20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82297 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #465 på: 10. Juni 2008, 16:40 »
Hvis Emre hadde spilt alle kampene hadde han være vanskelig å erstatte, men å ertsatte Emres bidrag til klubben denne sesongen blir ikke spesielt vanskelig.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #466 på: 10. Juni 2008, 16:42 »
Emre spilte jo som en konge mot Portugal..Hadde nesten ikke en feilpassning og var hele tiden spillbar...synd att han forsvinner, men han blir vel skadet etter EM allikevel ::)
Syns d er rart att han har värt så mye skadet i Newcastle, men spiller nesten hver eneste landskamp..bare en tanke.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 10. Juni 2008, 23:24 »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 11. Juni 2008, 00:15 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 11. Juni 2008, 00:18 »
Så, nufc.com skriver i all engstelighet. Emre-dealen er enda ikke offisielt bekreftet. Emre er programmessig skada igjen, og godeste Zico, Fener-manageren, har gitt seg. Dette kan by på problemer...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 11. Juni 2008, 00:23 »
Nei eg tror ikkje Emre har forhandla fram den personlige kontrakten endå ? Kanskje avtalen faller bort ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #471 på: 11. Juni 2008, 01:09 »
Hmmm ikke bra detta.Hvis avtalen ikke er offisielt bekrefta så kan det bety at det ikke blir noen avtale heller men det kommer annpå.Nå som Zico har gitt seg så kan det bety at hvis det eventuelt var en overgang involvert så kan det bli kanselert men det kommer jo annpå..såklart skaden gjør ikke ting noe bedre heller men man får vente å se hva utviklinga blir.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 11. Juni 2008, 09:02 »
Hahaha. Emre skadet igjen. Dette begynner å bli komisk!

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/euro2008/article-1025543/Turkey-dealt-blow-loss-Emre-ahead-Switzerland-clash.html?ITO=1490

Herregud! Dette viser at vi må bli kvitt denne porselendukka asap!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 11. Juni 2008, 20:30 »
Håper virkelig ikke dette får konsekvenser for avtalen med Fenerbahce.
Når Zico også har gitt seg er det faktisk grunn til bekymring.

Men hvor har det blitt av alle de som mener at et salg av Emre vil være tidenes største skandale i Newcastle?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #474 på: 12. Juni 2008, 00:04 »
Tidenes skandale? Nei.
Synd? Ja.

Nå måtte han bare stå over dagens kamp da, så veldig skadet er han nok ikke.
Jeg synes det ikke er så veldig synd om han blir :P
Men håper for guds skyld at hvis han blir, at de seriøse skadene uteblir.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 12. Juni 2008, 01:45 »
Når ein ser på den mitbana me har så er det vel ingen krise om dealen går i dass.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #476 på: 12. Juni 2008, 06:14 »
Nei men jeg går utifra at hadde eller blir Emre solgt så vill Keegan hente inn en erstatter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 12. Juni 2008, 12:03 »
Når ein ser på den mitbana me har så er det vel ingen krise om dealen går i dass.

Skal vi liksom beholde Emre no då? Og byggja laget rundt han? Eg har sagt det tusen gonger, med eller uten Emre, vi treng 2-3 nye klassespelarar på midten. Får vi solgt Emre så er det veldig bra, eg ser ikkje at han skal heve oss til uefa eller CL. Viss ikkje, så er han greit stallfyll, og kan briljera i ein kamp før han så er ute med skade i dei 10 neste.

Per dags dato er det kun zoggy, butt og milner som er gode nok for vår midtbane. Og det er syltynt!!!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #478 på: 10. Juli 2008, 12:24 »
Har vi fortsatt Emre eller er han solgt?

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #479 på: 10. Juli 2008, 16:30 »
Slik Emre opptrer i newcastle trøya er han ingen spiller å satse på, bestefall er han en supersub. Har vært begeistret for godeste Emre tidligere, og ja, selv om han er liten jobber han knallhardt i forsvar også. Han er en klassespiller, en allaroundspiller i mine øyne som gir jernet både offensivt og defensivt. Dette er vel og bra, men hans prestasjoner kan anslåes som variable av den grunn til at han er skadet. Hans tilstedeværelse er så variabel at å utsette de andre spillerne for han er en nedtur i seg selv. Heller satse på ett lag som kan spille ilag store deler av sesongen istedenfor en spiller som hopper inn og ut. Med emre må spillestilen skiftes også for å tilpasses ham.

Derfor er jeg for ett salg av emre. Om vi får 6mill £ er dette nok. Da kan vi bytte han ut mot tyrkiske fødte sveitser Inler som har en klausul på 5mill £ og enda sitte igjen med 1mill £ i kassa. Selv om dette da bare blir spekulasjoner er dette en løsning. Er for ett salg av emre uansett om vi ikke får en spiller av samme rang inn igjen. Bare spilleren kan være der mer enn 50% av kampene er jeg fornøyd.