20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Da har jeg akkurat bestilt billetter til Wigan-kampen. Blir moro å komme til newcastle igjen. Har sittet på Milburn Stand de to siste gangene, og skal nå sitte på Sir John Hall stand. På noe som heter SportsBar eller noe sånt. Er det noen som har sittet der? Var dyre billetter, så jeg håper det er verdt pengene...
Jeg kjøpte de på hjemmesiden til Newcastle United. Eneste problemet er at disse billettene ikke blir lagt ut før 2 uker før kampen er. Det var litt problemer inne på serveren dems igår, men jeg kom da igjennom tilslutt...
Takker for svar! De gangene jeg har vært på stadion før har jeg alltid sittet så høyt oppe, og jeg syns ikke stemningen er så bra der. Vil heller prøve å få plasser litt nærmere banen når jeg skal dit til kampen mot Bolton.Håper det er mulig å få tak i billetter gjennom klubben, så jeg slipper å kjøpe rådyre billetter gjennom agenter. Har fått tilbud på kr 750,- pr billett fra now we're talking, men vet ikke hvor trygt det er å kjøpe gjennom slike agenter.
Hadde jeg vært deg ville jeg ha ventet til det er igjen 2 uker til kamp. Bare du går inn på Online Ticket Sales den dagen billettene blir lagt ut er det ikke noe problem å få tak i billetter. Kanskje mot de store, men ikke lag som Bolton o.l.