapt en voldsom mengde supportere. Jeg kan være enig i at ikke alle Man.utd fans i Norge har like god grunn til å være like stolte, men herregud det finnes mange som har man.utd som lidenskap og de er altså svake mennesker?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 24. Sep. 2008, 18:43 »
Dette er mitt generelle inntrykk av norske manu-supportere.
Det finne selvfølgelig alltid unntak, men dette er etter min mening regelen heller enn unntaket.

Denne foreldregenerasjonen har jeg aldri sett. Kan knapt nok huske å ha sett en ManU-supporter over 30 år. Mens jeg ser drøssevis av dem i Liverpool-drakt. Det er selvfølgelig meget mulig at flyulykken i München fikk mange til å sympatisere med ManU. Og de har hatt en del meget gode spillere opp gjennom årene. Men jeg har til gode å se ManU-supportere over 30 år. Og mitt inntrykk er at de fleste holder med ManU pga at alle vennene gjør det, selv om de selv hevder at grunnen er Solskjær, Beckham eller Ronaldo.

Jeg klarer i hvert fall ikke å ta ungdommer i ManU-drakt seriøst. Etter min mening er de svake mennesker, fordi de holder med et lag som alle andre holder med. De holder med det laget som har vunnet mest, fordi det er lettest sånn. Jeg kunne tenkt meg å sett hvor mange som hadde gått rundt med rød drakt i full offentlighet om ManU hadde vært i vår posisjon.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #142 på: 24. Sep. 2008, 19:27 »
Sunderland ??? Er ikke det en togstasjon eller noe...
« Siste redigering: 24. Sep. 2008, 20:39 av Wroom »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 25. Sep. 2008, 19:49 »
Når NSB stopper på Lillestrøm, så stopper nok også britiske tog i Sunderland. Synd, men sant.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #144 på: 19. Okt. 2008, 12:40 »
Når får vi se da mot Shitty hva scums er gode for.Blir nok tap igjen og det faste innslaget pipekonserten 8)

Til lørdag smeller det igjen.Og kanskje dere ikke har like flaks denne gangen.Billig mål til Milner,og Chopra i tverrliggeren.

Og forresten.Dopapiret i Cartoon.Er det dyrt????
« Siste redigering: 19. Okt. 2008, 12:42 av Having A Laugh »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 19. Okt. 2008, 13:00 »
Det er ikke så dyrt. Det mest populære merket er sort-hvitt stripete og blir rødt-hvitt stripete etter å ha tørket seg med det.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #146 på: 19. Okt. 2008, 20:39 »
LOL :D

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #147 på: 15. Nov. 2008, 14:19 »
2-1

We allways win 2-1!!!!!

Easy easy

Who are ya!!!

FTM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 15. Nov. 2008, 14:22 »
Når får Keane sparken tru? Før eller etter di rykka ned?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #149 på: 15. Nov. 2008, 16:44 »
Vi har ingenting å flire av. Sunderland framstår som eit bedre lag enn oss, og vant fortent derbyet.
Newcastle framstår som ein sirkusklubb. Rett og slett ein laughing stock.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!