20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dream Team  (Lest 15428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #30 på: 20. Mai 2005, 14:15 »
Buffon

Thuram, Nesta, Cannavaro, Del Horno

Deco, Xavi, Nedved

Ronaldinho

Adriano, Shevchenko
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #31 på: 20. Mai 2005, 14:16 »
Serie A og Premiera holder langt høgere nivå enn Premier Leauge..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #32 på: 21. Mai 2005, 02:40 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Chelsea ga Barcelona mørbank og har bevist at de er verdens beste klubb. Barcelona kan få andreplassen.

Newcastle var storfavoritten til å vinne UEFA-cupen gjennom hele mesterskapet. Ihvertfall større favoritter enn Villareal! Bedre lag har vi også.

Grisebank og grisebank. Terry puttet seiersmålet 10 min før slutt... Bevist at de er verdens beste klubb? Hvilke beviser? At de er ute av CL etter tap for Liverpool?

Newcastle var storfavoritten? Alle bookmakerne holdt Villareal som favoritt... Bedre lag? Vel. Hvilket grunnlag har du for å si det? Er bare å se på prestasjonene i år det. Villareal nr. 3 i spanske ligaen, mens Newcastle er på nederste halvdel i Premier League...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Dream Team
« Svar #33 på: 21. Mai 2005, 07:48 »
Da er ihvertfall Everton bedre enn Villareal. For i år har PL vært den beste ligaen.

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #34 på: 21. Mai 2005, 12:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Da er ihvertfall Everton bedre enn Villareal. For i år har PL vært den beste ligaen.

Kan du fortelle meg hvorfor PL har vært den beste ligaen da? Ingenting som tilsier det. At Everton er bedre lag enn Villareal er jeg sterkt uenig i. Villareal er tvers igjennom kvalitet. Kommer til å overraske mange neste sesong når da skal delta i mesterligaen. Kommer nok godt ut det fra den spanske ligaen også. Og den er tøff. Meget tøff.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #35 på: 21. Mai 2005, 14:37 »
Olav:

PL har vært en sterkere liga enn Primera divison denne sesongen. Kanskje ikke ifjor, eller året før, men i år har det altså vært slik.

Når det gjelder den italienske ligaen er jeg dessverre helt blank.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #36 på: 21. Mai 2005, 14:56 »
Om du er helt blank på en liga kan du vel ikke sitte å utale at den er svakere eller sterkere.....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #37 på: 21. Mai 2005, 15:34 »
Jeg er blank på den italienske ligaen ja. Men jeg har hørt fra mange andre at den ligaen ligger nederst av de tre.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #38 på: 21. Mai 2005, 15:46 »
Som? Du skal få seg på onsdag at den ligger et par hakk over...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #39 på: 21. Mai 2005, 16:24 »
Premier League er ihvertfall nummer to på den listen! Den dårligste ligaen av de tre er de iallfall IKKE!

alsonu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #40 på: 21. Mai 2005, 17:49 »
Hvorfor skulle den ikke være det? Italienske og spanske ligaen er begge utrolig sterke. Sammenlign Villareal eller Udinese med Newcastle. Her kommer nok NUFC til kort. Og hvis du ikke har noen kunnskap om den italienske har du vel ikke noe grunnlag for å si at det er den svakeste av de 3. Milan vinner nok Champions League, og har på papiret noe som tilsier det kanskje sterkeste laget. Hvis du da mener at Chelsea er en bedre klubb, vil jeg gjerne høre argumentene dine for det.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #41 på: 21. Mai 2005, 18:05 »
1. Premiera
2. Serie A
3. Premier Leauge
4. Bundesliga

Morientes

• Scouser
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Dream Team
« Svar #42 på: 29. Juni 2005, 12:29 »
---------------Buffon----------------------   Navn: Gausdal FC
-Cafu---Carragher--Nesta----R Carlos--
-Luis garcia--Gerrard----Zidane--
--------------Ronaldinho-------------
------Morientes---Adriano-------------