20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #360 på: 24. April 2009, 13:55 »
Det var sikkert mange som frydet seg og jeg forstår at dere vil fryde dere hvis vi rykker ned. Men når sesongen starter så tror jeg de fleste supporterne vil savne tyne wear derbyene hvis vi skulle rykke ned. Jeg savnet iallefall derbyene de gangene dere var nede.
an sparker ikke Bobby Robson??

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #361 på: 24. April 2009, 13:57 »
Ja er forsåvidt enig i akkurat det.Men en sesong eller to som enehersker i nord-øst passer meg utmerket:)Men seriøst Hull rykker ned.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #362 på: 24. April 2009, 14:06 »
Et godt fotballag bygges ikke opp av penger alene. Man U er et eksempel. Ja, de har brukt penger, men det er ikke bare penger som har gjort Fergusons lag ett av de aller beste i verden. Mentaliteten til spillerne spiller nok også en del. Ikke som i Newcastle med Viduka som hater alt Engelsk og klager på alt og alle, Smith som tror verden sentrerer rundt han, Zoggy (selv om han er dratt) som gjorde alt han kunne for å være "skadet" og syk og slippe trening, Carroll som tror han er Guds gave til det motsatte kjønn osv.osv. Når spillerne blir oppfattet som dette blandt venner og nær omgangskrets så er det noe galt. Tror ikke den mentaliteten har endret seg mye men Shearer ser ut til å gripe fatt i holdningene, noe som kan være bra.. Bare han får laget til å bli i PL.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #363 på: 24. April 2009, 14:33 »
Vi ønsker dere i samme divisjon mens dere ønsker oss ned? Det beviser bare hvem som er størst, i en sesong uten 4 forskjellige managere havner vi over dere uansett så da gjør det ingenting at dere er i samme divisjon:). Var å så Newcastle-Sunderland i fjor, sinnsyk opplevelse. Beviser bare hvor mye fotball betyr der.

Å få dere ned vil jekke dere ned et par hakk. Enkelt og greit. Man er rett og slett ikke en større klubb om man er i divisjonen under. Eksempelvis er ikke Leeds lenger en like stor klubb som f. eks. Wigan.
- Maro

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #364 på: 24. April 2009, 14:42 »
London Bridge:

Alan Shearer's back in town, back in town, back in town
Alan Shearer's back in town for Mike Ashley

Back to take the magpies down, magpies down, magpies down
Back to take the magpies down for Mike Ashley

Skunks and barcodes going down, going down, going down
Skunks and barcodes going down. Thanks Mike Ashley

Alan Shearer's going down, going down, going down
Alan Shearer's going down on Mike Ashley

:D :D

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #365 på: 24. April 2009, 14:48 »
Haha, nydelig  ;D
- Maro

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 24. April 2009, 15:55 »
Du godeste kroat, Leeds gikk konkurs.
Det Leeds som en gang var en stor klubb i engelsk fotball finnes ikke mer. Det Leeds som i dag sliter med å rykke opp fra League 1 er en ganske liten klubb fra en stor by. De har en vanvittig stolt historie, som er overskygget av en hel bok med svarte sider.

Hvis Newcastle, som også Alan Shearer frykter, ender opp som Leeds, er vi ikke lenger noen storklubb vi heller. Men inntil videre er vi fremdeles større enn Sunderland. Og selv om vi rykker ned, så tror jeg vi vil kunne være større, om vi bare unngår å gå i Leeds-fella. Men det spørs om vi ikke har trampet i den allerede.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #367 på: 24. April 2009, 15:59 »
Hva som gjør en klubb stor blir nærmest personlige meninger.Min mening er at den klubben som tok flest poeng i tyne-wear derbyene denne sesongen er den største!Ellers så har Sunderland Andy Burger King Reid.Og han bidrar på sin egen måte til at Sunderland er større enn Newcastle.Viduka blir jo som Grete Waitz i sammenlikning.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 24. April 2009, 16:08 »
I mine øyne går det på budsjett, ressurser, stadion, ansatte, spillere og bittelitt historie.
Per dags dato er det ikke fnugg av tvil om at Newcastle er en mye større klubb enn Sunderland.

