20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Emre selges for 4-5mp i januar?

Ja
Nei
For minst 6mp

Skrevet av Emne: Emre  (Lest 82505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Emre
« Svar #255 på: 10. April 2008, 11:19 »
Mister aldri Emre ballen? Nå må du gi deg. Jeg husker da flere ganger han har sendt fæle tversoverpasninger m.m, uten at jeg kan nevne kamper, det er jo tross alt så lenge siden han har spilt.

får han spille noen kamper så skjer ikkje det, viss du såg kampen mot chelsea ifjord når emre var i form så ser du kan han er god for. her er youtubeklipp av den kampen: og dere som sier at emre aldri tar en takling og aldri jobber tilbake en ball kan sjå og grine
« Siste redigering: 10. April 2008, 11:43 av Human »
- carry on!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 10. April 2008, 14:53 »
Jeg har aldri betvilt toppnivået til Emre, men når han ALLTID er skadet, så hjelper det lite... Men, vi kan jo håpe han får noen gode råd av Michael Owen og kvitter seg med skadene.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 10. April 2008, 16:31 »
vel var en 6-7 kamper på rad han satt på benken for BS...
- carry on!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 10. April 2008, 16:45 »
Han spilte en del kamper i høst, og satt på benken i en god del også, synes jeg erindre. Ikke at vi gjorde det nevneverdig bedre verken med eller uten Emre, men det bør være mulig for Emre å spille 17 kamper sammenhengende også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 10. April 2008, 17:14 »
Det bør jo iteorien være lurt å la han sitte en del på benken så han ikkje blir matcha for hardt. Desverre ser ikkje det ut til å hjelpe heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 10. April 2008, 17:36 »
Skader skjer like gjerne på trening som i kamp, så akkurat det har vi veldig liten garanti for.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 10. April 2008, 19:11 »
Han spilte en del kamper i høst, og satt på benken i en god del også, synes jeg erindre. Ikke at vi gjorde det nevneverdig bedre verken med eller uten Emre, men det bør være mulig for Emre å spille 17 kamper sammenhengende også.

javell?? husker blant anna mot wigan og everton der emre fikk nevneverdig tid å spille.. altså lenger enn 10 min på tampen av kampen og snudde vel begge de kampene meir eller mindre på eingenhand, ved å legge opp til det eine owen målet mot wigan og scorte og la opp til 1 mot everton... bortsett fra de kampene satt han på benken og kom inn i slutten av kamper der newcastle alt hadde tapt og gitt opp
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 10. April 2008, 19:13 »
Det bør jo iteorien være lurt å la han sitte en del på benken så han ikkje blir matcha for hardt. Desverre ser ikkje det ut til å hjelpe heller.

ja det er lurt å sette han på benken og la han spille reservelagskamper over 6-7 kamper???
- carry on!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 10. April 2008, 19:37 »

javell?? husker blant anna mot wigan og everton der emre fikk nevneverdig tid å spille.. altså lenger enn 10 min på tampen av kampen og snudde vel begge de kampene meir eller mindre på eingenhand, ved å legge opp til det eine owen målet mot wigan og scorte og la opp til 1 mot everton... bortsett fra de kampene satt han på benken og kom inn i slutten av kamper der newcastle alt hadde tapt og gitt opp

Mot Everton kom han inn helt på slutten, men var svært avgjørende for at vi vant mener jeg å huske. Jeg forstår godt at du liker Emre for i form er han en fantastisk fotballspiller. Problemet er bare at han er alt for mye skadet. Ja, det var perioder han var skadefri, men da satt han mest på benken som du sier (kanskje det også var derfor han forble skadefri?). Skadene gjør dessverre at flere spillere som vil ha lavere lønn, som er mindre verdt og som sikkert også er dårligere fotballspillere vil være mer nyttige gjennom en lang sesong.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 10. April 2008, 20:06 »

Enten så tar du helt feil, eller så mener du bare feil kamp. Men mot Wigan kom aldri Emre inn og snudde noe kamp. Den kampen vant vi 1-0 etter at Oba kom inn og slo et innlegg på pannebrasken på hode til Owen :)

Det stemmer sikkert at han gjorde det i en kamp, men mot Wigan var det ikke. Hade

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 10. April 2008, 21:37 »
Det er ikkje vits å beholda Emre viss ikkje han verte kvitt skadeplagane sine. Så enkelt er det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 10. April 2008, 22:08 »
Men hvis vi lurer på om Emre blir kvitt skadeplagene sine, så må vi jo vente en stund og se. Jeg føler vi må bestemme oss for å gi Emre en sjanse til, eller å dumpe ham. Vi kan ikke avvente og se om han blir kvitt skadeproblemene sine, før vi bestemmer oss om vi skal beholde ham eller ikke. Enten gir vi Emre tillit, eller så kaster vi ham. Enkelt og greit.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #267 på: 11. April 2008, 01:39 »
Jeg synes vi kan gi Emre neste sessong som siste sjangse så får vise hvor bra han greier det..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #268 på: 11. April 2008, 07:50 »
Noen som nevnte en midtbane bestående av Barton - Barry - Carrick ....
Det jeg kan si??
JEG SKAL SPISE 5 KG MELANGE VIST VI STILLER MED DEN MIDTBANEN TIL NESTE ÅR ;)

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 11. April 2008, 11:12 »
Noen som nevnte en midtbane bestående av Barton - Barry - Carrick ....
Det jeg kan si??
JEG SKAL SPISE 5 KG MELANGE VIST VI STILLER MED DEN MIDTBANEN TIL NESTE ÅR ;)

Som jeg skrev: Jeg vet at dette ikke kommer til å skje, så dette trenger du ikke fortelle meg...