20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06  (Lest 8592 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« på: 03. Aug. 2006, 16:44 »
Noen som skal over til Newcastle og se sesongåpningen den 19.8.?
Har NewUtd.com fått svar fra NUFC om muligheter for billetter?

Det skjedde en feil ved registrering av avstemningen. Men den trenger neppe flere alternativer  :wink:
Livet er svart/hvitt!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 03. Aug. 2006, 19:50 »
Luque og Duff scorar, kontrollert siger i serieåpninga for Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Aug. 2006, 22:34 »
Jeg tror vi skal være gode nok til å vinne mer eller mindre kontrollert, men noen knusing blir det neppe.

Jeg skal forøvrig se nærmere på Wigan når de gjester Lerkendal den niende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Yess
« Svar #3 på: 04. Aug. 2006, 12:11 »
Yess! -Da blir det tur til åpningskampen. Fikk e-post fra Geordiekompis jeg ble kjent med under Intertotohelga. Han sier han skaffer meg kampbillett og inviterer samtidig til Toonfest etter kampen. Mega!
Livet er svart/hvitt!

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Aug. 2006, 09:58 »
Da har jeg akkurat bestilt billetter til Wigan-kampen. Blir moro å komme til newcastle igjen. Har sittet på Milburn Stand de to siste gangene, og skal nå sitte på Sir John Hall stand. På noe som heter SportsBar eller noe sånt. Er det noen som har sittet der? Var dyre billetter, så jeg håper det er verdt pengene...

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Aug. 2006, 23:15 »
Sitat fra: "Espen Engebakken"
Da har jeg akkurat bestilt billetter til Wigan-kampen. Blir moro å komme til newcastle igjen. Har sittet på Milburn Stand de to siste gangene, og skal nå sitte på Sir John Hall stand. På noe som heter SportsBar eller noe sånt. Er det noen som har sittet der? Var dyre billetter, så jeg håper det er verdt pengene...

Hvor har du fått tak i billetter? Har allerede bestillt tur til Newcastle i des/jan og hovedgrunnen til at jeg drar er at jeg vil se Newcastle-man u:) så er nødt til å få tak i billetter:)

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 08. Aug. 2006, 13:18 »
Jeg kjøpte de på hjemmesiden til Newcastle United. Eneste problemet er at disse billettene ikke blir lagt ut før 2 uker før kampen er. Det var litt problemer inne på serveren dems igår, men jeg kom da igjennom tilslutt...

lobster

• Gjest
« Svar #7 på: 08. Aug. 2006, 15:28 »
Jeg kjøpte de på hjemmesiden til Newcastle United. Eneste problemet er at disse billettene ikke blir lagt ut før 2 uker før kampen er. Det var litt problemer inne på serveren dems igår, men jeg kom da igjennom tilslutt...

Fikk du kjøpt "vanlige" plasser på stadion, eller kjøpte du til "bar1892" eller "platinum club"? Vet du forresten hva slags billetter det er?

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 08. Aug. 2006, 16:43 »
Man får kjøpt både vanlige plasser og til de andre områdene. Sist gang jeg kjøpte rett igjennom Box Office så kjøpte jeg "vanlige" plasser. Dette var da høyt oppe på Milburn Stand. Omtrent de samme plassene som NewUtd.com tilbø oss ifjor. Hvordan plassene er nå på denne "SportsBar" har jeg ikke peiling på. Det eneste jeg vet er at de er rett bak målet på Leazes End og er mye nærmere gressmatta. Prisen på de var ca 200 nok høyere enn de f. eks. oppe på Milburn Stand.

Var inne på Online Ticket Sales nå, og det var fortsatt igjen billetter til åpningskampen mot Wigan. Ihvertfall på Milburn Stand...

lobster

• Gjest
« Svar #9 på: 08. Aug. 2006, 17:04 »
Takker for svar! De gangene jeg har vært på stadion før har jeg alltid sittet så høyt oppe, og jeg syns ikke stemningen er så bra der. Vil heller prøve å få plasser litt nærmere banen når jeg skal dit til kampen mot Bolton.

Håper det er mulig å få tak i billetter gjennom klubben, så jeg slipper å kjøpe rådyre billetter gjennom agenter. Har fått tilbud på kr 750,- pr billett fra now we're talking, men vet ikke hvor trygt det er å kjøpe gjennom slike agenter.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 08. Aug. 2006, 17:33 »
Var det ikke ganske dyrt med 750kr? Hvor skal du sitte da? Tror de vanlige prisene er 400 voksne og 200 for barn. Hvis det er det så kunne du til og med spandert billett på meg også og allikevel spart 100kr.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

lobster

• Gjest
« Svar #11 på: 08. Aug. 2006, 17:37 »
Jeg syns også prisen var veldig drøy, så jeg har takket nei. En annen agent jeg har vært i kontakt med skulle ha £135, så prisene er stive på det markedet!!

Satser heller på å få kjøpt via klubben når den tid kommer.

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. Aug. 2006, 18:21 »
Sitat fra: "lobster"
Takker for svar! De gangene jeg har vært på stadion før har jeg alltid sittet så høyt oppe, og jeg syns ikke stemningen er så bra der. Vil heller prøve å få plasser litt nærmere banen når jeg skal dit til kampen mot Bolton.

Håper det er mulig å få tak i billetter gjennom klubben, så jeg slipper å kjøpe rådyre billetter gjennom agenter. Har fått tilbud på kr 750,- pr billett fra now we're talking, men vet ikke hvor trygt det er å kjøpe gjennom slike agenter.

Hadde jeg vært deg ville jeg ha ventet til det er igjen 2 uker til kamp. Bare du går inn på Online Ticket Sales den dagen billettene blir lagt ut er det ikke noe problem å få tak i billetter. Kanskje mot de store, men ikke lag som Bolton o.l.

lobster

• Gjest
« Svar #13 på: 08. Aug. 2006, 18:26 »
Flotte greier! Da gjør jeg som du sier, så løser det seg sikkert.
Gleder meg veldig til å reise tilbake nå. Er et par år siden sist dessverre.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. Aug. 2006, 18:29 »
Hadde jeg vært deg ville jeg ha ventet til det er igjen 2 uker til kamp. Bare du går inn på Online Ticket Sales den dagen billettene blir lagt ut er det ikke noe problem å få tak i billetter. Kanskje mot de store, men ikke lag som Bolton o.l.

Tror dere det er flere billetter igjen to uker før hjemme-kampen mot Middelsbrough?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.