Southampton har alltid vært en liten klubb, selv om de en periode var brukbart gode. Newcastle har også vært en liten klubb, men likevel har vi vært store nok til å tiltrekke oss de store stjernene.

Du er ikke en større klubb bare fordi du ligger høyere plassert på tabellen, og har vunnet innbyrdes oppgjør.
Bolton ligger langt over oss på tabellen i år, og vi har ikke greid å slå dem i innbyrdes oppgjør. Likevel er det da ikke fnugg av tvil om at Newcastle er en større klubb enn Bolton. Selv om Bolton for noen år siden snuste på e-cup, mens Newcastle lå nede i gjørma og kava.
Fulham kan fort få e-cup i år. Likevel er Newcastle en større klubb enn Fulham. Det sier seg selv.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #369 på: 24. April 2009, 16:15 »
I mine øyne går det på budsjett, ressurser, stadion, ansatte, spillere og bittelitt historie.
Per dags dato er det ikke fnugg av tvil om at Newcastle er en mye større klubb enn Sunderland.

Southampton har alltid vært en liten klubb, selv om de en periode var brukbart gode. Newcastle har også vært en liten klubb, men likevel har vi vært store nok til å tiltrekke oss de store stjernene.

Du er ikke en større klubb bare fordi du ligger høyere plassert på tabellen, og har vunnet innbyrdes oppgjør.
Bolton ligger langt over oss på tabellen i år, og vi har ikke greid å slå dem i innbyrdes oppgjør. Likevel er det da ikke fnugg av tvil om at Newcastle er en større klubb enn Bolton. Selv om Bolton for noen år siden snuste på e-cup, mens Newcastle lå nede i gjørma og kava.
Fulham kan fort få e-cup i år. Likevel er Newcastle en større klubb enn Fulham. Det sier seg selv.

Det hjelper ikke hvor stort budsjettet er når det er kunstig høyt vet du. Også historiemessig (sett bort ifra nyere fortid) er Sunderland langt større enn Newcastle. Heller ikke stallen deres pdd. er stort bedre enn vår. I tillegg har jo vi tatt flest poeng oss imellom i år og ligger over dere på tabellen, så alt tatt i betraktning er Sunderland og Newcastle pdd. ca. like store klubber. Og om dere rykker ned neste år er Sunderland uten tvil blitt større.
- Maro

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 24. April 2009, 16:18 »
Jeg mener det at vi har 40-50 000 fast på kampene våre, har langt større ressurser, ikke bare økonomisk, og en på sitt beste, langt bedre, men likevel altfor ujevn stall, gjør at Newcastle er større enn Sunderland. Per dags dato.
Budsjettet de siste par sesongene har faktisk vært forholdsvis lavt. Egentlig altfor lavt i forhold til det behovet vi har hatt for å gjøre stallen bredere og bedre. Dere har tatt en god del innpå denne sesongen, men i mine øyne er vi fremdeles større.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #371 på: 24. April 2009, 16:25 »
Denne diskusjonen er jeg ikke jeg med på.Det er uansett ikke mye som skiller disse lagene.Og det som betyr noe nå er at Sunderland pr dags dato er et BEDRE FOTBALLAG!Så kan man diskutere størrelse de som interesserer seg for slikt:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 24. April 2009, 16:26 »
Sportslig sett er dere faktisk bedre ja, og det er faen meg det verste med det hele.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 24. April 2009, 16:26 »
Det er vel kanskje det som gjør mest vondt ja.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #374 på: 24. April 2009, 16:29 »
Men når det er sagt så er det pr dags dato.Sesongen er ikke over.Sunderland er langt i fra klare for neste sesongs PL,og jeg har tenkt nøye over dette før jeg har begynnt å yppe.Fy faen lite driti ut hvis Newcastle havner over Sunderland og Doncaster står på motsatt side av banen på Stadium of Light neste sesong.....