20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins £8,4m bud!  (Lest 56366 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #30 på: 10. Aug. 2006, 08:34 »
Zlatan skal visstnok ha signert kontrakt med Inter sent i går kveld. Det ville forundre meg mye om ikke Martins forlater klubben ganske snart. Til fordel for Newcastle får vi håpe.

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #31 på: 10. Aug. 2006, 08:38 »
Nå håper jeg virkelig at newcastle greier å få tak i martins.. skal ikke være noe problem å få han bort fra inter nå. men så spørs det om hvilke andre klubber som er interissert i han da.

men jeg ser han for meg i newcastledrakt allerede  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 10. Aug. 2006, 11:58 »
Sky Sports

However, Moratti has even refused to concede that the Nigerian, who has several Premiership suitors, will quit the newly-assigned Serie A champions.

When asked about Martins's situation, he replied: "As I said before, we are considering our players are here to stay."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 10. Aug. 2006, 18:26 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sky Sports

However, Moratti has even refused to concede that the Nigerian, who has several Premiership suitors, will quit the newly-assigned Serie A champions.

When asked about Martins's situation, he replied: "As I said before, we are considering our players are here to stay."

Det er vel forståelig at man ønsker at en spiller av Martins kaliber skal bli værende i klubben. Men det er iallfall positivt at Moratti ikke er helt bastant bestemt på at et salg av Martins er helt uaktuelt. Han utelukker det ikke, men gir vel mer eller mindere inntrykk av at de aller helst ser at han forblir Inter spiller. Men Martins vil få tøff konkurranse:
- Cruz, Adriano (som IKKE er til salgs etter det jeg har lest), Hernan Crespo og Zlatan.
Det skulle ikke forundre meg om Martins klarer å kjempe seg til en plass i første 11'ern sammen med disse konkurrentene, men håper at han blir å finne på St.James Park. Gjerne til serieåpningen mot Wigan...  :D

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #34 på: 10. Aug. 2006, 18:38 »
Nå ser jeg i VG at united forbereder et kjempebud på Adriano, så gjenstår det å se hvem Inter helst vil kvitte seg med om de i hele tatt vil. Tror nok de velger å selge Adriano, for de får mer for han enn han er verdt, mens for Martins kan de få mye, men han er verdt hvert eneste øre!
ancs and Scousers, go to H***!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 10. Aug. 2006, 18:45 »
Sitat fra: "molala"
Nå ser jeg i VG at united forbereder et kjempebud på Adriano, så gjenstår det å se hvem Inter helst vil kvitte seg med om de i hele tatt vil. Tror nok de velger å selge Adriano, for de får mer for han enn han er verdt, mens for Martins kan de få mye, men han er verdt hvert eneste øre!

Inter avkrefter interesse for Adriano.
Videre spekuleres det i at det er mer sannsynlig at Martins kan bli ofret etter at Inter lyktes i å hente Zlatan, men heller ikke han er til salgs ifølge Moratti....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 10. Aug. 2006, 19:31 »
Når man går til anskaffelse av en spiss av Zlatans kaliber, vil det jo være logisk at man prøver å delfinansiere kjøpet med å selge en eller flere av sine egne. Jeg håper og tror at dette er et tegn på at Martins forlater Inter, til fordel for newcastle, selvsagt  :lol:

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #37 på: 10. Aug. 2006, 23:38 »
Som mange allerede har spekulet i, både tror og håper jeg også at Martins kommer til Newcastle nå som Inter har kjøpt Zlatan.

Hvis jeg nå antar at han kommer, så vil vi bli sittende igjen med denne angrepsrekken når alle er skadefri:

Owen, Martins, Ameobi og Luque.

To av disse lukter det mål av, en lukter det mye rart av, og den siste lukter ingenting ifølge Roeder.

Owen og Martins er to meget gode målscorere. Ameobihar fått en meget god utvikling det siste året, og spesielt etter at Roeder tok over skuta. Har scoret jevnt og trutt i det siste, og vil være en god reserveløsning hvis en av de to beste er skadet. Noe som er svært trolig, da også Owen er langtidsskadd.

Så til Luque. Har er et meget bra fotballtalent, men får ikke utløp for sine ferdigheter i Newcastle. Noe som er meget synd. Men hvis han får mye tillitt, så kan han vise seg å bli en verdifull spiller for oss denne sesongen. Han har tross alt scoret i de tre siste kampene han har startet... (Sunderland, Shearer testimonial og Lillestrøm) Det er en meget bra scoringsrating, som ingen i Newcastle matcher akkurat nå. Men desverre har nok Roeder bestemt seg for å ikke bruke Luque.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 11. Aug. 2006, 00:05 »
Sitat fra: "NUFCern"
Owen, Martins, Ameobi og Luque.

To av disse lukter det mål av, en lukter det mye rart av, og den siste lukter ingenting ifølge Roeder.

Haha, dagens!  :lol:
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 13. Aug. 2006, 23:10 »
http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=409612

Skysport melder at Valencia har lagt 12 euro på bordet og en 6års kontrakt til Martins.

Dårligt nytt! :?

plebbster

• Gjest
« Svar #40 på: 13. Aug. 2006, 23:33 »
Sitat fra: "Førre"
http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=409612

Skysport melder at Valencia har lagt 12 euro på bordet og en 6års kontrakt til Martins.

Dårligt nytt! :?

Er ikke dårlig nytt hvis de bare legger 12 ( tolv ) euro på bordet. Kan legge inn dobbelt så mye, vi. :roll:

Vi får Martins. Jeg er sikker.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Aug. 2006, 23:39 »
Er heller ikke så veldig dårlig nytt om de legger inn et bud på 12mill euro heller, for vi kan nok gi 5mill euro mer vi så... 12mill euro tilsvarer ''bare'' ca 8,4mill £.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 14. Aug. 2006, 03:02 »
Bloody Mary..!!
Er jo ikke sikkert Martins vil til oss fremfor Valencia heller.
KJØR PÅ!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 14. Aug. 2006, 06:58 »
Harry Redknapp, the Portsmouth manager, has £30 million to spend, but after signing Sol Campbell and David James he has been encountering frustration in his latest recruitment drive. Redknapp?s priority is a forward and he has made a bid of £9.5 million for Obafemi Martins.

The Nigeria striker has been offered to several European clubs after putting in a transfer request at Inter Milan. Portsmouth are prepared to pay a salary of about £2.8 million to Martins, who favours a move to Liverpool and is also wanted by Newcastle United and Valencia. Redknapp has also not given up hope of signing Nicolas Anelka from Fenerbahçe. Additionally, Portsmouth are monitoring Thomas Gravesen, the Real Madrid midfield player who formerly played with Everton.

Hentet fra thetimes.co.uk

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 14. Aug. 2006, 12:32 »
Hva skjer med Pompey om dagen, kan virke som de virkelig skal satse denne sesongen? Eneste de mangler er en bedre manager.

Hvis det stemmer at et bud på £9.5m er lagt inn er jeg faktisk brått mer skeptisk. Da koster han nesten like mye som Kuyt da!? Tidligere var jeg "inn" for Martins, men det var mest fordi man kunne presse prisen ned? 9.5 er "for dyrt" for en spiller som er 5 valget på spissplassen. Den prisen må skrus ned!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...