20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins £8,4m bud!  (Lest 55940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #165 på: 23. Aug. 2006, 12:16 »
jippi:) sheperd har jo alltid vært snill med penger :)

Håper martins starter mot villa, ser for meg han springer shorta av mellberg ;)
lt;3 Newcastle <3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 23. Aug. 2006, 13:12 »
En viktig grunn til å kjøpe Martins er farten. Greit at han ikke har scora i det siste, og at han ikke blir satset på i Inter. Likevel vil han være utrolig verdifull for castle. Å ha en rask bevegelig spiss skaper utrolig mye rom for resten av spillerne. Bellamy (that son of a b****) scora ikke så mye mål for castle, men gud han laget rom for resten, spesielt for Shearer. Martins vil hjelpe de andre hurtigtogene i castle, Dyer, Zog og Duff. Derfor gjør det ikke så mye at Martins ikke bøtter inn mål ala Sherarerstyle.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #167 på: 23. Aug. 2006, 14:36 »
han er bare 21 ( :? ) også så han lærer å avslutte bedre med tiden...

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #168 på: 23. Aug. 2006, 16:16 »
Nå begynner jeg å bli smålei denne drøyingen. Håper virkelig at han kan bli 100% klar i løpet av dagen i dag, og iallefall før kampen i morgen. Det er viktig at Martins får sett en Newcastle-kamp, som Newcastle-spiller. Se på midtbanespillerne, og se på ferdighetene deres. Det er viktig å bygge relasjoner så tidlig så mulig, som en viss trener sa oppgjennom 90-tallet.

Så får han to-tre treningen med laget før kampen mot Aston Villa, så har han en fair sjanse på å få starte kampen. Hva med å bli matcvinner i debuten?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 23. Aug. 2006, 20:05 »
Jeg liker heller ikke at det tar sånn tid. Spesielt når det virker som Portsmouth leter andre plasser, og visstnok ikke har gitt ham noe tilbud.
Kunne tenkt meg at våre utsendte menn hadde fått han med seg hjem snarest. Men så lenge han signerer før kampen i morra, så er jeg egentlig fornøyd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 23. Aug. 2006, 21:05 »
Mener å huske at Martins sa at regnet med å skrive under for Newcastle på torsdag i det interjuvet han sa at han var 80% klar for Newcastle. Altså i morgen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 23. Aug. 2006, 21:36 »
Sitat fra: "Håvard"
Mener å huske at Martins sa at regnet med å skrive under for Newcastle på torsdag i det interjuvet han sa at han var 80% klar for Newcastle. Altså i morgen.

Han sa det til The Times i går kveld. Er sikker på at dette går i orden. Tar dette med knusende ro. Emre sa til Newcastle World at han hadde ringt hantre dager på rad men har aldri telefonen på :-) Sikkert mye transfer styr.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 23. Aug. 2006, 21:51 »
Tror nok vi bare skal sette oss tilbake å vente. Kan ikke se for meg at dette ryker nå.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #173 på: 23. Aug. 2006, 22:34 »
Jeg har søkt litt frem og tilbake på internett, og funnet denne geniale filmen om vår, fårhåpentligvis, neste signing.

Det er en film om Martins. Den viser at vi får nok av fart og fysikk, noe som er en stor del av hans spill. Og hvilken toppfart denne unggutten har da dere?!

MARTINS LINK

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #174 på: 23. Aug. 2006, 23:21 »
Syntes strengt tatt ikke denne filmen var så ekstremt positiv. For meg virker han som han er veldig klumsete og som oftest får ballen med seg på måfå.

Men fart har han, uten tvil. Flere som la merke til at på omtrent 50% av målene hans skrek forsvaret på offside?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 24. Aug. 2006, 00:07 »
Jeg har sett flere filmer av han nå. Blir bare mer og mer imponert.. Han er ingen goalgetter som Shearer. Men han ødelegger forsvaret med sin enorme fart! Tror han blir en hit i PL.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #176 på: 24. Aug. 2006, 00:17 »
Er pisselei av å vente.. Hva med en faxmaskin?

likte godt vidoen jeg asså, ser bra ut! :P
Ja heia gutta!

plebbster

• Gjest
« Svar #177 på: 24. Aug. 2006, 08:12 »
Jeg tror vi kommer til å få en spiller à la Michael Mifsud nå, bare at Martins ikke er pingle. Jeg gleder meg STORT til at han spiller sammen med Owen på topp ( selv om det kan ta litt tid ). 8)

Agurksaft

• Gjest
« Svar #178 på: 24. Aug. 2006, 09:17 »
Martins er nok Mifsud med turbo :)

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #179 på: 24. Aug. 2006, 10:12 »
Sitter her med en følelse av at Martins blir presentert for fansen som Newcastle-spiller i pausen i kveld.  :D