20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins £8,4m bud!  (Lest 56033 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #150 på: 22. Aug. 2006, 20:59 »
Lurer på hvordan kombinasjonen Martins/Ameobi blir på topp, tipper det blir spennende og at de kan hjelpe hverandre.  :D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 22. Aug. 2006, 21:16 »
Kan ikke si at jeg er overbegeistret for at Newcastle pøser ut £10M(dersom dette tallet stemmer) for Martins. En ok spiller, men heller ikke mer. Lukter desperat handel lang vei...Mannen er jo overflødig i Inter, så det burde være mulig å presse overgangssummen ned til halvparten.
Carr har altfor få landskamper for England!

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #152 på: 22. Aug. 2006, 21:34 »
Har selv ikke sett Martins i aksjon. Men etter tall og rykter har ikke vært noe god i Inter.Synes det er rart, hvis dette er en 21- år gammel stjerne spiller at Inter ikke satser på han.
Er skeptisk til hele kjøpet, trodde vi trengte en spydspiss, en Shearer type, en Klose type...
ynesides black and white army..!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 22. Aug. 2006, 21:36 »
Sitat fra: "Tyneside"
Har selv ikke sett Martins i aksjon. Men etter tall og rykter har ikke vært noe god i Inter.Synes det er rart, hvis dette er en 21- år gammel stjerne spiller at Inter ikke satser på han.
Er skeptisk til hele kjøpet, trodde vi trengte en spydspiss, en Shearer type, en Klose type...

Nå skal det sies at Mancini ville beholde Martins, men han ba om å bli transferlistet pga kjøpene av Crespo og Zlatan. Han sier i tillegg at drømmen hele tiden har vært å spille i PL.

Mancini har faktisk startet med Martins som ensom spiss i de siste treningskampene.

Martins har scoret 49 mål for Inter på 3 sesonger, mens 28 av dem har kommet i Serie A. Han har ca 0,3 mål pr snitt, tar man kun med kamper fra start er snittet nesten 0,5.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 22. Aug. 2006, 21:43 »
Martins trente faktisk med Inter i dag.

http://www.inter.it/aas/news/reader?N=23686&L=en
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 22. Aug. 2006, 21:45 »
Er det en ting dette kjøpet ikke skriker så er det panikk! Hadde vært verre om vi signerte Hartson og de andre hore-gutta der, da hadde jeg skjønt argumentet. Martins er helt sinsyk! Vi kommer til å bli så mye farligere at jeg får ereksjon av tanken...

I tillegg tror også jeg, som mange her sier, at prisen ikke er det den er spekulert i for øyeblikket. Tipper rundt 8mp ellerno..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. Aug. 2006, 22:43 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Martins trente faktisk med Inter i dag.

http://www.inter.it/aas/news/reader?N=23686&L=en

Ja, hvorfor skulle han ikke trene for klubben som fremdeles er hans arbeidsgiver?

Forhåpentligvis sitter han på flyet til England i morra tidlig, skriver under kontrakt, går gjennom legesjekken og kan forhåpentligvis presenteres som ny newcastlespiller utpå ettermiddagen en gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mæggpai

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
fuckin' YEY
« Svar #157 på: 22. Aug. 2006, 23:53 »
Newcastle og Inter har blitt enige om en sum på 10,9 mill for Martins... nå gjenstår det kun personlig kontrakt og legesjekk. Men en ting jeg lurer på er: Hvor har disse pengene som Roeder handler for kommet fra egentlig? Når forrige sesong sluttet så sa jo Shepherd at lommeboka var lukket, og nå har han plutselig spyttet ut 16 mill? pluss de eventuelle kronene Bridge og Gravesen vil koste? Driver Shepherd med fjusk? Ingen som har hørt om noen bankran i øyriket de siste månedene vel?  :lol: vel, uansett... Martins er en klassespiller som er et av de STORE talentene i europeisk fotball. Blir spennende å se ham fremover i svart-hvitt ;)

Mæggpai

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
fuckin' YEY
« Svar #158 på: 22. Aug. 2006, 23:54 »
Newcastle og Inter har blitt enige om en sum på 10,9 mill for Martins... nå gjenstår det kun personlig kontrakt og legesjekk. Men en ting jeg lurer på er: Hvor har disse pengene som Roeder handler for kommet fra egentlig? Når forrige sesong sluttet så sa jo Shepherd at lommeboka var lukket, og nå har han plutselig spyttet ut 16 mill? pluss de eventuelle kronene Bridge og Gravesen vil koste? Driver Shepherd med fjusk? Ingen som har hørt om noen bankran i øyriket de siste månedene vel?  :lol: vel, uansett... Martins er en klassespiller som er et av de STORE talentene i europeisk fotball. Blir spennende å se ham fremover i svart-hvitt ;)

Mæggpai

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
hmmm
« Svar #159 på: 22. Aug. 2006, 23:55 »
hvorfor jeg postet to av den samme vet jeg ikke  :roll:

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #160 på: 23. Aug. 2006, 00:05 »
Ja måtte den avtalen signeres fortere enn svint!

Må nok hive på ei ny kanne med kaffe, ser ut som dette kan ta si tid 8)
Ja heia gutta!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Re: fuckin' YEY
« Svar #161 på: 23. Aug. 2006, 00:30 »
Sitat fra: "Mæggpai"

Fred har hele tiden sagt at Roeder skulle få penger til å hente inn en erstatter til både Shearer og Owen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: fuckin' YEY
« Svar #162 på: 23. Aug. 2006, 09:37 »
?I will join Newcastle on Thursday,? Martins said. ?I am very happy about this.?

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,277-2324939,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 23. Aug. 2006, 11:09 »
Han skal signere i dag! Det har jeg bestemt.

Og for å svare på Mæggpais spørsmål. Fat Fred snørte igjen pengesekken for at Souness skulle konsentrere seg om det som skjedde på banen. Han hadde jo kjøpt inn en haug spillere i fjor sommer uten at høsten ga særlig til resultater. Derfor fikk han ikke lov å handle i januar.
Det sparte vi nok litt penger på. Og vi vet alle at det er sjelden Fatty går tom for cash. Derfor har vi penger nå. Dessuten har han jo lovt Roeder at han skal få pengene han trenger til å forsterke stallen og erstatte Shearer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 23. Aug. 2006, 11:13 »
Vi vet alle hvem som hadde ankommet om Souness hadde handlet. Jo Danny Murphy, og jeg er veldig glad for at ikke han er Newcastle spiller pr dags dato.