20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 326138 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #345 på: 23. April 2009, 20:05 »
Sist jeg sjekket forumet på nettsiden til Sunderlands norske supporterklubb, så sto det ikke et kløyva ord om Prica.
Riktignok var det akkurat rundt den tiden Prica ble RBK-spiller, men likevel.
Men så har jeg generelt ikke stor tiltro til de 5 Sunderland-supporterne jeg tror jeg vet om i dette landet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #346 på: 23. April 2009, 22:37 »
Ha ha god humor dette ;D

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #347 på: 24. April 2009, 12:55 »
Alan Shearer's illegitimate
He ain't got no birth certificate
He's got AIDS and can't get rid of it
Dirty black n' white bastard
- Maro

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #348 på: 24. April 2009, 13:01 »

« Siste redigering: 24. April 2009, 13:09 av Having A Laugh »

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #349 på: 24. April 2009, 13:21 »
Skjønner godt at de er ovenpå nå, det er ikke ofte de har gjort det bedre enn oss. Heldigvis for dem er vi en storklubb så vi har liksom ikke brydd oss om at mackems har spilt ping pong mellom divisjonene mens vi har spilt europacup. La de nyte det mens de kan, rykker vi ned så bytter vi garantert divisjon året etter. Vi er og vil alltid være en mye større klubb enn Mackems.
an sparker ikke Bobby Robson??

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #350 på: 24. April 2009, 13:23 »
Skjønner godt at de er ovenpå nå, det er ikke ofte de har gjort det bedre enn oss. Heldigvis for dem er vi en storklubb så vi har liksom ikke brydd oss om at mackems har spilt ping pong mellom divisjonene mens vi har spilt europacup. La de nyte det mens de kan, rykker vi ned så bytter vi garantert divisjon året etter. Vi er og vil alltid være en mye større klubb enn Mackems.

Hjelper fælt lite å være "størst" i divisjonen under gitt.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #351 på: 24. April 2009, 13:28 »
Flotte dikt om Shearer. Kan ta de med å vise til han senere i dag :-)

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #352 på: 24. April 2009, 13:30 »

Hjelper fælt lite å være "størst" i divisjonen under gitt.

Hehe, nå har vi ikke rykket ned enda. Men vil være veldig synd, tyne wear derbyet betyr utrolig mye for begge lags supportere. Skal jeg være ærlig så ønsker jeg meg faktisk begge lag i PL.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #353 på: 24. April 2009, 13:34 »
Som jeg har sagt tidligere så er jeg ganske sikker på at dere holder dere.Men for min del kunne jeg klart meg godt uten derbyene i en sesong eller to.Sunderland er jo vant til det:)Det er også gøy å se at dere begynner å bli nervøse her,og vi må jo kunne ha litt friendly banter siden tabellsituasjonen er som den er.Come on Pompey!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #354 på: 24. April 2009, 13:41 »
Jeg ser den, men derbyene er supporternes store høydepunkt i sesongene. Jeg er livredd vi skal rykke ned, tror faktisk vi gjør det. For fotballen i nordøst er det en skandale om både Boro og Newcastle skulle rykke ned, og jeg er absolutt ikke sikker på at dere blir en stabil PL klubb.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 24. April 2009, 13:44 »
Forskjellen på Newcastle og Sunderland i slutten av sesongen er det at Sunderland hadde en Ass.Manager (Nåværende manager) som har litt peil på fotball i motsetning til hva Newcastle hadde. I tillegg bygde Keane opp noe godt over en kort, men stabil periode som har dannet et godt grunnlag for overlevelse i PL. Newcastle derimot... Trenger ingen ny oppramsing.

Tjuveraddene og de kriminelles fotballag i nordøst er nok desverre best over en sesong.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #356 på: 24. April 2009, 13:46 »
Jeg ser den, men derbyene er supporternes store høydepunkt i sesongene. Jeg er livredd vi skal rykke ned, tror faktisk vi gjør det. For fotballen i nordøst er det en skandale om både Boro og Newcastle skulle rykke ned, og jeg er absolutt ikke sikker på at dere blir en stabil PL klubb.

Det er en skandale for Newcastle og Boro.Ikke for resten av nord-øst.De fleste Sunderlandsupporterne ønsker dere ned.

Har selv vært på tyne-wear derby og det er den sykeste opplevelsen jeg har vært på i England.Elektrisk stemning.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #357 på: 24. April 2009, 13:47 »
Forskjellen på Newcastle og Sunderland i slutten av sesongen er det at Sunderland hadde en Ass.Manager (Nåværende manager) som har litt peil på fotball i motsetning til hva Newcastle hadde. I tillegg bygde Keane opp noe godt over en kort, men stabil periode som har dannet et godt grunnlag for overlevelse i PL. Newcastle derimot... Trenger ingen ny oppramsing.

Tjuveraddene og de kriminelles fotballag i nordøst er nok desverre best over en sesong.

Og Keane brukte bare 74 millioner pund på dette:)Ikke langt i fra en norsk milliard.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #358 på: 24. April 2009, 13:51 »
Vi ønsker dere i samme divisjon mens dere ønsker oss ned? Det beviser bare hvem som er størst, i en sesong uten 4 forskjellige managere havner vi over dere uansett så da gjør det ingenting at dere er i samme divisjon:). Var å så Newcastle-Sunderland i fjor, sinnsyk opplevelse. Beviser bare hvor mye fotball betyr der.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #359 på: 24. April 2009, 13:53 »
Ja for det var vel ingen som frydet seg i Cartoon de gangene Sunderland har rykket ned........