20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #375 på: 24. April 2009, 16:36 »
Men når det er sagt så er det pr dags dato.Sesongen er ikke over.Sunderland er langt i fra klare for neste sesongs PL,og jeg har tenkt nøye over dette før jeg har begynnt å yppe.Fy faen lite driti ut hvis Newcastle havner over Sunderland og Doncaster står på motsatt side av banen på Stadium of Light neste sesong.....

Wow, du har teinkt på den tanken altso ;)

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #376 på: 24. April 2009, 16:39 »
Men når det er sagt så er det pr dags dato.Sesongen er ikke over.Sunderland er langt i fra klare for neste sesongs PL,og jeg har tenkt nøye over dette før jeg har begynnt å yppe.Fy faen lite driti ut hvis Newcastle havner over Sunderland og Doncaster står på motsatt side av banen på Stadium of Light neste sesong.....

Hadde dog vært kult med Leicester på besøk igjen da.
- Maro

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #377 på: 24. April 2009, 16:45 »
Lukter nedrykk her nå!

Hater Roy Keane og Sunderland, så det at begge opplever motgang er en drøm som går i oppfyllelse!

:)

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #378 på: 24. April 2009, 16:46 »
Når får Keane sparken tru? Før eller etter di rykka ned?

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #379 på: 24. April 2009, 16:48 »
Panzer og Igrinde har kjørt hardt ut helt fra starten på denne tråden.Joachim og flere har vært litt mer edruelige i uttalelsene.Ha ha:)

Hva føler disse to nå?Mener de fremdeles at Sunderland kommer til å rykke ned?
« Siste redigering: 24. April 2009, 16:50 av Having A Laugh »

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #380 på: 24. April 2009, 16:52 »

Hadde dog vært kult med Leicester på besøk igjen da.

Walkers er digg ass.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #381 på: 24. April 2009, 17:19 »
Flotte dikt om Shearer. Kan ta de med å vise til han senere i dag :-)

Siden du bor i Cartoon Radar så har du sikkert tatt heisen på St James fra toppetasjen.Hva sier stemmen i heisen når du trer inn?GOING DOWN!?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 24. April 2009, 17:37 »
At Sunderland-fansen er kjepphøye nå skjønner jeg, men det tar ikke lang tid før dere kommer ned på jorda igjen. På samme tid om to år ligger vi langt over dere på tabellen, vi er en myyyye større klubb enn dere.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #383 på: 24. April 2009, 17:38 »
Om 2 år.............

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 24. April 2009, 17:48 »
Jepp, vi kommer alltid til å være større enn dere på lang sikt. ALLTID.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #385 på: 24. April 2009, 17:55 »
Og nå er det vel ikke mye igjen av flaska di????

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 24. April 2009, 18:57 »
Til motsetning fra dere S'land-folk venter jeg til fest/vorspiel i kveld med å hive meg på flaska.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #387 på: 24. April 2009, 19:02 »
Til motsetning fra dere S'land-folk venter jeg til fest/vorspiel i kveld med å hive meg på flaska.

Jepp smart for deg det.Og hvis du var edru når du skrev det så er nesten det enda verre:)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 24. April 2009, 19:44 »
Når får Keane sparken tru? Før eller etter di rykka ned?

Bra du tok fram denne. Har jo allerede rett på eine, og får sikkert rett på nr 2 og :) Du tok feil angåande Keane, so er jo lov håpa du tek feil igjen ;D.  Du har jo vore kjepphøg heile tiden du, først med at Keane aldri kom til å forsvinne, han hadde 5 års plan osv osv BLA BLA... Og no, når di er 4 poeng frå nedrykk så er du like kjepphøg. 5 kampar att endå Cocky.

« Siste redigering: 24. April 2009, 19:47 av lgrinde »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #389 på: 24. April 2009, 20:05 »
Newcastle blir neppe å ende opp som Leeds. Dersom dette nedrykket hadde kommet med Fat Fred ved roret så hadde skuta gått rett til bunns. Ved at Ashley omstrukturerte økonomien slik han gjorde så står klubben sterkere enn det den gjorde for 2 sesonger siden. Nå skal det dog sies at det er stort sett hans feil at skuta nå går ned så det skulle bare mangle at han ikke sikrer klubben økonomisk før han stuper over bord.

Hvorfor ville vi havnet som Leeds er ganske enkelt med tanke på driftsutgifter og gjeldsmengde kontra inntekter i klubben. Siden det nå mest sannsynlig kommer til å bli nedrykk så kommer nok billettutgiftene til å minke men samtidig vil nok de aller fleste store stjernene hoppe av som rotter av et synkende skip, noe som igjen medfører mindre lønnsutgifter. Og de som blir igjen får en kraftig nedgang i inntekt ref. klausuler i kontraktene om nedgang i lønn ved nedrykk. En feil Leeds gjorde var å ikke ha denne klausulen for mange av stjernene.

Det er trist for klubben og ikke minst for byen og regionen om Newcastle rykker ned. På en måte er det OK fordi klubben trenger å rives opp litt og ristes for å bli kvitt daukjøtt og primadonnaer som henger i klubben fordi Newcastle har vært en klubb som må lokke spillere med lønninger kontra lovnaden om sølvtøy. De unge som er i klubben og som kan se ut til å bli hovedstammen i klubben fra neste sesong er absolutt lovende. Resultatene til Newcastle's reservelag er ikke skremmende dårlig i motsetning til f.eks Liverpool's reservelag som ligger på bunn av tabellen.

Trist blir det også med tanke på at om jeg skal se toppfotball i nordøst i neste sesong så må jeg kjøre helt ned til Middlesbrough og den turen er jeg ikke så interessert i å ta i helgene. Men selv om det skulle ende opp med nedrykk så blir jeg nok å se på tribunene på SJP og jeg håper resten av den "harde kjerne" av fans som bor i området skjønner at klubben trenger de mer neste år for å evt kjempe om opprykk og at de ikke svikter.